30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36617661
Magic Print s.r.o.
Rovniankova 15, Bratislava, 85102, SVK
Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
servis, oprava, údržba kopírovacích strojov
Služba, Tovar
|
1. Oprava a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Diagnostika a oprava Toshiba e-studio 307, SN:CEDF66696 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Oprava Toshiba e-studio 307 | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| obsah opráv | - reset zariadenia pre zadanie nových prístupových údajov - dodanie a nahratie SK/CZ jazyka |
|
2. Oprava a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Oprava Toshiba e-studio 307, SN:CEDF66730 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Oprava Toshiba e-studio 307 | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| obsah opráv | - dodanie a nahratie SK/CZ jazyka - dodanie a výmena gumičiek podávača papiera TRAY 2 (PM-KIT-ROLLER) |
|
3. Oprava a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Oprava Toshiba e- studio 2802AM, SN: CUHH46595 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Toshiba e- studio 2802AM | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Obsah opráv | - výmena fixácie fuser (FR-R-KIT-2809) |
| Názov |
| • Dodanie do miesta plnenia zmluvy, zmluvná cena musí byť konečná – musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru, vrátane dopravy do miesta plnenia a služieb záručného servisu počas plynutia záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia- Trenčín |
| • Požaduje sa kontaktovať objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a dohodnúť podmienky plnenia zmluvy |
| • Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovar, ktorý nespĺňa požadované špecifikácie tento neprevziať. |
| • Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa |
| •Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
| • Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
| • Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa. |
| • Servis vykonať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou |
| • Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| • Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou na adresu miesta plnenia zmluvy |
| • Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, z dôvodu zamedzenia včasnej poruchovosti |
| • Úkony požadujeme vykonať firmou autorizovanou výrobcom |
| • Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
| • Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy. |
| • Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| • Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
| • Všetky predkladané dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. |
| • Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar 1. akostnej triedy, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom |
Kasárne SNP, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
02.12.2024 08:41 — 15.12.2024 08:41
1,00 podľa špecifikácie
612,00
510,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2024 08:44
28.11.2024 09:39
28.11.2024 09:54
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.11.2024 11:15 - Vstupná ponuka | 611,99 | € | Cena s DPH |
| 25.11.2024 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 611,99 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: