• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2024 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2024 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2024 10:30

Detail zákazky Z202410763

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2024 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2024 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2024 10:30

Základné údaje

Z202410763

OF-296679

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10135799

Objednávateľ

00397610

Technická univerzita v Košiciach

Letná 9, Košice, 04200, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronické karty pre zamestnancov

elektronické karty

  • 30160000-8 - Magnetické karty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie elektronických darčekových kariet pre zamestnancov
Funkcia
Zabezpečenie elektronických darčekových kariet pre zamestnancov objednávateľa (kultúrne a športové podujatia, nákup potravín, kníh, elektroniky, hračiek, športových potrieb, drogérie a kozmetiky, vitamínov, liekov, oblečenia, obuvi, wellness, masáži, návšteva kín, návšteva divadiel, prípadne ďalšie iné využitie) v zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálny objem finančných prostriedkov EUR 17745
Predpokladaný počet elektronických stravných kariet: ks 93
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravná karta: obsahuje názov dodávateľa, názov objednávateľa, číslo karty, meno držiteľa, platnosť karty
Elektronická stravná karta: obsahuje ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Elektronická stravná karta: bezhotovostné a bezkontaktné platby bez obmedzenia minimálnej a maximálnej hodnoty platby (do výšky zostatku)
Elektronická stravná karta: platnosť minimálne 12 mesiacov od vydania
Elektronická stravná karta: spravovanie karty zamestnancom prostredníctvom užívateľského profilu na webstránke dodávateľa.
Elektronická stravná karta: spravovanie kariet zamestnávateľom prostredníctvom profilu/online prístupu do systému na webstránke dodávateľa
Elektronická stravná karta: priradenie hodnoty elektronických darčekových poukážok na karty cez profil/online systém na webstránke dodávateľa najneskôr do 24 hodín od zadania požiadavky/čiastkovej výzvy
Elektronická stravná karta: možnosť platby online
Elektronická stravná karta: akceptácia po celom Slovensku v rozsahu požadovaných služieb
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Držiteľom karty bude zamestnanec.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy a poplatky okrem provízie. V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa a to najmä, ale nie výlučne vydanie, aktivácie, deaktivácie, blokovania, personalizáciu, priradenie poukážok a vedenie zamestnaneckých účtov k darčekovým elektronickým kartám, dodanie do sídla objednávateľa, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručiť objednávateľovi rozpis štruktúry ceny vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy na svojej webovej stránke vytvorí a objednávateľovi sprístupní profil/online prístup do systému na webstránke dodávateľa.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných zariadení v SR, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho darčekových kariet.
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek dodaných objednávateľovi (priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov a dodaných stravných poukážok) bez poskytnutia záloh alebo preddavkov.
Nedodržanie ktorejkoľvek uvedenej podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy.
Podmienky neupravené v tejto Zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil s funkčnou, technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie Zmluvy.
Celková cena za predmet zákazky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, balením a dodaním darčekových elektronických kariet a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bayerova 1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

16.12.2024 09:00

1,00 balík

17 745,00

17 745,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.11.2024 09:18

06.12.2024 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2024 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 287
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2024 11:17 - Vstupná ponuka 17 745,00 € Cena s DPH
01.12.2024 16:46 - Najvýhodnejšia ponuka 17 744,89 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS