30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Navýšenie existujúcej licencie pre softvér SPLUNK Enterprise
Informačná bezpečnosť, technická podpora, dátové siete, bezpečnosť dát
Tovar
1. Licencia SPLUNK Enterprise s podporou
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie licencie SPLUNK Enterprise s denným limitom rozsahu spracovania dát vo výške 150GB/denne, vrátane licenčnej podpory a to na obdobie 12 mesiacov, čím objednávateľ zabezpečí navýšenie aktuálneho denného limitu spracovania dát z aktuálnej výšky 100 GB/denne na celkový rozsah 250GB/denne. |
SPLUNK Enterprise kombinuje dátové, analytické, a prevádzkové riešenia na modernizáciu a optimalizáciu kybernetickej obrany. Umožňuje zbierať a indexovať dáta z rôznych zdrojov, ako sú aplikácie, servery, sieťové zariadenia a bezpečnostné systémy. Poskytuje nástroje na analýzu a vizualizáciu dát, čo umožňuje vytvárať vlastné dashboardy a dátové vizualizácie pre lepšie pochopenie informácií. Umožňuje monitorovať operácie v reálnom čase a nastavovať upozornenia na vopred zadefinované udalosti. |
Je navrhnutý tak, aby zvládal veľké objemy dát z tisícok zdrojov, čo umožňuje jeho použitie v organizáciách rôznych veľkostí. Poskytuje centralizované monitorovanie IT systémov a aplikácií, čo zjednodušuje správu a zvyšuje prehľadnosť. Pomáha pri identifikácii bezpečnostných hrozieb a zabezpečení súladu s regulačnými požiadavkami. Umožňuje automatizovať rutinné úlohy, čím znižuje manuálnu prácu a zvyšuje efektivitu. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadovaný rozsah (limit) spracovania dát | 150 GB/denne |
Požadované obdobie platnosti licencie vrátane podpory | 12 mesiacov |
Názov |
1. Dodávateľ musí byť partnerom výrobcu dodávaného systému - PREMIER PARTNER. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 (troch) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi čestné vyhlásenie alebo potvrdenie, v ktorom uvedie registračné číslo alebo webový link s prepojením na zoznam partnerov resp. doklady preukazujúce, že poskytovateľ je autorizovaným partnerom výrobcu pre predaj produktov na území Slovenskej republiky. |
2. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť prostredníctvom elektronickej pošty Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte XLSX, konkrétnu špecifikáciu dodaného tovaru a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky najneskôr do 3 (troch) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy na základe preberacieho protokolu alebo dodacieho listu. |
4. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek interné a externé náklady a výdavky Poskytovateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky vrátane zisku. |
5. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 1 až 4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovarov a služieb, ktoré nespĺňajú požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu. |
6. Fakturácia po riadnom prevzatí a plnenia na základe preberacieho protokolu alebo dodacieho listu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia. |
7. Predmet zákazky sa považuje za splnený: Podpísaním preberacieho protokolu alebo dodacieho listu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán, v ktorom sa potvrdí rozsah poskytnutia služby s detailným popisom poskytnutých služieb vrátane cenovej kalkulácie za predmet zákazky. |
Slovenská republika
01.12.2024 09:00 — 01.12.2025 00:00
150,00 GB/denne
112 350,00
112 350,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2024 12:51
29.11.2024 11:00
29.11.2024 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.11.2024 08:25 - Vstupná ponuka | 112 320,00 | € | Cena bez DPH |
29.11.2024 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 112 320,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: