• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2024 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2024 14:52
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2024 15:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2024 15:45

Detail zákazky Z202410773

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2024 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2024 14:52
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2024 15:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2024 15:45

Základné údaje

Z202410773

OF-296648

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10110535

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31579710

Zeppelin SK s.r.o.

Zvolenská cesta 14605/50, Banská Bystrica - Kráľová, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie energoblokov

profylaktická prehliadka, energoblok, elektrocentrála, motorgenerátor

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Profylaktická prehliadka motorgenerátoru
Funkcia
• Dieselgenerátor  C13-400l, výr.č. NH302005
• 2x Rotačná UPS RUPS225XT
• Klimatizačná jednotka Daikin, v.č. RZAG71N7Y1B, 7.1kW
Servisná pohotovosť
Záťažový test
Elektro revízia DG, oboch RUPS a rozvádzača
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Profylaktická prehliadka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- celková kontrola a nastavenie parametrov zariadenia,- dodávka a výmena motorového oleja a jeho likvidácia,- dodávka a výmena olejových filtrov a ich likvidácia,- dodávka a výmena palivových filtrov a ich likvidácia,- dodávka a výmena vzduchových filtrov a ich likvidácia,- kontrola stavu a doplnenie chladiacej zmesi- zabezpečenie odberu odpadov, ktorý vznikol pri servisnom zásahu alebo preprava do zariadenia na zber odpadov z miesta výkonu prác,- kontrola stavu štartovacích batérií,- kontrola napnutia klinových remeňov,- kontrola regulátora čerpadla,
- kontrola činnosti alternátora, - kontrola elektroinštalácie, elektrických spojov a konektorov - kontrola riadiaceho systému motora, - kontrola elektrického rozvádzača dieselagregátu, - vypracovanie protokolu o pravidelnej servisnej prehliadky DG,
- výmena oleja vo vákuovej pumpe RUPS,- kontrola príp. výmena vzduchových filtrov,- kompletná kontrola a nastavenie RUPS,- vypracovanie protokolu o pravidelnej servisnej prehliadke RUPS,
- vyčistenie obvodového plášťa vnútornej a vonkajšej jednotky,- vyčistenie telesa výparníka, filtra,- vyčistenie lamiel chladiča kondenzačnej jednotky,- kontrola a vyčistenie potrubia pre odvod kondenzátu,- kontrola stupňa zanesenia lopatiek ventilátora kondenzačnej jednotky a vyčistenie,- kontrola uloženia a hlučnosti chodu ventilátora vnútornej jednotky,- kontrola prevádzkových tlakov na sacom a výtlačnom potrubí, kontrola náplne chladiaceho média,- kontrola dotiahnutia svoriek pripojenia,
-záťažový test externou odporovou záťažou
-elektro revízia DG, oboch RUPS a rozvádzača v kontajneri energocentra,
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ služby do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží kontaktnej osobe za objednávateľa konkrétne miesto poskytnutia služby a kontaktnú osobu za dodávateľa
Dodávateľ ku faktúre priloží dodací list alebo faktúra bude slúžiť ako dodací list.
Vypracovanie a dodanie správy (certifikát, protokol) o vykonaní revízie, overenia prístroja.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Miesto plnenia Zvolen
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluvných podmienkach sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vo faktúre uviesť "ID" zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ nie je platca DPH. Celková suma musí byť vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Revíziu, overenie zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia
Realizácia služby v pracovných dňoch od 6,00 hod. do 15,00 hod.
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH a všetkých nákladov (náhradné diely, spotrebný materiál, práca, administratívne úkony) súvisiacich s predmetom zákazky.
Dodávateľ musí byť výhradným zástupcom výrobcu pre uvedené zariadenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

05.12.2024 08:00 — 13.12.2024 13:26

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

6 000,00

6 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.11.2024 14:04

02.12.2024 14:52

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2024 15:07

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2024 12:03 - Vstupná ponuka 5 600,40 € Cena s DPH
29.11.2024 12:03 - Najvýhodnejšia ponuka 5 600,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS