• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2024 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2024 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2024 14:50

Detail zákazky Z202410704

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2024 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2024 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2024 14:50

Základné údaje

Z202410704

OF-296580

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10103997

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35828382

EUROSAFE s.r.o.

Smrečianska 43, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trezory mobilné certifikované

trezor, mobilný trezor

  • 44421000-7 - Pancierové alebo spevnené trezory, pancierové skrinky a dvere
  • 44421300-0 - Trezory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trezor Safetronics NTR 100MLG, alebo ekvivalent
Funkcia
Slúži na bezpečné uchovávanie dokumentov, dátových nosičov ale aj zbraní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Výška mm 990 1050
Šírka mm 425 440
Hĺbka mm 432 450
Hmotnosť kg 130 140
Objem l 135 145
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia trezoru - dvojplášťová z oceľových plechov s vnútornou izolačnou výplňou Musí byť zabezpečené
Konštrukcia dverí - dvojplášťová s vnútornou izolačnou výplňou Musí byť zabezpečené
Zaistenie dverí - trojstranný rozvorový mechanizmus chránený kalenou doskou Musí byť zabezpečené
Vnútorná výbava - 2 police Musí byť zabezpečené
Vnútorná uzamykateľná schránka Musí byť zabezpečené
Zámkový systém - kľúčový trezorový zámok MAUER a mechanický kombinačný zámok LA GARD / M-LOCKS Musí byť zabezpečené
Kotviace otvory do podlahy aj do zadnej steny Musí byť zabezpečené
Zámok trezora je chránený proti odvŕtaniu kalenou platňou z mangánovej ocele Musí byť zabezpečené
Certifikát NBÚ : typ 3 (TAJNÉ); SS1=3 body Musí byť zabezpečené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (vlastný návrh) do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a kompletného materiálu.
Požaduje sa dodanie materiálu do 16.12.2024.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Záručná doba musí byť v trvaní min. 2 roky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

04.12.2024 08:51 — 16.12.2024 08:51

1,00 celý predmet zákazky

2 400,00

1 895,57

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.11.2024 08:56

29.11.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 288
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2024 11:38 - Vstupná ponuka 2 400,00 € Cena s DPH
26.11.2024 11:38 - Najvýhodnejšia ponuka 2 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS