• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2024 14:00
  •    Zrušenie zákazky
    28.11.2024 14:03

Detail zákazky Z202410654

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2024 14:00
  •    Zrušenie zákazky
    28.11.2024 14:03

Základné údaje

Z202410654

OF-290415

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby, obaly a obalový materiál

koše na separovaný odpad, vedro, nádoby na posypový materiál

  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál
  • 39224340-3 - Koše
  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 39224330-0 - Vedrá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nádoba na posypový materiál
Funkcia
Nádoby sú vhodné na pohotovostné uskladnenie posypových materiálov (soľ, piesok, sorbenty určené na likvidáciu ekologických havárií a pod.)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Objem L 50
Nosnosť kg 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba žltá
Nádoby sú vyrobené z vysoko akostného polyetylénu, odolného proti mechanickému poškodeniu
Sú vhodné pre vonkajšie aj vnútorné použitie, materiál nereaguje na slnečné žiarenie ani iné atmosféricky nepriaznivé podmienky, je dlhodobo farebne stály
Veko je profilované pre plynulý odtok vody
Pri odklopení veka je možné nádoby stohovať
 2. Púzdro na externý disk
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 15
Vonkajšia šírka mm 100 110
Vonkajšia výška mm 30 40
Vonkajšia hĺbka mm 140 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ Connect IT HardShellProtect 2,5"(CFF-5000-BK) alebo ekvivalent
Podporované veľkosti pevných diskov 2.5 "
Farba čierna
Materiál polyester
Ododlnosť pred nepriaznivými vonkajšími vplyvmi, pred otrasmi, pred menšími pádmi, proti prachu, proti poškriabaniu zariadenia
Dva istiace elastické pásy na bezpečné uloženie zariadenia a zabezpečenie proti nechcenému vypadnutiu pri otvorení puzdra
Praktické vnútorné sieťované vrecko na drobné príslušenstvo (káble, pamäťové karty, redukcie atď.)
Protišmykový povrch jazdca zipsu pre rýchlu a jednoduchú manipuláciu
 3. Plastové vedro
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 8
Objem L 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba čierna
Materiál polyethylén s kovovým držadlom
Vedro bez lievika
 4. Kovové koše na triedený odpad
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo - veko žlté ks 1
Množstvo - veko modré ks 1
Množstvo - veko zelené ks 1
Objem L 50 60
Výška mm 690 750
Šírka mm 300 320
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ ALDA Square alebo ekvivalent
Materiál oceľ, s povrchovou úpravou organickým práškovým lakom
Farba koša strieborno-sivá
Dno nádoby je chránené plastovým podstavcom, ktorý nekoroduje a chráni podlahu proti poškriabaniu
Odnímateľné veko s otvorom pre vhadzovanie odpadu v zodpovedajúcom farebnom rozlíšení.
Ku košu dodávaná farebná samolepka s popisom v slovenskom jazyku.
Súčasťou balenia je držiak odpadkových vriec.
Možnosť spojenia košov.
 5. Plastové koše na triedený odpad
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Farba veka - hnedá ks 6
Farba vela - žltá ks 8
Farba veka - modrá ks 6
Farba veka - čierna ks 6
Farba veka - zelená ks 4
Objem L 90
Výška cm 78 80
Šírka cm 58 60
Hĺbka cm 39 41
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ Prosperplast WHEELER alebo ekvivalent
Materiál plast
Farba nádoby antracitovo šedá
Mobilný kôš je vybavený kolieskami a rukoväťou na prenášanie
Tesné veko izoluje nepríjemné pachy
Veľké plne otvárateľné veko na pántoch so západkou proti otvoreniu koša vo vetre
Hladký vnútorný povrch uľahčuje čistenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa  jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť povereným osobám objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Faktúra musí byť doručená na adresu miesta plnenia nie na adresu obstarávateľa.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Objednávateľ požaduje záruku minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať, len po odsúhlasení Objednávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

02.12.2024 08:00 — 11.12.2024 14:00

1,00 súhrn požadovaného množstva

1 111,00

925,83

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2024 13:13

28.11.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 744
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS