• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2024 16:13
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2024 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2024 10:30

Detail zákazky Z202410821

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2024 16:13
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2024 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2024 10:30

Základné údaje

Z202410821

OF-296636

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10117580

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52516482

FireProtect s. r. o.

Lánska 961/64, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické plyny a zásobníky

stlačený vzduch v spreji

  • 24113200-1 - Stlačený vzduch
  • 24111700-2 - Dusík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stlačený vzduch v spreji
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 205
Obsah balenie ml 400
 2. Dusík 5.0, tlaková fľaša, 10 l [200 bar]
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dusík 5.0 dodávaný v čistote ≥ 99,999 %
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Dodávateľ zašle elektronicky do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy technickú špecifikáciu, s uvedením presných názvov tovaru (obchodnú značku), preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky a podrobný aktualizovaný cenový rozpočet (jednotkové ceny a celkovú zmluvnú cenu bez DPH a s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 2 pracovných dní od doručenia cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, prípadne odmietne, ak nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodaný tovar musí byť novovyrobený, nerepasovaný a nepoužívaný.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry do miesta plnenia. Faktúru doručiť len do miesta plnenia.
Dodávateľ vystaví faktúru jednorázovo po dodaní celého predmetu zmluvy. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy a okrem fakturačných údajov objednávateľa aj adresu miesta plnenia.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Tovar musí byť objednávateľovi doručený len v pracovných dňoch, v pondelok až štvrtok v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod. a v piatok v čase od 7:00 hod do 13:00 hod..
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 2 pracovné dni vopred.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/zmluve sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

06.12.2024 07:00 — 12.12.2024 14:00

1,00 Súhrn požadovaného množstva

1 795,04

1 495,87

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) tovaru je ponúkaný.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.11.2024 16:13

03.12.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 149
 49
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2024 11:04 - Vstupná ponuka 1 794,96 € Cena s DPH
03.12.2024 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 1 750,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS