• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2024 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    28.11.2024 09:03

Detail zákazky Z202410640

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2024 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    28.11.2024 09:03

Základné údaje

Z202410640

OF-296491

zrušená

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok

kancelárske stoličky, pohovka, kancelársky stôl, jedálenský set, kuchynská linka

  • 39100000-3 - Nábytok

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nábytok
Funkcia
Kancelárska stolička čierna
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelárska stolička ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelárska stolička so synchrónnou mechanikou a s aretáciou
nastaviteľné podrúčky
nastaviteľná bedrová a hlavová opierka
plastová a otočná konštrukcia
textilné a sieťovinové potiahnutie
výplň sedadla: molitan (PUR pena)
plastový kríž
plastové kolieska
nosnosť 130 kg
farba čierna
referenčný model ANTARES kancelárska stolička ESTER čierna
 2. Nábytok
Funkcia
Kuchynská linka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kuchynská linka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nástenná skrinka 40/60 1 ks
nástenná skrinka 60/36 1 ks
nástenná skrinka 60/60 1 ks
nástenná skrinka 80/60 1 ks
spodná skrinka 80/82 1 ks
spodná skrinka zásuvková na príbory 40/82 1 ks
spodná skrinka 60/82 1 ks
fasády pre nástenné skrinky vrchné
fasády pre spodné skrinky
pracovná doska 1200 mm - prírodný odtieň dreva 1 ks
pracovná doska 600 mm (poznámka - môže byť pracovná doska aj v celku t. j. 1800 mm) - prírodný odtieň dreva 1 ks
hrúbka materiálu na korpusy a dvierka 18 mm
hrúbka materiálu na pracovnú dosku 28 mm
korpusy - farba biela
dvierka - dub
úchytky kovové
 3. Pohovka
Funkcia
Dvojmiestna pohovka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dvojmiestna pohovka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
šírka min. 177 cm
výška min 85 cm
hĺbka min. 81 cm
váha min. 42 kg
výška nôh min. 14 cm
výška sedadla min. 43 cm
hĺbka sedadla min. 53 cm
šírka sedadla min. 157 cm
výška zadnej opierky min. 42 cm
výška podrúčky min. 65 cm
šírka podrúčky min. 10 cm
materiál čalúnenia látka
špecifikácia materiálu 100% polyester
farba nôh svetlé drevo
výplň molitan (PUR)
farba sivá
referenčný model pohovka BELLA
 4. Nábytok
Funkcia
Rohový kancelársky stôl
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rohový kancelársky stôl ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
šírka min .140 cm
výška min. 92 cm
hĺbka min. 130 cm
hĺbka dosky stola min. 50 cm
doska stola vo výške min. 76 cm
farba hnedá
výškovo nastaviteľná polica na monitor
tvar stola rohový
materiál laminovaná drevotriesková doska
materiál nôh kov
farba nôh čierna
 5. Nábytok
Funkcia
Jedálenský set
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jedálenský set ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
praktická jedálenská zostava 1 ks stôl a 2 ks stoličiek
šírka dosky stola min. 60 cm
hĺbka dosky stola min. 60 cm
rozmery stola (š x v x h) min. 60 x 90 x 60 cm
rozmery stoličky min. 40 x 65 x 30 cm
farba hnedá
farba nôh čierna
maximálna nosnosť stola 100 kg
maximálna nosnosť stoličky 120 kg
hlavný materiál laminovaná drevotriesková doska
materiál hornej dosky stola drevotriesková doska
materiál nôh/podstavca stola kov
materiál konštrukcie stoličky kov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy. Vrátane vynesenia tovaru do určenej miestnosti, montáže, odstránenia a odvozu obalového materiálu.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii a má zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa predložiť rozpis ceny, sadzbu DPH a ceny s DPH a bez DPH, do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do Trenčianskeho múzea v Trenčíne a jeho pobočiek - Draškovičov kaštieľ v Čachticiach a Podjavorinské múzeum v Novom Meste nad Váhom.
Pri uplatnení reklamácie u dodávateľa je dodávateľ povinný predmet zákazky prevziať na vlastné náklady v Trenčianskom múzeu v Trenčíne a jeho pobočkách -  Draškovičov kaštieľ v Čachticiach a Podjavorinské múzeum v Novom Meste nad Váhom  a po ukončení reklamácie doručiť na vlastné náklady do Trenčianskeho múzea a jeho pobočiek - Draškovičov kaštieľ v Čachticiach a Podjavorinské múzeum v Novom Meste nad Váhom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy bude dodaný v množstve, kvalite a vyhotovení, ktoré určuje táto zmluva a že počas záručnej doby bude mať také vlastnosti, aby bol spôsobilý na použitie na obvyklý účel, na ktorý sa takýto tovar spravidla používa.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú cenovú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
.Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plneniam, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ požaduje splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia na miesto plnenia.
Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jilemnického 532/2, Trenčín, Draškovičov kaštieľ Čachtice, Podjavorinské múzeum v Novom Meste nad Váhom , Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

02.12.2024 14:00 — 10.01.2025 14:00

1,00 celok

2 092,47

1 743,73

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2024 08:02

28.11.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 229
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2024 22:34 - Vstupná ponuka 2 092,46 € Cena s DPH
27.11.2024 22:34 - Najvýhodnejšia ponuka 2 092,46 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS