30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
44195591
Z + M servis a. s.
Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK
Tonery, cartridge - mimo RD
atramentové náplne do tlačiarne
Tovar, Služba
1. Atramentové originál náplne
|
|
---|---|
Funkcia |
Náplne určené na použitie do atramentových tlačiarní a multifunkčných zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Náplň EPSON T01D1, C13T01D100 (XXL) Black (čierna) | ks | 13 | ||
Kapacita: | strana | 50 000 | ||
Náplň EPSON T01D2, C13T01D200 (XXL) Cyan (modrozelená) | ks | 12 | ||
Kapacita | strana | 20 000 | ||
Náplň EPSON T01D3, C13T01D300 (XXL) Magenta (červená, purpurová) | ks | 12 | ||
Kapacita | strana | 20 000 | ||
Náplň EPSON T01D4, C13T01D400 (XXL) Yellow (žltá) | ks | 12 | ||
Kapacita | strana | 20 000 | ||
Náplň EPSON T01C1, C13T01C100 (XL) Black (čierna) | ks | 1 | ||
Kapacita | strana | 10 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompatibilita atramentových náplní | všetky typy náplní kompatibilné s tlačiarňou EPSON WorkForce Pro WF-C579RDWF |
Požadujeme | originály atramentových náplní |
Názov |
Vrátane dopravy do miesta plnenia zmluvy. Dodávateľ zabezpečí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením a znehodnotením až do momentu prevzatia tovaru oprávnenou osobou objednávateľa v mieste plnenia. Za škodu spôsobenú porušením tejto povinnosti zodpovedá v plnej miere dodávateľ. |
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky ekonomicky oprávnené náklady alebo výdavky (náklady na dopravu a balenie predmetu zmluvy) dodávateľa súvisiace s dodaním a vyložením predmetu zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením presných názvov - obchodných značiek a podrobnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena vrátane DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena vrátane DPH) potvrdené pečiatkou a podpisom dodávateľa. |
Dodávateľ preukáže podrobný technický opis predmetu zmluvy opisom tovaru, v ktorom uvedie technické, kvalitatívne, funkčné parametre a ďalšie informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky. |
Kontaktná osoba Objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov, ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky Objednávateľa. |
Všetky predkladané dokumenty vrátane návodu na použitie musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. |
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného, neopravovaného, nerepasovaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu tlačiarne (s ktorou majú byť náplne kompatibilné) 1.akostnej triedy spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného tovaru (nepoškodené ochranné prvky - hologramy/neporušená poistky pod.). Tovar (originálne náplne) nesmie byť renovovaný, vyrobený z už použitých tonerov a dielov a nesmie v nich byť použitý náhradný prachový toner a atrament. |
Tonery musia spĺňať normy: ISO/IEC19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798. |
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia. |
Tovar bude dodaný a prevzatý v mieste plnenia na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, typové označenie a množstvo dodaného tovaru, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán. |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je určená obchodným zákonníkom. |
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry. |
Objednávateľ požaduje , aby faktúra nebola doručená na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu, ktorú uvedie kontaktná soba objednávateľa. |
Záručná doba na dodaný predmet zmluvy je minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve, objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
02.12.2024 08:00 — 10.12.2024 13:00
1,00 súbor podľa technickej špecifikácie
5 074,00
4 228,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.11.2024 08:34
29.11.2024 09:00
29.11.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.11.2024 08:59 - Vstupná ponuka | 5 064,00 | € | Cena s DPH |
26.11.2024 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 064,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: