• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2024 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2024 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2024 10:35

Detail zákazky Z202410645

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2024 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2024 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2024 10:35

Základné údaje

Z202410645

OF-296565

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10096821

Objednávateľ

31750214

Spojená škola, Tilgnerova 14, Bratislava

Tilgnerova 14, Bratislava, 84105, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Projektor - EPSON EB-992F

projektor, Epson, Full HD

  • 30100000-0 - Kancelárske stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou počítačov, tlačiarní a nábytku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Projektor - EPSON EB-992F
Funkcia
Projekcia obrazu z PC na plátno, projektor s rozlíšením Full HD
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
- technológia typ 3LCD, uzávierka s tekutými kryštálmi RGB
- osvetlenie typ lampa
- natívne rozlíšenie pixel Full HD 1080p, 1920 x 1080, 16:9
- svietivosť lm 4000ANSI
- kontrast pomer 16000:1
- životnosť lampy v ECO prevádzke hodina 17.000
- maximálna projekčná vzdialenosť širokouhlá meter 2,86 m ( 60 palec obrazovka)
- minimálna projekčná vzdialenosť širokouhlá meter 1,76
- reproduktor W 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- grafické vstupy a výstupy 2x HDMI, VGA (D-SUB), Kompozitný, USB, LAN, WIFI
- funkcie Miracast
- výbava VGA kábel, Hlavné zariadenie, Elektrický kábel, Diaľkové ovládanie vrát. batérií, Návod na obsluhu, Záručný list
- rozmery 309 x 282 x 90 mm (Šírka x Hĺbka x Výška)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, v cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy na miesto plnenia.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Požaduje sa predložiť podrobný štruktúrovaný rozpočet s konkrétnym návrhom riešenia (predmetu zákazky), resp. technickým popisom ponúkaného tovaru do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne, kvantitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požaduje sa dodať doposiaľ nepoužívaný tovar, originálne neporušené balenie tovaru.
Záručná doba na predmet zmluvy je minimálne 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu
Dodávateľ znáša všetky náklady (napr. doprava) spojené s odstránením vady/poruchy techniky počas celej záručnej doby.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 14 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy).
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Obstarávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 15,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Prílohou faktúry bude preberací protokol / dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Požadujeme na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tilgnerova 14, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

02.12.2024 09:00 — 13.12.2024 14:00

4,00 ks

3 500,00

3 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2024 08:43

28.11.2024 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2024 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 282
 101
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2024 08:57 - Vstupná ponuka 3 498,00 € Cena s DPH
27.11.2024 13:44 - Najvýhodnejšia ponuka 3 470,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS