• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2024 09:14
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2024 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2024 10:05

Detail zákazky Z202410651

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2024 09:14
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2024 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2024 10:05

Základné údaje

Z202410651

OF-296554

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10110460

Objednávateľ

35557168

REGINA - Domov sociálnych služieb

Kráľovce 195, Kráľovce, 04444, SVK

Dodávateľ

56214863

fpoho s.r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 6,50
predpokladané množstvo stravných poukážok ks 1000 1200
provízia za sprostredkovanie ( z nominálnej hodnoty stravnej poukážky ) % 0,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
forma stravnej poukážky papierová forma
hodnota stravnej poukážky zahŕňa nominálnu hodnotu stravnej poukážky, províziu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
dodanie objednaného množstva stravných poukážok na miesto plnenia podľa objednávky  najneskôr do 48 hodín od podania objednávky
výška provízie je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu
interval objednávanie stravných poukážok - raz mesačne
objednávateľ stravovacích poukážok uhradí oprávnene účtovanú sumu  so splatnosťou do 30 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry.  Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa
spôsob zasielania objednávok: e-mailom, dodávateľ po uzatvorení zmluvy predloží objednávateľovi e-mailovú adresu, na ktorú má objednávateľ zasielať objednávky
nominálnu hodnotu stravovacej poukážky určí objednávateľ v súlade s platným  zákonom  o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov, pri zmene nominálnej hodnoty stravovacej poukážky vyplývajúcej zo zmeny príslušných zákonných ustanovení nebude navýšená výška provízie
zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.01.2025 do 31.12.2025
dodávateľ najneskôr do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi rozpis celkovej ceny predmetu zákazky: sumu stravovacej poukážky v nominálnej hodnote 6,50 €, provízia za 1 ks stravovacej poukážky bez DPH, provízia za 1 ks stravovacej poukážky s DPH
dodanie v čase od 8:00 hod. do 13:00 hod.
doba platnosti stravných poukážok -  minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli stravné poukážky vydané
vrátenie nepoužitých stravných poukážok - najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti
provízia zahŕňa všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do odberného miesta objednávateľa a všetky ďalšie náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky - balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu a všetky ďalšie náklady

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

195, Kráľovce, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

01.01.2025 09:16 — 31.12.2025 09:16

1 200,00 ks

7 846,80

7 839,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2024 09:24

02.12.2024 09:14

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2024 09:29

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2024 09:40 - Vstupná ponuka 7 846,79 € Cena s DPH
25.11.2024 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka 7 846,79 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS