30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31365213
ARGUSS, s.r.o.
Tallerová 10, Bratislava, 81102, SVK
Zneškodnenie nebezpečných odpadov
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov
Služba
1. Zneškodnenie nebezpečných odpadov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) odpadov kategórie nebezpečné odpady (ďalej len "NO") v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a oplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z. . ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Zhodnotenie/zneškodnenie NO pozostáva z odobratia NO zo skladu, preloženia NO do vlastných prepravných obalov Dodávateľa, naloženia NO na prepravné prostriedky Dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva NO a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia NO. |
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie/zneškodnenie NO sú uvedené nižšie: |
*16 10 01 vodné kvapalné odpady obsahujúce nebezpečné látky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 16 10 01 | kg | 1419 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Váženie | Dodávateľ - poskytovateľ služby zabezpečí v mieste nakládky zváženie nebezpečného odpadu. |
Zber | Dodávateľ - poskytovateľ služby si zabezpečí vhodné nádoby na daný odpad. |
Nakládka | Dodávateľ - poskytovateľ služby si zabezpečí mechanizmy na naloženie, prípadne ručne s dodatočným dočistením |
Názov |
Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné, Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvá v jednotlivých objednávkach závislosti od svojich potrieb do výšky prideleného limitu. |
Kategorizácia jednotlivých druhov odpadov je určená v zmysle Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä Zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a Vyhláškou MŽP SR č.371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch. |
Dodávateľ do 7 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v kilogramoch. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, zhodnotenie, prípadne zneškodnenie, manipuláciu a ostatných nákladov súvisiacich s nakladaním s odpadom. |
Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe písomných objednávok od Objednávateľa. Objednávky budú doručované elektronicky. Dodávateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe Objednávateľa odošle do jedného pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť akceptovanie objednávky elektronicky na adresu, z ktorej bola doručená. |
Zabezpečenie odberu odpadu max. do 15 pracovných dní od doručenia objednávky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe Objednávateľa najmenej dva pracovné dni vopred presný termín odberu odpadov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadom a prevoz od doby jeho prevzatia v mieste plnenia časti služby týkajúcej sa odberu odpadov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade prepravy odpadov na zhodnotenie/zneškodnenie vo vratných obaloch Objednávateľa, vráti vyprázdnené vrátane obaly oprávnenej osobe Objednávateľa v najbližšom možnom termíne, najneskôr však do 30 pracovných dní od ukončenia prepravy. |
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy po realizácii objednávky do 10 dní na základe skutočne odvezeného (zneškodneného) množstva odpadu. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude kópia potvrdeného sprievodného listu nebezpečného odpadu. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry Objednávateľovi. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list a neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude originál a kópia potvrdeného sprievodného listu nebezpečného odpadu. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú: do 31.12.2024 alebo do vyčerpania finančného limitu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy. |
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Martin. |
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
03.12.2024 10:57 — 31.12.2024 10:57
1,00 zákazka
851,40
709,50
Zaslať mailom špecifikáciu služby s cenovou ponukou.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2024 10:58
28.11.2024 11:00
28.11.2024 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.11.2024 10:51 - Vstupná ponuka | 851,40 | € | Cena s DPH |
26.11.2024 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 851,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: