• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2024 11:50

Detail zákazky Z202410666

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2024 11:50

Základné údaje

Z202410666

OF-296405

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10103936

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

35810734

DATALAN, a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Navýšenie existujúcej licencie pre softvér SPLUNK Enterprise

Informačná bezpečnosť, technická podpora, dátové siete, bezpečnosť dát

  • 48732000-8 - Softvérový balík na zaistenie bezpečnosti dát
  • 48100000-9 - Softvérový balík pre konkrétne odvetvie

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencia SPLUNK Enterprise s podporou
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie licencie SPLUNK Enterprise s denným limitom rozsahu spracovania dát vo výške 150GB/denne, vrátane licenčnej podpory a to na obdobie 12 mesiacov,  čím objednávateľ zabezpečí navýšenie aktuálneho denného limitu spracovania dát z aktuálnej výšky 100 GB/denne na celkový rozsah 250GB/denne.
SPLUNK Enterprise kombinuje dátové, analytické, a prevádzkové riešenia na modernizáciu a optimalizáciu kybernetickej obrany. Umožňuje zbierať a indexovať dáta z rôznych zdrojov, ako sú aplikácie, servery, sieťové zariadenia a bezpečnostné systémy. Poskytuje nástroje na analýzu a vizualizáciu dát, čo umožňuje vytvárať vlastné dashboardy a dátové vizualizácie pre lepšie pochopenie informácií. Umožňuje monitorovať operácie v reálnom čase a nastavovať upozornenia na vopred zadefinované udalosti.
Je navrhnutý tak, aby zvládal veľké objemy dát z tisícok zdrojov, čo umožňuje jeho použitie v organizáciách rôznych veľkostí. Poskytuje centralizované monitorovanie IT systémov a aplikácií, čo zjednodušuje správu a zvyšuje prehľadnosť. Pomáha pri identifikácii bezpečnostných hrozieb a zabezpečení súladu s regulačnými požiadavkami. Umožňuje automatizovať rutinné úlohy, čím znižuje manuálnu prácu a zvyšuje efektivitu.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadovaný rozsah (limit) spracovania dát 150 GB/denne
Požadované obdobie platnosti licencie vrátane podpory 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ musí byť partnerom výrobcu dodávaného systému - PREMIER PARTNER. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 (troch) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi čestné vyhlásenie alebo potvrdenie, v ktorom uvedie registračné číslo alebo webový link s prepojením na zoznam partnerov resp. doklady preukazujúce, že poskytovateľ je autorizovaným partnerom výrobcu pre predaj produktov na území Slovenskej republiky.
2. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť prostredníctvom elektronickej pošty Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte XLSX, konkrétnu špecifikáciu dodaného tovaru a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy.
3. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky najneskôr do 3 (troch) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy na základe preberacieho protokolu alebo dodacieho listu.
4. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek interné a externé náklady a výdavky Poskytovateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky vrátane zisku.
5. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 1 až 4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovarov a služieb, ktoré nespĺňajú požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu.
6. Fakturácia po riadnom prevzatí a plnenia na základe preberacieho protokolu alebo dodacieho listu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia.
7. Predmet zákazky sa považuje za splnený: Podpísaním preberacieho protokolu alebo dodacieho listu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán, v ktorom sa potvrdí rozsah poskytnutia služby s detailným popisom poskytnutých služieb vrátane cenovej kalkulácie za predmet zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

01.12.2024 09:00 — 01.12.2025 00:00

150,00 GB/denne

112 350,00

112 350,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.11.2024 12:51

29.11.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 410
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2024 08:25 - Vstupná ponuka 112 320,00 € Cena bez DPH
29.11.2024 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka 112 320,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS