• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2024 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2024 10:25

Detail zákazky Z202410643

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2024 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2024 10:25

Základné údaje

Z202410643

OF-296480

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10096819

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

370337075

Biuro Usług Technicznych Krzysztof Nowicki

hr. Jana Potockiego 97, Łężany, 38-423, POL

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prefabrikované konštrukcie, prístrešky a kryty

Zatávňovacie tvárnice

  • 44175000-7 - Panely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Gutta Guttagarden Strong
Funkcia
Plastové tvárnice vhodné predovšetkým pre zelené parkovacie plochy, pojazdové plochy v existujúcom trávniku alebo ako ochranné lôžko okolo stromov. Predstavuje ekologické, bezpečné a pevné riešenie vo všetkých oblastiach použitia vďaka patentovanému spojovaciemu systému a variabilným prvkom. Hlavnou prednosťou je, že tu nedochádza k zhutňovaniu pôdy a je umožnený ľahký rast vegetácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo kus 12000
Výška mm 40
Dĺžka mm 500
Šírka mm 500
Zaťaženie t/m² 350
Počet buniek ks 49
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál polyetylén
FarbaFarba čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy z a na miesto plnenia: 46.krídlo Kuchyňa, 90052 Kuchyňa.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť dodaný v SK alebo CZ jazyku.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou tovaru zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia, na ktorú bude faktúra doručená. Faktúra musí obsahovať "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade, že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Platobné podmienky musia byť v súlade s OPEP Čl. XI Platobné podmienky, faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru (dodací list) s tovarom na adresu miesta plnenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra bude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 3 pracovné dni vopred.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Poskytovateľ dodá údaje o pracovníkoch, ktorí budú vykonávať dovoz tovaru a evidenčné číslo a typ vozidla, ktorým to budú vykonávať preprava z dôvodu vybavenia povolenia na vstup do priestorov objednávateľa, minimálne 3 dni pred dodaním tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. Krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

29.11.2024 09:15 — 30.12.2024 09:15

1,00 zákazka

85 920,00

71 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2024 08:40

28.11.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 290
 57
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2024 11:07 - Vstupná ponuka 85 920,00 € Cena s DPH
28.11.2024 03:18 - Najvýhodnejšia ponuka 85 863,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS