• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2024 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2024 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2024 12:55

Detail zákazky Z202410814

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2024 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2024 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2024 12:55

Základné údaje

Z202410814

OF-296583

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10135804

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

31347525

MAJSTER PAPIER, s.r.o.

Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie čistiacich prostriedkov

čistiace prostriedky na riad, podlahu a toalety, toaletný papier, vreckovky, leštiace výrobky, handry, osviežovač

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 39525800-6 - Handry na čistenie
  • 39811100-1 - Osviežovač vzduchu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické prostriedky
Funkcia
Čistiace a hygienické prostriedky na zabezpečenie hygieny na pracovisku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrecia na smeti 30 l (rolka s 30 ks) ks 1800
Vrecia na smeti na separovaný odpad 60 l/10 ks rolka (žlté na plasty) ks 200
Vrecia na smeti na separovaný odpad 60 l/10ks rolka (zelené na sklo) ks 200
Vrecia na smeti na separovaný odpad 60 l/10 ks rolka (modré na papier) ks 200
Vrecia na smeti 120 l, pevné, 10 ks rolka ks 72
Jar alebo ekvivalent, prostriedok na riady, balenie 1l ks 500
Tekuté mydlo náplň, 5 l ks 150
Tablety do umývačky finish quantum all in one alebo ekvivalent 100ks balenie ks 80
Leštidlo do umývačky 1 l balenie ks 60
Soľ do umývačky 1 kg ks 60
Odvápňovač do kávovaru Philips Saeco - odvápňovač CA6700/10 buď 250 ml alebo 500 ml alebo ekvivalent ks 60 pri 250 ml alebo 30 pri 500 ml
Hubky na riad 80x55 mm, balenie 10 ks ks 100
Savo na pleseň sprej alebo ekvivalent 500 ml ks 50
Prachovka swiffer xxl duster teleskopická alebo ekvivalent ks 5
Swiffer xxl duster náhradné prachovky, balenie 10 ks alebo ekvivalent ks 50
Švédske handry 40 cm x 35 cm ks 120
Obyčajné handry 40 cm x 35 cm, alebo ekvivalent ks 120
Prostriedok na podlahy 5 l ks 12
Prostriedok na okná rozprašovač 500 ml ks 500
Prostriedok na čistenie wc 750 ml ks 50
Savo original 1,2 l alebo ekvivalent ks 50
Cif cream original 600 ml alebo ekvivalent ks 50
Bref závesný blok alebo ekvivalent ks 50
Papierové utierky 25x20 cm 2-vrstvové,100% celulóza, bal 3000 ks ks 1000
Dezinfekcia na ruky a povrchy 500 ml ks 20
Antibakteriálne vlhčené utierky 120 ks/bal ks 300
Rukavice jednorazové latexové veľkosť M /100 ks/ bal ks 50
Žlté gumené rukavice bal/2 ks veľkosť L alebo XL ks 24
Toaletný papier (malé rolky 3 vrstvové biele neparfumované 10 ks/bal) ks 100
Čistič na monitor 250 ml ks 300
Tepovač na koberce Vanish 500ml alebo ekvivalent ks 48
Osviežovač vzduchu v spreji 300 ml ks 300
Automatický osviežovač vzduchu Air wick– freshmatick komplet  alebo ekvivalent ks 6
Freshmatic Difuzér a náplň do osviežovača vzduchu - Jarný vánok ks 12
Freshmatic Difuzér a náplň do osviežovača vzduchu – prádlo vo vánku ks 12
Freshmatic Difuzér a náplň do osviežovača vzduchu – jemná bavlna ks 12
Real čistič odpadov 500 g alebo ekvivalent ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody vlastný Návrh na plnenie s podrobným aktualizovaným rozpočtom.
Vlastný Návrh plnenia musí zodpovedať minimálnym požiadavkám technickej špecifikácie opisného formulára.
Dodávateľ zodpovedá za to, že ním predložený Návrh plnenia je totožný s ním ponúkanou celkovou cenou z Elektronického kontraktačného systému.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť tovar do maximálne 5 pracovných dní od obdržania objednávky, ak sa nedohodne inak.
Zmluva má charakter rámcovej dohody a uzatvára sa na dobu 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá uvedené v názve tovaru (technických požiadavkách) sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať počas trvania Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej ceny dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby neprekročil sumu prijatú v ponuke úspešného uchádzača počas trvania tejto dohody.
Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru.
Splatnosť jednotlivých faktúr bude 30 dní.
Dodávateľ zašle faktúru objednávateľovi na adresu miesta plnenia, v prípade potreby budú fakturačné údaje oznámené písomne.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, sadzbu DPH vzťahujúcu sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku a celkovú cenu za položku.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru z čiastkovej objednávky na základe doručenej faktúry s dodacím listom.
Objednávateľ bude akceptovať ekvivalenty čistiacich prostriedkov za predpokladu, že pri rôznych baleniach budú zachované minimálne celkové počty kusov.
Objednávateľ požaduje, aby parametre ekvivalentu boli totožné s originálom, resp. kvalitnejšie. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom spĺňajúcim technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
K čistiacim prostriedkom, ktoré sú označené ako nebezpečné látky, požaduje Objednávateľ predložiť karty bezpečnostných údajov.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, resp. miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z. “) a cenu vrátane DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tomášikova 64, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

41 313,19

41 313,19

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.11.2024 09:28

06.12.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 571
 295
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2024 14:00 - Vstupná ponuka 41 313,19 € Cena bez DPH
06.12.2024 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka 39 850,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS