• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2024 12:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2024 12:25

Detail zákazky Z202410652

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2024 12:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2024 12:25

Základné údaje

Z202410652

OF-296341

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10110462

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

47136201

DREVOKOM SLOVAKIA s.r.o.

Čičava 314, Čičava, 09301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok pre 4 MŠ

nábytok

  • 39161000-8 - Nábytok pre materské školy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Knižnica
Funkcia
Skrinka so 6 praktickými otvormi pre úložné boxy.
Funkčný dizajn dáva možnosť usporiadať a vystaviť obľúbené knihy a hračky v min. 3 radoch na vrchu police.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmer +/- 10% cm 107 x 114 x 31
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba biela
Materiál drevotrieska
 2. Spodná skrinka so zásuvkami
Funkcia
Kuchynská spodná skrinka s troma zásuvkami.
Povrch odolný proti škrabancom a jednoducho sa čistí.
Skrinka stojí vďaka nastaviteľným nohám pevne aj na nerovných dlážkach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmery +/- 10% cm 40 x 61 x 91
Dĺžka pracovnej dosky +/- 10% cm 42
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba biela, pracovná doska hnedá
Materiály Drevotrieska, melamínová fólia, plastový okraj
 3. Šatňová skriňa s troma oddielmi - doplniť
Funkcia
Šatňová skriňa je vyrobená z obojstranne laminovanej drevotriesky.
Hrany sú lemované odolnou plastovou hranou ABS.
Dvierka sú uzamykateľné cylindrickým zámkom (aj kľúč).
Súčasťou výbavy je dvojháčik a dve police.
Zadná časť skrine je vybavená prieduchmi na zaistenie odvetrávania hornej a spodnej časti skrine.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hrúbka drevotriesky +/- 10% mm 18
Počet dverí ks 3
Rozmer +/- 10% cm 190 x 90 x 42
Množstvo ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba buk
 4. Šatňová skriňa s dvoma oddielmi - doplniť
Funkcia
Šatňová skriňa je vyrobená z obojstranne laminovanej drevotriesky.
Hrany sú lemované odolnou plastovou hranou ABS.
Dvierka sú uzamykateľné cylindrickým zámkom (aj kľúč).
Súčasťou výbavy je dvojháčik a dve police.
Zadná časť skrine je vybavená prieduchmi na zaistenie odvetrávania hornej a spodnej časti skrine.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hrúbka drevotriesky +/- 10% mm 18
Počet dverí ks 2
Rozmer +/- 10% cm 190 x 60 x 42
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba buk
 5. Pracovný stôl so zásuvkou
Funkcia
Pracovný stôl vhodný do školskej jedálne.
Obsahuje min. 1x zásuvku a 1x policu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmer +/- 10% cm 85 x 90
Hrúbka pracovnej dosky +/- 10% cm 4
Výška zadného lemu +/- 10% cm 4
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál nerez
 6. Pracovný stôl so zásuvkami so zadným lemom
Funkcia
Pracovný stôl vhodný do školskej jedálne.
Obsahuje min. 3x zásuvku a 1x policu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmer +/- 10% cm 180 x 70 x 90
Hrúbka pracovnej dosky +/- 10% cm 4
Výška zadného lemu +/- 10% cm 4
Množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál nerez
 7. Pracovný stôl so zásuvkami bez zadného lemu
Funkcia
Pracovný stôl vhodný do školskej jedálne.
Obsahuje min. 3x zásuvku a 1x policu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmer +/- 10% cm 180 x 70 x 90
Hrúbka pracovnej dosky +/- 10% cm 4
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál nerez
 8. Skrinka nástenná s posuvnými dverami
Funkcia
Skrinka nástenná s posuvnými dverami vhodná do školskej jedálne.
2x posuvné dvere.
So zadným krytom.
Výškovo nastaviteľná polica.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmer +/- 10% cm 35 x 70
Množstvo ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál nerez
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru vrátane dopravy a montáže na miesto plnenia.
2. Dodať zmontované, resp. zabezpečiť montáž na mieste.
3. Odvoz a likvidácia prípadných baliacich kartónov a fólií, v ktorých bude nábytok dodaný.
4.Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať opis tovaru s uvedením ceny a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
5.Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom v slovenskom alebo českom jazyku.
6. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať.
7. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho/jej omeškanie.
8. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
10.Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávky a riešenie reklamácií.
11.Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
12.V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
13.Záručná doba pre každý jeden dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov.
14.Tovar sa bude považovať za dodaný po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, súladu dodaného tovaru so Zmluvou, sprevádzkovaním tovaru na mieste plnenia, po zaškolení pracovníkov Objednávateľa, potvrdení dodacieho listu oprávneným zástupcom Objednávateľa.
15. Nedodržanie požiadavky č. 1,2,4 a 5  objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
16. Vyobrazenie v prílohe je iba ilustračné.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

09.12.2024 08:00 — 31.01.2025 14:00

1,00 celok

10 832,10

9 026,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2024 09:37

02.12.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 119
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2024 20:00 - Vstupná ponuka 10 830,00 € Cena s DPH
28.11.2024 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka 10 825,23 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS