Z202410640
OF-296491
zrušená
34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín, 91101, SVK
Nábytok
kancelárske stoličky, pohovka, kancelársky stôl, jedálenský set, kuchynská linka
Tovar, Služba
|
1. Nábytok
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárska stolička čierna |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| kancelárska stolička | ks | 5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kancelárska stolička so synchrónnou mechanikou a s aretáciou | |
| nastaviteľné podrúčky | |
| nastaviteľná bedrová a hlavová opierka | |
| plastová a otočná konštrukcia | |
| textilné a sieťovinové potiahnutie | |
| výplň sedadla: molitan (PUR pena) | |
| plastový kríž | |
| plastové kolieska | |
| nosnosť 130 kg | |
| farba čierna | |
| referenčný model | ANTARES kancelárska stolička ESTER čierna |
|
2. Nábytok
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kuchynská linka |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kuchynská linka | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| nástenná skrinka 40/60 | 1 ks |
| nástenná skrinka 60/36 | 1 ks |
| nástenná skrinka 60/60 | 1 ks |
| nástenná skrinka 80/60 | 1 ks |
| spodná skrinka 80/82 | 1 ks |
| spodná skrinka zásuvková na príbory 40/82 | 1 ks |
| spodná skrinka 60/82 | 1 ks |
| fasády pre nástenné skrinky vrchné | |
| fasády pre spodné skrinky | |
| pracovná doska 1200 mm - prírodný odtieň dreva | 1 ks |
| pracovná doska 600 mm (poznámka - môže byť pracovná doska aj v celku t. j. 1800 mm) - prírodný odtieň dreva | 1 ks |
| hrúbka materiálu na korpusy a dvierka 18 mm | |
| hrúbka materiálu na pracovnú dosku 28 mm | |
| korpusy - farba biela | |
| dvierka - dub | |
| úchytky kovové |
|
3. Pohovka
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dvojmiestna pohovka |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Dvojmiestna pohovka | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| šírka | min. 177 cm |
| výška | min 85 cm |
| hĺbka | min. 81 cm |
| váha | min. 42 kg |
| výška nôh | min. 14 cm |
| výška sedadla | min. 43 cm |
| hĺbka sedadla | min. 53 cm |
| šírka sedadla | min. 157 cm |
| výška zadnej opierky | min. 42 cm |
| výška podrúčky | min. 65 cm |
| šírka podrúčky | min. 10 cm |
| materiál čalúnenia | látka |
| špecifikácia materiálu | 100% polyester |
| farba nôh | svetlé drevo |
| výplň | molitan (PUR) |
| farba | sivá |
| referenčný model | pohovka BELLA |
|
4. Nábytok
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Rohový kancelársky stôl |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Rohový kancelársky stôl | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| šírka | min .140 cm |
| výška | min. 92 cm |
| hĺbka | min. 130 cm |
| hĺbka dosky stola | min. 50 cm |
| doska stola vo výške | min. 76 cm |
| farba | hnedá |
| výškovo nastaviteľná polica na monitor | |
| tvar stola | rohový |
| materiál | laminovaná drevotriesková doska |
| materiál nôh | kov |
| farba nôh | čierna |
|
5. Nábytok
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Jedálenský set |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Jedálenský set | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| praktická jedálenská zostava | 1 ks stôl a 2 ks stoličiek |
| šírka dosky stola | min. 60 cm |
| hĺbka dosky stola | min. 60 cm |
| rozmery stola (š x v x h) | min. 60 x 90 x 60 cm |
| rozmery stoličky | min. 40 x 65 x 30 cm |
| farba | hnedá |
| farba nôh | čierna |
| maximálna nosnosť stola | 100 kg |
| maximálna nosnosť stoličky | 120 kg |
| hlavný materiál | laminovaná drevotriesková doska |
| materiál hornej dosky stola | drevotriesková doska |
| materiál nôh/podstavca stola | kov |
| materiál konštrukcie stoličky | kov |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy. Vrátane vynesenia tovaru do určenej miestnosti, montáže, odstránenia a odvozu obalového materiálu. |
| Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii a má zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy. |
| Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale. |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
| Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Požaduje sa predložiť rozpis ceny, sadzbu DPH a ceny s DPH a bez DPH, do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do Trenčianskeho múzea v Trenčíne a jeho pobočiek - Draškovičov kaštieľ v Čachticiach a Podjavorinské múzeum v Novom Meste nad Váhom. |
| Pri uplatnení reklamácie u dodávateľa je dodávateľ povinný predmet zákazky prevziať na vlastné náklady v Trenčianskom múzeu v Trenčíne a jeho pobočkách - Draškovičov kaštieľ v Čachticiach a Podjavorinské múzeum v Novom Meste nad Váhom a po ukončení reklamácie doručiť na vlastné náklady do Trenčianskeho múzea a jeho pobočiek - Draškovičov kaštieľ v Čachticiach a Podjavorinské múzeum v Novom Meste nad Váhom. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
| Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy bude dodaný v množstve, kvalite a vyhotovení, ktoré určuje táto zmluva a že počas záručnej doby bude mať také vlastnosti, aby bol spôsobilý na použitie na obvyklý účel, na ktorý sa takýto tovar spravidla používa. |
| Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú cenovú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
| .Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
| Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plneniam, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ požaduje splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia na miesto plnenia. |
| Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
| V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
| Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
| Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. |
| Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Jilemnického 532/2, Trenčín, Draškovičov kaštieľ Čachtice, Podjavorinské múzeum v Novom Meste nad Váhom , Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
02.12.2024 14:00 — 10.01.2025 14:00
1,00 celok
2 092,47
1 743,73
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2024 08:02
28.11.2024 09:00
28.11.2024 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.11.2024 22:34 - Vstupná ponuka | 2 092,46 | € | Cena s DPH |
| 27.11.2024 22:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 092,46 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: