• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2024 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2024 13:19
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2024 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2024 14:10

Detail zákazky Z202410745

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2024 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2024 13:19
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2024 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2024 14:10

Základné údaje

Z202410745

OF-296489

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10110509

Objednávateľ

37886479

Národný ústav detskej tuberkulózy a respiračných chorôb, n. o. Dolný Smokovec

Dolný Smokovec 16070, Vysoké Tatry, 05981, SVK

Dodávateľ

28538153

Phadia, s.r.o.

Freyova 82/27, Vysočany, Praha 9, 19000, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostické súpravy pre stanovenie šIgE, šIgG a ECP s aplikáciou na analyzátor Phadia 250

špecifické IgE, špecifické IgG, ECP, alergén, Phadia 250, alergénový disk, sérum, alergénové komponenty

  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy
  • 33124130-5 - Diagnostický spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické súpravy sú určené pre in vitro detekciu špecifických IgE a špecifických IgG v ľudskom sére pomocou alergénov a antigénov viazaných na diskových nosičoch. Detekcia je založená na princípe EIA. Diagnostické súpravy sú určené pre aplikáciu na analyzátore Phadia 250.
Funkcia
Diagnostické súpravy sú určené pre in vitro detekciu ECP v ľudskom sére. Detekcia je založená na princípe EIA. Diagnostiké súpravy sú určené pre aplikáciu na analyzátore Phadia 250
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Imunokapy s viazaným špecifickým alergénovým extraktom alebo zmesou alergénov inhalačných alebo potravinových v balení po 16 alebo 10 pre Phadiu 250 cup 13400
Imunokapy s viazaným špecifickým alergénovým komponentom v balení po 10 pre Phadiu 250 cup 600
Imunokapy s viazaným špecifickým antigénom v balení po 10 na detekciu š IgG protilátok pre Phadiu 250 cup 140
Imunokapy s viazanou špecifickou protilátkou proti ECP v balení po 16 pre Phadiu 250 bal. 320
Premývací roztok pre použitie na analyzátor Phadia 250 (bal. 2x5L) bal. 33
Vyvíjací roztok pre použitie na analyzátor Phadia 250 bal. 6
Zastavovací roztok pre použitie na analyzátor Phadia 250 bal. 6
Roztok na údržbu analyzátora Phadia 250 - veľký bal. 1
Konjugát určený pre in vitro diagnostiku ECP na analyzátore Phadia 250 (balenie 2x50 testov) bal. 4
Kalibračný strip určený pre in vitro diagnostiku ECP na analyzátor Phadia 250 (1 krivka) strip 11
Kontrolný roztok určený pre in vitro diagnostiku ECP na analyzátor Phadia 250 (bal. 6x0,5ml) bal. 1
Konjugát určený pre in vitro diagnostiku šIgE na analyzátore Phadia 250 (balenie 6x100 testov) bal. 23
Kalibračný strip určený pre in vitro diagnostiku šIgE na analyzátor Phadia 250 (balenie 5x1krivka) bal. 1
Kontrola kalibračnej krivky určená pre in vitro diagnostiku šIgG na analyzátor Phadia 250 (5x3páry) bal. 2
Imunokapys viazaným špecifickou IgE anti-IgE protilátkou v balení po 16 pre Phadiu 250 bal. 25
Konjugát určený pre in vitro diagnostiku šIgG na analyzátore Phadia 250 (balenie 2x50 testov) bal. 1
Kalibračný strip určený pre in vitro diagnostiku šIgG na analyzátor Phadia 250 (balenie 1krivka) bal. 11
šIgA/IgG kalibračné imunokapy v balení po 16 bal. 16
Kontrola kalibračnej krivky určená pre in vitro diagnostiku šIgG na analyzátor Phadia 250 (1x3páry) bal. 9
Konjugát určený pre in vitro diagnostiku šIgG4 na analyzátore Phadia 250 (balenie 2x50 testov bal. 1
Kalibračný strip určený pre in vitro diagnostiku sIgG4 na analyzátor Phadia 250 (1 krivka) bal. 11
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu DPH. Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. Dodávateľ svoju cenovú kalkuláciu predloží elektronicky na mailovú adresu kontaktnej osoby verejného obstarávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 kalendárnych dní po uzavretí zmluvy elektronicky (mailom) oznámiť verejnému obstarávateľovi oprávnenú osobu dodávateľa zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Oznámenie musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby.
Všetky dokumenty v elektronickej podobe musia byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, následne naskenované (scan) a zaslané verejnému obstarávateľovi.
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb zariadenia, na základe priebežnej čiastkovej objednávky, zadanej telefonicky, e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa. Dodávka tovaru max. do 14 dní.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu: počtu potreby vyšetrení alebo platobnej neschopnosti.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku.
Zásielka (y) musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia.
Súprava (y) musia byť dodané v celku, nepoškodené, nepoužité, so zárukou minimálne 6 mesiacov od dodania.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku.
Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí verejnému obstarávateľovi. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
Faktúra bude dodávateľom vystavená a objednávateľovi doručená do jeho sídla v papierovej forme. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade s platnými predpismi.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
V prípade doručenia iného tovaru, použitého tovaru, alebo tovaru, ktorý nespĺňa všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neprevziať takýto tovar, respektíve požaduje vrátenie peňazí.
Dodávateľ a objednávateľ sú oprávnení z dodávateľsko odberateľského vzťahu voči sebe uplatňovať jednotlivé nároky len v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach uvedených v opisnom formulári EKS, Obchodných podmienok elektronického trhoviska a ostatných príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka, ktorý je zdravotníckym zariadením je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia nie je zaťažený právami tretích osôb.
Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť akékoľvek vzniknuté spory cestou vzájomného konsenzu. Pokiaľ nie je možné vzájomne výhodnou dohodou dospieť k urovnaniu sporu, pre konanie a rozhodovanie o sporných otázkach týkajúcich sa záväzkových právnych vzťahov vyplývajúcich z podmienok tejto zmluvy, zmluvné strany sa zaväzujú riešiť všetky spory v zmysle príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v zmysle zákona č. 160/2015 Z.z. Civilný sporový poriadok v platnom znení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolný Smokovec 16070, Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 súb.

57 430,00

57 430,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.11.2024 13:22

02.12.2024 13:19

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2024 13:34

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 376
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2024 12:53 - Vstupná ponuka 57 430,00 € Cena bez DPH
02.12.2024 12:53 - Najvýhodnejšia ponuka 57 430,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS