• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2024 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2024 10:00

Detail zákazky Z202410649

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2024 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2024 10:00

Základné údaje

Z202410649

OF-296594

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10117502

Objednávateľ

00313688

Obec Podbrezová

Sládkovičova 76/6, Podbrezová, 97681, SVK

Dodávateľ

56214863

fpoho s.r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok

Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2011 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 15 zariadeniami v okrese Brezno. V prípade, že dodávateľ danú podmienku počas účinnosti zmluvy nebude spĺňať, je obstarávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky € 6,30
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 11000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti a nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto určené v objednávke
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od podania objednávky.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať telefonicky, poštou, faxom alebo emailom a to v mesačných intervaloch alebo podľa prevádzkových potrieb objednávateľa.
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady spojené s plnením zákazky.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu.
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určuje objednávateľ v súlade so zákonom č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. Nominálna hodnota stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od zmien a doplnení zákona č.283/2002 Z.z. o cestovných náhradách a schváleného rozpočtu na príslušný rok. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty poukážky nemení.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať:
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok,
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby,
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov.
Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako sú uvedené v zmluve.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok, alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote a to najneskôr do 7 dní odo dňa prevzatia nepoužitých stravných poukážok.
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok je najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0 % z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzatvorenie zmluvy oznámiť objednávateľovi potrebné údaje kontaktnej osoby /meno, tel.číslo, email/, ktorá bude dodávateľom poverená komunikáciou s objednávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 76/6, Podbrezová, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2025 09:00 — 31.12.2025 09:00

11 000,00 ks

69 300,00

69 300,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh musí vychádzať z osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2024 09:11

03.12.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 33
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2024 09:16 - Vstupná ponuka 69 299,99 € Cena s DPH
03.12.2024 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka 69 299,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS