• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2024 11:50

Detail zákazky Z202410684

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2024 11:50

Základné údaje

Z202410684

OF-296581

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10103951

Objednávateľ

31796630

AD HOC Malacky

Sasinkova 2, Malacky, 90101, SVK

Dodávateľ

51127989

Torreol, s. r. o.

Budova ORBIS, Rajská 7, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu na rok 2025

zemný plyn, distribúcia plynu, preprava plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu v kategórii - stredoodber, maloodber a zabezpečenie distribúcie, prepravných služieb a súvisiacich systémových služieb do odberných miest odberateľa počas celého zmluvného obdobia, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa a v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná celková spotreba na celé zmluvné obdobie (12 mesiacov) pre všetky uvedené odberné miesta MWh 969,406
Počet odberných miest počet 4
Predpokladaná spotreba - OM č. 4101454546, POD SKSPPDIS000130021979, Športová hala, Sasinkova 2, DMM 450m3, tarifa S9 MWh 696,324
Predpokladaná spotreba - OM č. 4100005391, POD SKSPPDIS000110112406, Stolnotenisová hala, Sasinkova 73, tarifa M7 MWh 107,55
Predpokladaná spotreba - OM č. 4100007180, POD SKSPPDIS000110105433, Letné kúpalisko, Jesenského 2, tarifa M3 MWh 40,764
Predpokladaná spotreba - OM č. 4100014997, POD SKSPPDIS000110110407, Futbalový štadión, Zámocká, tarifa M7 MWh 124,768
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Začiatok plnenia (pre všetky uvedené odberné miesta) 01.01.2025, 00:00 hod.
Koniec plnenia (pre všetky uvedené odberné miesta) 31.12.2025, 24:00 hod.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS (ďalej len "VZP") a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET).
2. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP.
3. Predmet zmluvy:
3.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberných miest za podmienok dohodnutých v zmluve, VZP a OUEP.
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelnú dodávku zemného plynu do všetkých špecifikovaných odberných miest odberateľa po celú dobu trvania zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie plynu a prípadov vyššej moci.
3.3 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa prepravu plynu, distribúciu plynu, regulované distribučné služby od príslušného PDS, ku ktorej sú odberné miesta odberateľa pripojené a ostatné súvisiace služby (Distribučné služby).
3.4 Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberných miest odberateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov.
3.5 Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby vo všetkých jeho odberných miestach.
4. Miesto, čas a spôsob plnenia zmluvy:
4.1 Miestom plnenia sú špecifikované odberné miesta odberateľa. Technické údaje a identifikácia odberných miest objednávateľa (číslo odberného miesta, POD kód) sú uvedené v Technickej špecifikácii.
4.2 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov. Zmluvné obdobie dodávky plynu do všetkých odberných miest odberateľa je uvedené v Technickej špecifikácii.
5. Cena:
5.1 Cena za plnenie je stanovená v súlade s čl. V. OUEP ako celková cena, ktorá musí zahŕňať cenu za dodávku plynu vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku, ceny za distribučné služby (prepravu plynu, distribúciu plynu, systémové služby a ostatné regulované položky), spotrebnú daň, počas celého zmluvného obdobia, vrátane DPH.
5.2 Poplatok za nedočerpanie množstiev = (rozdiel medzi 90% zmluvného množstva a skutočne odobratým množstvom)*0,003€/kWh. Poplatok za prečerpanie množstiev = (rozdiel medzi skutočne odobratým množstvom a 110% zmluvného množstva)*0,003€/kWh.
5.3 Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
6. Platobné a fakturačné podmienky:
6.1 Úhrada za odobratý zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku.
6.2 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov. Splatnosť faktúr je 15 dní od vystavenia.
6.3 Ak vzniknú pri fakturácii chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnych konštánt, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., má odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
6.4 Ostatné platobné a fakturačné podmienky - v súlade s ustanoveniami čl. VI OUEP.
7. Povinnosti dodávateľa:
7.1 Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy na EKS dodávateľ predloží: Platné Rozhodnutie Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/ 2012 Z.z.v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu.
7.2 Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy na EKS dodávateľ predloží: Platnú zmluvu, uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete na celé obdobie plnenia zákazky, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na toto obdobie s prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve.
7.3 Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy na EKS dodávateľ predloží: Podrobný rozpočet - štruktúru ceny t. z . podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, podľa ktorých stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke. Z predloženého výpočtu musia byť jednoznačné všetky sadzby (€/mesiac, €/MWh), ktoré tvoria zmluvnú cenu, za použité tarify.
7.4 Porušenie povinností podľa bodu 7.1, 7.2 a 7.3 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
8. Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných odberných miest odberateľa v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia.
9. Kúpna zmluva, VZP a OUEP majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi Dodávateľa.
10. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sasinkova 2, Malacky, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2025 00:01 — 31.12.2025 23:59

969,41 MWh

66 500,00

66 452,11

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.11.2024 14:59

29.11.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 167
 11
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2024 15:02 - Vstupná ponuka 66 496,48 € Cena bez DPH
29.11.2024 10:19 - Najvýhodnejšia ponuka 62 945,33 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS