00632406
Centrum sociálnych služieb - SLOVEN
Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK
53790022
DAKOV trade s. r. o.
Mierová 788/7, Spišská Belá, 05901, SVK
Chladiaca skriňa dvojdverová
chladenie potravín
Tovar, Služba
|
1. Chladiaca skriňa dvojdverová
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| chladenie potravín |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Pracovná teplota od | oC | - 2 | ||
| Pracovná teplota do | oC | + 8 | ||
| Hrubý objem | l | 1300 | 1400 | |
| Napätie | V | 250 | ||
| Počet dverí | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Interiér aj exteriér kompletne vyrobený z nerezovej ocele AISI - 304 | áno |
| Polyuretánová izolácia s hrúbkou 80 mm | áno |
| Lisované vodiace drážky | min. 24 úrovní |
| HACCP systém | áno |
| Riadenie teploty | áno |
| Akustický alarm v prípade dlhšie otvorených dverí | áno |
| Vyberateľné rošty o rozmere 530x650 mm (GN2/1) na ľahké čistenie | áno |
| Výškovo nastaviteľné nohy z nerezovej ocele | áno |
| Vnútorné LED osvetlenie | áno |
| Police | minimálne 3 ks na 1 dvere |
| Rozmery | umiestnenie chladiacej skrine bude v miestnosti s dvermi š. 90 cm |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Vrátane zaškolenia min. 3 osôb v rozsahu min. 1 hodiny |
| Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model. |
| Celková cena je vrátane: príslušenstva, dopravy a vykládky na miesto plnenia do požadovaného skladu, odskúšania zariadenia, zaškolenia zamestnancov, záručnej doby 24 mesiacov + bezplatný servis počas záručnej doby (ak sa pri danom zariadení vyžaduje) |
| Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy na email predložiť - technický list/prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov v slovenskom alebo českom jazyku - kvôli odsúhlaseniu ponúkaného zariadenia, ako aj jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. V prípade nedodržania nami zadanej požadovanej špecifikácie (popisu výrobku) , zmluvných podmienok a požiadaviek, má objednávateľ právo odstúpiť od kúpnej zmluvy. |
| Pri nedodržaní technických požiadaviek objednávateľ odstupuje od kúpnej zmluvy a vystavuje negatívnu referenciu. |
| Poskytovanie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne po dobu 24 mesiacov, poskytovanie pozáručného servisu po uplynutí záručnej doby tovaru, možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne po dobu 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. Bezplatný servis zahŕňa: poštovné, dopravu, servis, údržbu, náhradné diely. |
| Nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika. |
| V prípade reklamácie v záručnej dobe je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na svoje náklady, za reklamované služby objednávateľ neplatí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa emailom alebo poštou výsledok reklamácie a dátum dovozu reklamovaného tovaru. |
| V prípade, ak je potrebné na zabezpečenie záruky servis v určitom intervale, funkčná skúša alebo iný akýkoľvek úkon potrebný k zabezpečeniu záruky, tento bezplatne vykoná dodávateľ tovaru. |
| Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod. do 12.00 hod. |
| Dodávateľ je povinný v deň dodania a montáže tovaru doručiť faktúru s 30 dňovou splatnosťou (s uvedením čísla Kúpnej zmluvy a názvom predmetu zákazky v texte), dodací list a záručný list. |
| Objednávateľ neposkytuje zálohovú platbu. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky alebo e-mailom. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
| V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
| V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania v minimálnej výške určenej ako o 5 percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1.dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je Zhotoviteľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru. |
| V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci ako veriteľ nie je oprávnený bez súhlasu kupujúceho ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči kupujúcemu podľa ust. § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu. |
68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
11.12.2024 12:30
1,00 ks
3 831,00
3 192,50
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.11.2024 12:39
02.12.2024 13:00
02.12.2024 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 28.11.2024 08:28 - Vstupná ponuka | 3 830,40 | € | Cena s DPH |
| 28.11.2024 14:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 822,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: