• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2024 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2024 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2024 10:15

Detail zákazky Z202410766

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2024 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2024 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2024 10:15

Základné údaje

Z202410766

OF-296686

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10117546

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

toner, náplň do tlačiarní

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery - originál
Funkcia
Tonery originál od výrobcu pre uvedené značky tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner do tlačiarne HP LJ P1005, farba: čierna ks 2
Toner do tlačiarne Canon LBP 3310                    farba: čierna ks 2
Toner do tlačiarne HP LJ Pro M201n, farba: čierna ks 8
Toner do tlačiarne Canon MF 744 Cdw /catrioge 055 H/, farba: čierna ks 4
Toner do tlačiarne Canon MF 744 Cdw /catrioge 055 H/, farba: modrá ks 2
Toner do tlačiarne Canon MF 744 Cdw /catrioge 055 H/, farba: žltá ks 2
Toner do tlačiarne Canon MF 744 Cdw /catrioge 055 H/, farba: červená ks 2
Toner do tlačiarne Samsung MLT-D111L, farba: čierna ks 4
Toner do tlačiarne Samsung MLT-D116L, farba: čierna ks 8
Toner do tlačiarne OKI MC853/873, farba: čierna ks 5
Toner do tlačiarne OKI MC853/873, farba: žltá ks 3
Toner do tlačiarne OKI MC853/873, farba: modrá ks 3
Toner do tlačiarne OKI MC853/873, farba: červená ks 3
Toner do tlačiarne HP Laser MFP 135w, farba: čierna ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
Originálne tonery sú špeciálne navrhnuté, vyrobené a testované tak, aby pracovali s tlačiarňou. Vysoká úroveň kompatibility zaručuje konzistentný výkon a mimoriadne bezporuchovú prevádzku. Originálne tonery sa dodávajú so zárukou výmeny alebo náhrady nákupnej ceny. Repasované/kompatibilné/alternatívne tonery môžu ovplyvniť záruku poskytovanú na tlačiareň. Originálne tonery majú rovnaký alebo nižší celkový vplyv na životné prostredie ako repasované/kompatibilné/alternatívne tonery.
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní.
Splatnosť faktúr: 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Rozsah plnenia závisí od potrieb objednávateľa.
Dodávateľ do 5 pracovných dní po uzatvorení Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi na e-mail určený objednávateľom po uzatvorení Rámcovej dohody, osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok.
V zmysle ustanovení OPEP týkajúcich sa Rámcovej dohody sa objednávateľ nezaväzuje k objednávke plnenia v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov je uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvo tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú stanovenú podmienkami Elektronického kontraktačného systému, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Minimálny objem pre vystavenie jednotlivej čiastkovej objednávky je celkovo  4ks  tovaru v zmysle Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu rámcovej dohody.
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný rozpočet cien tovaru s uvedením jednotkových cien jednotlivých druhov tovaru do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody a zaväzuje sa zachovať tieto jednotkové ceny tovaru počas celej doby trvania rámcovej dohody.
Dodanie tovaru bude nepravidelné na základe požiadavky objednávateľa s lehotou dodania tovaru 2 dní od mailového zaslania čiastkovej objednávky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody.
Odstúpenie od Rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto Dohody.
Za podstatné porušenie považuje objednávateľ najmä:
a) Nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných objednávateľom
b) Ak predmet plnenia Rámcovej Dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v Rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný
c) Neschopnosť dodávateľa dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny zaslané objednávateľovi do 7 dní po uzatvorení rámcovej dohody
d) Omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru
e) Dodávateľ poskytne objednávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opakované dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že objednávateľ na nedostatky dodávateľa aspoň raz písomne upozornil)
Zmluvné strany sa dohodli, že rozsah a množstvo tovaru uvedené v Položke č.1 k tejto zmluve je len orientačné a skutočne odobrané množstvo sa bude odvíjať od skutočných potrieb kupujúceho po dobu trvania tejto zmluvy.
Ak sa v predmete zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu,  značku, obchodný názov, kupujúci predloží ponuku s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom kupujúceho.
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v Položke č. 1 tejto zmluvy alebo  nový tovar,  ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie Tonery. Cena za daný tovar nesmie byť vyššia ako cena v aktuálnom cenníku dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Stravovacie zariadenie Nová MENZA, Vysokoškolákov 26, 010 01 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 celok

4 629,70

4 629,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.11.2024 08:16

03.12.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 315
 55
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2024 09:42 - Vstupná ponuka 4 629,70 € Cena bez DPH
03.12.2024 08:35 - Najvýhodnejšia ponuka 4 629,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS