• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2024 09:07
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2024 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2024 11:05

Detail zákazky Z202410701

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2024 09:07
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2024 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2024 11:05

Základné údaje

Z202410701

OF-295519

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10110484

Objednávateľ

738425

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby, obálky, sponky, gumy, lepidlo, lepiaca páska, obal na zošity, vrece na odpad, zošity

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30192800-9 - Samolepiace etikety
  • 30193200-0 - Stolové zásobníky alebo organizéry
  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Pre zabezpečenie výkonu administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Doska s vodorovnými záložkami A4, vyrobená z PVC, farba modrá ks 10
Papierová obálka M, rozmer 350x450x120mm, klopa 100 mm ks 50
Zakladače Esselte economy 50 mm, A4, potiahnutý plastom z vonkajšej strany, vymeniteľný štítok, farba bordová ks 10
Zakladače Esselte economy 50 mm, A4, potiahnutý plastom z vonkajšej strany, vymeniteľný štítok, farba červená ks 10
Zakladače Esselte economy 50 mm, A4, potiahnutý plastom z vonkajšej strany, vymeniteľný štítok, farba modrá ks 20
Pákový zakladač A5 VIVIDA, 75 mm, celoplastový, vymeniteľný štítok, farba modrá ks 5
Zakladače Esselte economy 75 mm, A4, potiahnutý plastom z vonkajšej strany, vymeniteľný štítok, farba červená ks 2
Doska s gumičkou, kartónová, A4, VICTORIA OFFICE, gumičky cez rohy, 3 vnútorné chlopne, farba čierna ks 10
HAMA 50543 HOME X10CD, skartovačka, krížový rez, kôš 15 l, skartovanie naraz10 hárkov papiera ks 1
Euroobal A4/50 mic, leský, 100 ks/balenie bal 5
Lepiaca páska transparentná, 48mmx66m ks 10
Lepiaca páska transparentná, 25mmx66m ks 30
Lepiaca páska transparentná, 38mmx66m ks 10
Lepidlo tyčinka 40g ks 10
Disperzné lepidlo Pritt Gamafix, 100 g ks 5
Lepidlo CHEMOPREN extrém, 50 ml, na namáhané spoje, univerzálne ks 3
Rýchloviazač celý s prednou stranou, kartón, A4, 50 ks/balenie, bez závesu, farebné ks 100
Obal mapa, kartón, A4, 3 chlopne, rôzne farby ks 50
Rýchloviazač PP A4 , polypropylénový s priehľadnou prednou a farebnou zadnou stranou; eurodierovanie, formát A4, modrý ks 50
Zošívacie spony 24/6 mm/1000 ks ks 50
Nepriehľadná odkladacia plastová mapa s troma chlopňami+ guma na uzatvorenie, A4, rôzne farby ks 30
Pákový zakladač so štruktúrovaným papierovým poťahom, mramorový vzor, vybavený radozámkom, kovovým prítlakom a chrbtovým krúžkom, A4, šírka chrbta 8 cm bal. 50
Plastelína KOH-I-NOOR, 5 farieb/balenie, alebo ekvivalent bal. 7
Nožnice celokovové, dĺžka čepele 10 cm ks 5
Výkres A4/180g žltý ks 100
Plastový hrebeň 8, rôzne farby ks 20
Plastový hrebeň 10, rôzne farby ks 30
Plastový hrebeň 12, rôzne farby ks 30
Plastový hrebeň 14, rôzne farby ks 10
Samolepiaci blok, 75 x 75 mm, 100 listov, žltý ks 100
Poduška Trodat 6/4911, modrá ks 5
Poduška Trodat 6/4912, modrá ks 5
Guľôčkové pero, 0,5 mm, tlačidlový systém ovládania, SCHNEIDER "K15", mix farieb, modrá farba náplne ks 120
Etiketa do klieští 26/12, 1 radové, biela ks 20
Diár GEP s perom denný A5 na rok 2025 slovenský, farba zelená ks 16
Čierny organizér Bonluo z imitácie kože s viacerými vreckami a vstavanou kalkulačkou veľkosti (33*25cm) s klipom na uchytenie ks 5
Kancelársky papier A4, 80g, balenie 500 ks, biely bal. 150
Korekčná páska 4 m, 5 mm stopa ks 15
Kancelárske spony 33 mm, v balení 100 ks, zinkové bal. 15
Papierové samolepiace záložky 12 x 50mm,5 x 100 listov ks 20
Permanentný popisovač s atramentom na alkoholovej báze, s vláknovým hrotom, vhodný na plastické hmoty, sklo, filmy, čierny, šírka stopy 3 mm ks 10
Dátumové razítko, veľkosť odtlačku 19x4 mm, farba čierna ks 5
Kompatibilná páska do štítkovača Brother E 110, TZ-221, 9mmx8m, čierna tlač, biely podklad ks 5
Papier na flipchart, 80 g., biely, rozmer 98x65 cm, 20 listov/balenie bal. 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve.
Dodávateľ dodá nový, doposiaľ nepoužitý tovar, ktorý požaduje objednávateľ podľa technických vlastností uvedených vo formulári v požadovanej kvalite a parametroch.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením /respektíve lepšími parametrami/ ako sú uvedené v technických vlastnostiach tejto špecifikácie, čo je dodávateľ povinný preukázať.
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
Objednávateľ posúdi ekvivalent a oznámi Dodávateľovi, či navrhovaný ekvivalent akceptuje. Pokiaľ nebude spĺňať požadované technické vlastnosti, v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 u) OPEP objednávateľ odstúpi od Zmluvy a dodávateľovi bude udelená negatívna referencia v prostredí EKS.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
V prípade reklamácie v záručnej dobe je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na svoje náklady, za reklamované služby objednávateľ neplatí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa e-mailom alebo poštou výsledok reklamácie a dátum dovozu reklamovaného tovaru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa.
Objednávateľ ako verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

09.12.2024 08:00 — 13.12.2024 14:00

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

1 948,00

1 623,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.11.2024 09:07

02.12.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 46
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2024 11:54 - Vstupná ponuka 1 948,00 € Cena s DPH
27.11.2024 16:02 - Najvýhodnejšia ponuka 1 947,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS