• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2024 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2024 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2024 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2024 12:05

Detail zákazky Z202410722

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2024 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2024 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2024 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2024 12:05

Základné údaje

Z202410722

OF-296657

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10104055

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náplne do tlačiarní

atramentová náplň, optický valec

  • 30125000-1 - Časti a príslušenstvo fotokopírovacích prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30192113-6 - Atramentové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
Work Force Pro WF-C579RDWF
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Atrament  T01D1 BLACK, C13T01D100 XXL, originál ks 5
Atrament T01D2 CYAN, C13T01D200 XXL, originál ks 6
Atrament  T01D3 MAGENTA, C13T01D300 XXL, originál ks 6
Atrament  T01D4 YELLOW, C13T01D400 XXL, originál ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmetom zákazky je dodanie originálnych produktov.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (kontaktnej osobe).
Požaduje sa, aby dodávateľ podľa čl. VI. ods. 6.4.3. Obchodných podmienok elektronického trhoviska časť „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY najmenej tri pracovné dni vopred vyzval kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy prevziať tovar v dohodnutom mieste dodania tovaru v čase, kedy bude tovar k dispozícií na prevzatie objednávateľom.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy, s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou, preukazujúcou splnenie minimálnych požadovaných parametrov s uvedením názvov (obchodných značiek), obrázkov. Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa doručenia záväznej ponuky/návrhu, ponuku odsúhlasí alebo odmietne v prípade nesplnenia technickej špecifikácie.
Tovar musí byť nový (nie testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v balení s príslušnou dokumentáciou.
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy).
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 3 dni vopred kontaktnej osobe.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 08,00 hod. do 14,00 hod.
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

02.12.2024 10:24

1,00 Súbor (podľa technickej špecifikácie)

2 700,00

2 700,00

Požaduje sa predložiť technická špecifikácia s cenovým rozpisom jednotlivých položiek.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.11.2024 10:27

29.11.2024 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2024 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 40
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2024 10:34 - Vstupná ponuka 2 700,00 € Cena s DPH
28.11.2024 02:01 - Najvýhodnejšia ponuka 2 698,30 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS