• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2024 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2024 14:40
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2024 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2024 16:05

Detail zákazky Z202410748

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2024 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2024 14:40
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2024 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2024 16:05

Základné údaje

Z202410748

OF-296664

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10104091

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zemný plyn

zemný plyn, dodávka zemného plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zemný plyn
Funkcia
Predmetom zákazky je združená dodávka zemného plynu do odberného miesta objednávateľa (ďalej len "OM") vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie služieb skladovania, prepravy a distribúcie zemného plynu v kvalite garantovanej technickými podmienkami PDS.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové predpokladané množstvo pre odberné miesto za zmluvné obdobie - 12 mesiacov MWh 1950
Doba plnenia mesiac 12
Denné maximálne množstvo m3 1850
Tarifná skupina T: skupina 10
Tolerancia odberu zemného plynu ± % 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest 1
Číslo Odberného miesta SKSPPDIS010730000227
Predpokladaný odberový diagram pre zmluvné obdobie roku 2025: MWh
01/2026 314
02/2026 246
03/2026 206
04/2026 146
05/2026 86
06/2026 72
07/2026 69
08/2026 72
09/2026 85
10/2026 134
11/2026 225
12/2026 295
Začiatok plnenia: 1.1.2026
Koniec plnenia: 31.12.2026
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Súčasťou tejto zmluvy sú Všeobecné zmluvné podmienky (ďalej len "VZP"), ktoré tvoria súčasť Obchodných podmienok elektronického trhoviska (Ďalej len "OPET") a osobitné ustanovenia o zákazkách na dodanie elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"). OPET, VZP a OUEP upravujú najmä otázky súvisiace so vznikom tejto zmluvy na združenú dodávku plynu.
2. Plnenie zmluvy musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č.251/2012 Z.z. o energetike v platnom znení, vyhláška URSO č.24/2013 Z.z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom, v platnom znení). Prípadné nedodržanie tolerancie odberu musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
3. Dodávka plynu je považovaná za opakované plnenie a to v mesačných lehotách počas celej doby plnenia zmluvy v plynulej prevádzke
4. Cena za Plnenie musí byť stanovená ako celková cena za dodávku plynu s DPH, počas celého zmluvného obdobia, za podmienok uvedených v platných OPET, platných OUEP a v zmysle platnej legislatívy v oblasti plynárenstva. Pre stanovenie ceny za distribúciu a systémové služby sa použije cenník príslušného PDS schválený Úradom pre reguláciu sieťových odvetví (URSO) platný v čase predloženia Kontraktačnej alebo Obchodnej ponuky Dodávateľa. Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPET, platných OUEP a v zmysle platnej legislatívy v oblasti energetiky.
4.1 Prípadná zmena prepravnej siete bude realizovaná v zmysle nasledovnej špecifikácie:
- Dodávateľ uplatňuje cenu za služby súvisiace s prepravou podľa prepravnej trasy z obchodného bodu THE. Cena za služby spojené s prepravou bude v príslušnom fakturačnom období určená v zmysle príslušných, v čase dodávky plynu platných a účinných, cenových rozhodnutí príslušných regulačných orgánov na území Slovenskej republiky (ÚRSO), Českej republiky (ERÚ), Nemeckej republiky (BnetzA), ktorými sa príslušným prevádzkovateľom prepravných sietí (t.j. eustream, a.s. pre územie Slovenskej republiky, NET4GAS, s.r.o. pre územie Českej republiky, Open Grid Europe, Gascade a Ontras pre územie
Nemeckej republiky) určujú tarify za prístup do prepravných sietí a prepravu plynu a iné regulačné poplatky priamo súvisiace s prepravou plynu. Cena prepravy sa skladá z ceny za prepravu zemného plynu z Nemecka na výstupe z THE zóny do Českej republiky (v zmysle prevádzkových predpisov pre prepravnú sieť v Nemecku a prevádzkovateľa obchodnej zóny THE spoločnosti Trading Hub Europe, GmbH), následne z Nemecka do Českej republiky cez vstupný bod Waidhaus a výstupný bod Lanžhot (v zmysle prevádzkových predpisov pre prepravnú sieť Českej republiky) a ďalej z ceny za prepravu na Slovensko, a to
cez vstupný bod Lanžhot a výstupný bod Domáci bod (oboje v zmysle Prev.poriadku eustream, a.s.). V prípade zavedenia ďalších alebo zmeny existujúcich poplatkov súvisiacich s prepravou plynu na prepravnej trase z obchodného bodu THE na slovenský domáci bod oproti stavu pri podpise tejto zmluvy, má dodávateľ právo zohľadniť navýšenie ceny za služby súvisiace s prepravou z dôvodu uplatnenia tohto poplatku v mesiaci nasledujúcom po oznámení takejto zmeny odberateľovi s poukazom na rozhodnutia príslušných orgánov, resp. príslušný právny predpis alebo cenník prevádzkovateľa prepravnej siete.
5. Zmena ceny plnenia je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPET, platných OUEP a v zmysle platnej legislatívy v oblasti energetiky. Aplikácia vlastného cenníka dodávateľa nad rámec zákonom regulovaných cien za zemný plyn mimo rámca OUEP je vylúčená.
6. Dodávateľ je povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie predmetu zmluvy a realizovať predmet zmluvy len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie predmetu zmluvy
7. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 5 dní od uzatvorenia zmluvy: cenník plnenia - rozklad ceny, obsahujúci jednotkové ceny za všetky zložky ceny uvedené v čl.V bod 5.2 OUEP v znení platnom ku dňu vyhlásenia tejto zákazky v ET EKS.
8. Cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s dodávkou zemného plynu, skladovaním, prepravou v zmysle čl. V OUEP, zemný plyn a distribučný poplatok - ÚRSO.
9. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
10. Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom uvedená lehota má prednosť pred platnými OUEP.
11. Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry, či jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad objednávateľa voči predmetnej faktúre
12. Ak objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. Všetky peňažné plnenia, cena a iné peňažné sumy v zmysle zmluvy sú stanovené v mene Euro.
13. Objednávateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla a fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
14. Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od tejto zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje porušenie povinností uvedených v Čl.XII.bod 12.2 a 12.3 OUEP
15. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude objednávateľ považovať: - odobratie licencie resp. oprávnenie na dodávku a distribúciu zemného plynu, - ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie, alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia, - ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto zmluve.
16. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 16. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
Navrhnutá hodnota 17. 1 Ak odberateľ odoberie menej ako 90% zmluvného množstva, dodávateľ je oprávnený po vykonaní vyhodnotenia zvýšiť cenu nasledovne: ZC=(0,5*SOPo*(Y-X))/X kde ZC–maximálne zvýšenie ceny za skutočne odobraté množstvo energie v plyne v príslušnom Vyhodnocovacom období v EUR/kWh, X–skutočne odobraté množstvo(min 1) Y-zmluvné množstvo

V technických vlastnostiach je uvedené tolerančné pásmo +-10% avšak nie je stanovené, akým spôsobom je možné ho vyhodnotiť, prosím o doplnenie

Názov
Pôvodná hodnota 16. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
Navrhnutá hodnota 17.2 Ak odberateľ odoberie viac ako 110% zmluvného množstva dodávateľ ocení každú odobratú kWh 2-násobkom sadzby SOPMAvg, ktorá sa vypočíta: SOPMAvg = THEMAvg kde THEMAvg-znamená aritmetický priemer hodnoty THE Month Settlement Price zverejnenej v časti All Contracts na príslušný mesiac t (THEMA), a to za posledný obchodovateľný deň mesiaca t-2 a hodnôt THEMA pre prvý až predposledný obchodovateľný deň mesiaca t-1, ktoré sú publikované na dennej báze na stránke Powernext (www.powernext.com) v časti Pegas Markets/Futures market data.

V technických vlastnostiach je uvedené tolerančné pásmo +-10% avšak nie je stanovené, akým spôsobom je možné ho vyhodnotiť, prosím o doplnenie

Názov
Pôvodná hodnota 10. Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom uvedená lehota má prednosť pred platnými OUEP.
Navrhnutá hodnota 10. Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 14 dní odo dňa jej vystavenia, pričom uvedená lehota má prednosť pred platnými OUEP.

štandardom v energetike je splatnosť 14 dní

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 00:00

1 950,00 MWh

131 371,50

131 371,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.11.2024 14:39

29.11.2024 14:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2024 14:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 72
 73
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2024 14:18 - Vstupná ponuka 131 259,47 € Cena bez DPH
29.11.2024 13:10 - Najvýhodnejšia ponuka 131 197,05 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS