30796130
Špecializovaný trestný súd
Suvorovova 5/A, Pezinok, 90201, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelársky papier A4
kancelársky papier, papier do fotokopírovacieho zariadenia, papier do tlačiarní, papier do multifunkčných zariadení
Tovar, Služba
|
1. Kancelársky papier A4
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Papier pre tlač čiernobielych a farebných dokumentov, do rozmnožovacích zariadení, do laserových a atramentových tlačiarní |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. kopírovací papier - formát | rozmer | A4 | ||
| 1.1. rozmer: šírka | mm | 210 | ||
| 1.2. rozmer: výška | mm | 297 | ||
| 1.3. hmotmosť/gramáž | g/m2 | 80±3 | ||
| 1.4. belosť CIE | CIE | 161±3 | ||
| 1.5. opacita /nepriehľadnosť / | % | 91 | ||
| 1.6. drsnosť | ml/min | 200±50 | ||
| 1.7. hrúbka | μm | 106±4 | ||
| 1.8 počet listov papiera v balíku | ks | 500 | ||
| 1.9. počet balíkov v krabici | ks | 5 | ||
| 1.10. požadované množstvo | bal | 150 | ||
| --------------------------------------------------------- | ------------ | ------------ | ------------ |
| Názov |
| 1. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto určenia - pred sklad objednávateľa a vyskladnenia. |
| 2. Dodávateľ predloží elektronicky do 48 hodín vo formáte (pdf.) od uzavretia zmluvy rozpis jednotlivej ceny na položku v zložení: Názov položky, Požadované množstvo, Jednotková cena za balík bez DPH, Jednotková cena s DPH, Cena celkom za položku ( za požadované množstvo) v Eur zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
| 3. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 48hod od uzavretia zmluvy mailom kontaktné údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky. |
| 4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v požadovaných parametroch uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii a dodať nový, nerecyklovaný tovar. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru. Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území Slovenskej republiky. |
| 5. V prípade nedodržania uvedených podmienok je objednávateľ oprávnený tovar vrátiť a požadovať dodanie tovaru v parametroch uvedených v technickej špecifikácii. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie predmetu zákazky z dôvodu preukázateľných vád ( napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie , poškodený obal a pod.) |
| 6. Dodanie predmetu zákazky bude prebiehať na základe čiastkových objednávok zaslaných elektronickou formou podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Dodávateľ je povinný potvrdiť prijatie objednávky spätným potvrdením objednávateľovi. Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán. |
| 7. Lehota dodania predmetu zákazky je najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia čiastkovej objednávky. Dodanie predmetu zákazky realizovať počas pracovných dní v čase od 8.00 hod do 13.00 hod. |
| 8. Faktúra bude predložená na základe objednávateľom a dodávateľom potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a tiež rozpis dodávky s určením jednotkovej a celkovej ceny bez DPH, s DPH a ceny spolu zaokrúhlenú na dve desatinné miesta. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 9. Zmluva sa uzatvára na dobu 3 mesiacov odo dňa uzavretia zmluvy v EKS, resp. do vyčerpania predpokladaného množstva tovaru alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| 10. V prípade, že dodávateľ opakovane ( za opakovane sa považuje druhýkrát ) dodá tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takomto prípade má verejný obstarávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
| 11. Nedodržanie podmienok a požiadaviek objednávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok podstatným spôsobom a v prípade, že dodávateľ neodstráni v danej lehote nezrovnalosti, bude mu udelená negatívna referencia. |
Suvorovova 5/A, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2025 09:40 — 31.03.2025 09:40
150,00 balík
730,00
730,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.11.2024 09:42
02.12.2024 09:50
03.12.2024 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 02.12.2024 09:32 - Vstupná ponuka | 729,60 | € | Cena s DPH |
| 02.12.2024 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 729,50 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: