• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2024 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2024 08:07
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2024 08:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2024 09:10

Detail zákazky Z202410801

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2024 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2024 08:07
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2024 08:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2024 09:10

Základné údaje

Z202410801

OF-296178

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10130216

Objednávateľ

17336171

Liečebňa pre dlhodobo chorých Štiavnička

Štiavnička 132, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazená zelenina, mäso, ryby

Mrazená zelenina, mäso, ryby

  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazená zelenina, mäso, ryby
Funkcia
Dodávka mrazenej zeleniny, mäsa, rýb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Karfiol mrazený, 30/60, balenie: 2,5 kg kg 240
Kel mrazený rezaný, balenie: 2,5 kg kg 90
Špenát mrazený, pretlak, balenie: 0,45 kg kg 45
Tekvica mrazená, rezaná, balenie: 2,5 kg kg 150
Brokolica mrazená, 20/40, balenie: 2,5 kg kg 170
Polievková zmes zeleninová mrazená, zloženie: karotka, hrášok, fazuľové struky, karfiol, balenie: 2,5 kg kg 163
Kuracie prsia mrazené, slovenské, balenie: 0,5 kg kg 120
Kuracie stehná mrazené, s kosťou, kalibrované 220 g, balenie: 10 kg kg 400
Mrazené file, glazúra do 5 %, gramáž 100 g, balenie: 5 kg kg 200
Morčacie prsia mrazené, slovenské, balenie 2,0 kg kg 60
Pstruh mrazený kg 15
Kačka stehná mrazené, s kosťou, kalibrované 220 g, balenie: 10 kg kg 23
Losos mrazený kg 16
Kuracia pečeň mrazená kg 30
Držky mrazené kg 10
Aljašská treska 120 g kg 100
Kurací stehenný rezeň bez kože kg 300
Mrazený hrášok kg 50
Fazuľové struky krájané kg 50
Fazuľové struky celé kg 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hlboko mrazené mäso - 18 stupňov Celzia
Mäso určené na ďalšie spracovanie na tepelnú úpravu
Obsah vody maximálne 5 %, trieda A
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite bez poškodeného obalu
Mraziarenské výrobky musia byť dodávané v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z.z.
Doba spotreby minimálne 12 mesiacov od dodania
Balenie veľkokuchynské alebo gastro
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať od 1.1.2025
Vrátane dopravy a balného na miesto plnenia zahrnuté v cene
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Tovar bude dodávaný 1-krát týždenne v čase od 9,00 hod do 11,00 hod.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne podľa telefonickej objednávky.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH.
Splatnosť faktúry 30 dní.
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov.
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Zmluva, ktorá bude uzatvorená automatickým spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a v zmysle OPET 2.0 má povahu Rámcovej dohody a vzťahujú sa na ňu VZP Čl. XVI.
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si obstarávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP.
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č. 152/1995 Z. z., a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení vyhlášky č. 423/2012 Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy v opakovaných dodávkach.
Nesplnenie niektorej z osobitných požiadaviek na plnenie resp. technickej špecifikácie predmetu zákazky bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru,poskytnutí služby, resp. zhotovení diel.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto
zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štiavnička, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 v technickej špecifikácii

9 400,09

7 833,41

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.11.2024 11:13

05.12.2024 08:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.12.2024 08:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 154
 30
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2024 11:43 - Vstupná ponuka 9 398,99 € Cena s DPH
02.12.2024 11:43 - Najvýhodnejšia ponuka 9 398,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS