• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2024 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2024 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2024 13:55

Detail zákazky Z202410734

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2024 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2024 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2024 13:55

Základné údaje

Z202410734

OF-296620

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10123580

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

46489037

Silver Tech, s.r.o.

Duklianska 648/20, Svidník, 08901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kompenzačné pomôcky pre MŠ Bulíkova 25

učebné pomôcky

  • 39162200-7 - Učebné pomôcky a zariadenia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Senzorická pomôcka HAD
Funkcia
Funkčná zmyslová pomôcka, s variabilným využitím.
Had je určený pre jednotlivcov, kedy najčastejšie funguje ako podložka na kolená, prípadne do lona, stočený do klbka.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dĺžka +/- 10% cm 140
Hmotnosť +/- 10% kg 3
Množstvo ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál polyester (plášť), netkaná textília (vnútro), sklenené mikroguličky (výplň)
Farba podľa ponuky/výberu zadávateľa
 2. Záťažová pomôcka LapPad
Funkcia
Zmyslová záťažová pomôcka fungujúca na báze hĺbkovej stimulácie tlakom.
Pomôže zvýšiť koncentráciu, ostať pokojný a sústredený, zároveň uvoľnený a s pocitom bezpečia.
Povrch tvorí super jemný plyš a 100% bavlna, vnútro pozostáva z termoregulačného rúna, dvoch vrstiev netkanej textílie a základom výplne sú sklenené antialergénne mikroguličky odolné voči vlhkosti.
Je možné ho prať v bežnej práčke.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hmosnosť +/- 10% kg 1
Rozmer +/- 10% cm 24 x 36
Mnosžtvo ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba modrá alebo podľa výberu zadávateľa
 3. Funkčná záťažová prikrývka pre deti
Funkcia
Funkčná záťažová prikrývka upokojuje telo aj psychiku dieťaťa na báze hĺbkovej tlakovej terapie.
Vysoko odolná aj voči nešetrnému zaobchádzaniu.
Hrejivá a chladivá strana umožní používanie počas celého roka.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmer +/-10% cm 140 x 100
Hmotnosť +/- 10% kg 3
Množstvo ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba kaki alebo podľa výberu zadávateľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesta plnenia - MŠ Bulíkova 25.
2. V prípade, ak sa technické požiadavky predmetu zákazky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, atď., môže uchádzač predložiť ekvivalentné plnenie predmetu zákazky spočívajúce v odlišnom technickom riešení za podmienky kvalitatívne rovnakých alebo lepších vlastností a technických parametrov, ako sa požaduje pri pôvodnom predmete zákazky.
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
4. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
5. Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak je tovar poškodený alebo vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy.
6. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
7. V prípade opakovaného dodania poškodeného tovaru dodávateľom, má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný poškodený tovar.
8. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať.
9. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru na miesta plnenia.
10. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru oprávnený prekontrolovať jeho kompletnosť a úplnosť . V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste je oprávnený u dodávateľa tovar reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste.
11. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Tovar musí byť dodaný v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
12. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
13. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
14. Dodávateľ je povinný poskytnúť záruku na každý dodaný predmet v trvaní minimálne 24 mesiacov.
15. Didaktické pomôcky a hračky musia byť vhodné pre deti predškolského veku.
16. Porušenie osobitnej požiadavky č. 1,3,9, 11 a 15 sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS a od zmluvy okamžite odstúpiť.
17. Vyobrazenie v prílohe je iba ilustračné.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

MŠ Bulíkova 25, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

09.12.2024 08:00 — 31.01.2025 14:00

1,00 celok

1 562,88

1 302,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.11.2024 11:37

04.12.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.12.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 267
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2024 18:34 - Vstupná ponuka 1 562,88 € Cena s DPH
04.12.2024 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 1 132,03 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS