• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2024 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2024 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2024 11:10

Detail zákazky Z202410740

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2024 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2024 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2024 11:10

Základné údaje

Z202410740

OF-296651

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10142026

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

36178829

DASTIN s.r.o.

Palmová 7, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Učebné pomôcky - Tréningový defibrilátor AED

Učebné pomôcky, prvá pomoc, simulácia, defibrilátor, AED

  • 33196000-0 - Zdravotné pomôcky
  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 39162200-7 - Učebné pomôcky a zariadenia
  • 33190000-8 - Rôzne lekárske zariadenia a výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tréningový defibrilátor AED
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmery cm 6 x 23 x 5
Hmotnosť kg 2
Napájanie V/mAh DC 3,7V / 4000mAh
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trenažér AED je defibrilátor určený na nácvik používania ostrého AED počas defibrilácie. Dodáva sa s diaľkovým ovládaním. Simulátor AED s farebným displejom je určený na efektívnu výučbu používania automatického externého defibrilátora (AED). Defibrilátor na školenie AED ponúka sériu vopred naprogramovaných scenárov, ktoré pomôžu účastníkom školenia oboznámiť sa s AED a umožnia im získať základné zručnosti potrebné na používanie AED v núdzových situáciách. Výcvikový defibrilátor AED iba simuluje vydanie elektrického šoku. Nemá schopnosť generovať vysoké napätie a nemôže dodávať
elektrické výboje. Defibrilátor na výcvik AED je zariadenie, ktoré umožňuje vykonávať rôzne typy výcviku. Medzi jeho hlavné výhody patrí možnosť výberu až z 10 tréningových scenárov a je z odolnej konštrukcie. Defibrilátor komunikuje v češtine a angličtine. Nástroj umožňuje rozvoj a školenie v oblasti AED.
Súčasť balenia: diaľkové ovládanie 1ks, AAA batérie 2ks, tréningové elektródy pre dospelých 1ks, tréningové elektródy pre deti 1ks, napájací kábel 1ks, puzdro na prenášanie a skladovanie 1ks, nabíjačka 1ks
Diaľkové ovládanie scenárov; dvojjazyčná čeština a angličtina; farebný displej; konektor reproduktora (mini jack); prepínanie jazykov; tlačidlá hlasitosti; 10 scenárov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia na príslušné oddelenie - v cene zákazky.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ do 1 pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov uvedenej kontaktnej osobe.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov (od prevzatia tovaru objednávateľom), ak nie je uvedené inak výrobcom.
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. 17. novembra č.15, Fakulta športu, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

23.12.2024 12:00

1,00 ks

645,50

537,92

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.11.2024 12:18

09.12.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 547
 196
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2024 07:48 - Vstupná ponuka 645,48 € Cena s DPH
29.11.2024 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka 645,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS