35570172
Stredná odborná škola obchodu a služieb Jána Bocatia, Bocatiova 1, Košice
Bocatiova 1, Košice, 04001, SVK
56214863
fpoho s.r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty
elektronická stravovacia karta
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to od 01.01.2025 do 31.12.2025. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky pre zamestnancov | € | 6,30 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných jednotiek pre zamestnancov | ks | 6100 | ||
Predpokladaný počet stravovacích kariet pre zamestnancov | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť minimálne 5 rokov s jej uvedením na karte |
stravovacia karta umožňuje | bezkontaktné použitie bez PIN kódu priložením karty k POS terminálu, nevyčerpaný kredit na stravovacej karte dočerpávať v nasledujúcich 18 mesiacoch. |
stravovacia karta má | bezplatný online účet, možnosť bezplatnej blokácie karty a bezplatné vydanie náhradnej karty v prípade jej straty, možnosť prezerať zostatok na karte: v mobilnej ako aj v online aplikácii a cez sms |
Názov |
Vrátane bezplatnej dopravy na miesto plnenia a bezplatného úvodného zaškolenia zamestnancov so systémom dodávateľa v sídle objednávateľa. |
K plneniu rámcovej dohody dôjde na základe čiastkových objednávok objednávateľa. |
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty v eurách, provízia za objednanie elektronických stravovacích poukážok - 0,00%, poplatok za vydanie karty - 0€, poplatok za doručenie karty - 0€, spravovanie online účtu - 0€, sms notifikácie - 0€. |
V celkovej ponuke dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa týkajúce sa: |
a) vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky na miesto plnenia, |
b) priradenia stravných jednotiek k stravovacím kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, |
c) všetky súvisiace transakčné náklady, |
d) komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS a pod.). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeny celkového množstva odobratých stravných jednotiek a/alebo ich nominálnej hodnoty, v závislosti od zmeny príslušných platných právnych predpisov upravujúcich predmetnú oblasť tak, aby nedošlo k zmene celkovej hodnoty rámcovej dohody ale k zníženiu počtu stravných jednotiek za obdobie. |
Dodanie stravovacích kariet dodávateľom do 3 pracovných dní od podania emailovej alebo internetovej objednávky. |
Dobíjanie kariet prebieha prostredníctvom bezplatného portálu objednávateľa kedykoľvek v priebehu mesiaca podľa potrieb objednávateľa. Daňový doklad - faktúra - bude objednávateľovi dodaná od dodávateľa do 5-tich pracovných dní po dobití kariet. |
Úhradu za predmet rámcovej dohody bude objednávateľ realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej elektronicky objednávateľovi, bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Úhrada faktúry bude vykonaná v lehote jej splatnosti, a to do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravovacím kartám podľa potreby objednávateľa kedykoľvek v priebehu mesiaca podľa údajov uvedených v objednávke, súčasťou objednávky bude príloha s menným zoznamom zamestnancov objednávateľa, priradený počet stravných jednotiek i nominálna hodnota stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravovacej karte objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám najneskôr do 12 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Dodávateľ je počas platnosti rámcovej dohody povinný zabezbečovať poskytovanie stravovacích služieb prostredníctvom zoznamu zmluvných stravovacích zariadení, obchodov s potravinami a pod. v meste Košice v minimálnom počte 100 akceptačných miest, ktorý sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu. |
Objednávateľ a dodávateľ po uzatvorení rámcovej dohody na zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty uzatvoria najneskôr do 5 dní zmluvu o spracúvaní osobných údajov (GDPR). |
Objednávateľ zašle menný zoznam svojich zamestnancov dodávateľovi pre vydanie stravovacích kariet do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy o GDPR. |
Bocatiova 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
38 430,00
38 430,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.11.2024 12:03
03.12.2024 11:59
03.12.2024 12:14
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.11.2024 12:31 - Vstupná ponuka | 38 429,99 | € | Cena s DPH |
01.12.2024 16:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 429,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: