• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2024 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2024 09:02
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2024 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2024 08:35

Detail zákazky Z202410693

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2024 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2024 09:02
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2024 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2024 08:35

Základné údaje

Z202410693

OF-296623

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10117544

Objednávateľ

00738301

Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK

Dodávateľ

36365645

Quatro print, spol. s r.o.

Družstevná 17, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

toner, tlačiareň

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery do laserových a atramentových tlačiarní
Funkcia
Tonery:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner HP CF259X ks 15
Toner HP W2030A č. 415A ks 15
Toner HP W2031A č. 415A ks 10
Toner HP W2032A č. 415A ks 10
Toner HP W2033A č. 415A ks 10
Toner HP W1490X ks 20
Toner HP 289X ks 4
Toner HP CE410A ks 10
Toner HP CE411A ks 8
Toner HP CE412A ks 8
Toner HP CE413A ks 8
Toner HP CE505AR ks 1
Toner HP CE285 ks 15
Toner HP CE278A ks 16
Toner HP CF283X ks 30
Toner HP CE350A ks 1
Toner HP CE351A ks 1
Toner HP CE352A ks 1
Toner HP CE353A ks 1
Toner HP CF226A ks 15
Toner HP CF279A ks 12
Toner HP CF230X ks 70
Toner HP CF217A ks 1
Toner Canon 070H ks 5
Toner Canon 056 ks 6
Valec HP CE314A ks 1
Valec HP CF232A ks 30
Toner Canon 1018C-EXV18 ks 1
Toner Canon 1018C-EXV40 ks 1
Toner Canon C-EXV7 ks 1
Toner Panasonic FX-FAT88E ks 1
Toner Panasonic FX-FA76A ks 1
Toner Panasonic FX-FA83 ks 1
Toner HP W1335X ks 3
Toner Konica TNP-92 K ks 1
Toner Konica TNP-92 C ks 1
Toner Konica TNP-92 M ks 1
Toner Konica TNP-92 Y ks 1
Toner Canon 067H BK ks 8
Toner Canon 067H M ks 8
Toner Canon 067H C ks 8
Toner Canon 067H Y ks 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Ceny sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného, nákladov na dopravu tovaru do miesta plnenia podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy zaokrúhlenými na dve desatinné miesta.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy.
Predmet obstarania nebude dodaný jednorazovo, objednávateľ požaduje dodanie tovaru priebežne podľa telefonickej alebo písomnej objednávky do 3 dní od objednania.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa, dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dovoz tovaru sa uskutočňuje v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod.
Pri dovoze tovaru je osoba vstupujúca do objektu kupujúceho povinná pri vstupe, ako aj pri odchode strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrení zo strany kupujúceho.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke a ich jednotkových cien s DPH.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Uvedené množstvá nie sú pre kupujúceho záväzné.
Požadujeme funkčné alternatívne náhrady s dodaním na miesto plnenia.
Cenou za tovar sa rozumie cena vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného kupujúcim a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v rámci 12 mesiacov.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, doba plnenia bude 12 mesiacov a technická špecifikácia predmetu je na 12 mesiacov.
Po uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať tovar v mieste dodania na vlastné náklady.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery v minimálne množstve ako je počet ks predmetu zákazky z miesta určeného objednávateľom na základe telefonického dohovoru.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž v prípade nepridelenia finančných prostriedkov zo strany jeho nadriadeného orgánu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Súdna 15, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 Na základe čiastkových objednávok

8 967,00

7 472,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.11.2024 08:08

02.12.2024 09:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 320
 7
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2024 08:34 - Vstupná ponuka 8 966,40 € Cena s DPH
29.11.2024 09:14 - Najvýhodnejšia ponuka 8 760,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS