00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Nádoby na medicínsky (infekčný) odpad
nádoba na medicínsky odpad
Tovar, Služba
1. Nádoba na medicínsky (infekčný) odpad
|
|
---|---|
Funkcia |
Nádoba pre zber použitých ihiel, skalpelov,pipiet a iného biologického zdravotníckeho odpadu vhodné na spaľovanie v spaľovniach, pri spaľovaní bez vzniku škodlivých emisií. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Nádoba na medicínsky odpad objem minimálne 1 liter maximálne 1,5 litra | ks | 700 | ||
2. Nádoba na medicínsky odpad objem 10 litrov (tolerancia +/- 1 liter) | ks | 4700 | ||
3. Nádoba na medicínsky odpad objem 60 litrov (tolerancia +/- 1 liter) | ks | 4500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nádoba na medicínsky (kontaminovaný) odpad | ------------------------- |
Nádoba pre zber použitých ihiel, skalpelov,pipiet a iného biologického zdravotníckeho odpadu vhodné na spaľovanie v spaľovniach, pri spaľovaní bez vzniku škodlivých emisií | áno |
Nádoba musí byť určená na jednorázové použitie | áno |
Nádoba musí slúžiť na zber ostrých predmetov a klinického odpadu | áno |
Nádoba musí byť odolná proti prepichnutiu | áno |
Nádoba musí byť vybavená rúčkami resp. úchytkami na jednoduchý prenos | áno |
Materiál nádob: | plast - nezávadný polypropylén |
Nádoby musia spĺňať požiadavky na obaly v zmysle Dohody ADR podľa obalových inštrukcií pre klinické odpady, na obale musí byť označenie kódu obalu "UN", ktorý je trvalý, čitateľný a umiestnený na mieste a takej veľkosti vzťahujúcej sa k obalu, aby bol dobre viditeľný. | áno |
Nádoba musí spĺňať normu STN EN ISO 23907-1 "Ochrana pred zranením ostrými predmetmi. Požiadavky a skúšobné metódy. Nádoby na ostré predmety" a ADR a UN na prepravu. | áno |
Nádoba musí pozostávať z dvoch častí: samostatná nádoba a kryt (uzatvárateľné veko) s otvorom | áno |
Kryt (veko) nádoby | tesne po obvode priliehajúce-po pritlačení znemožnený ďalší kontakt s obsahom nádoby. |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia. Požaduje sa dodanie a vyloženie tovaru na dohodnuté miesta plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním tovaru. Miestom plnenia sú tri zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji - Považská Bystrica, Bojnice a Myjava. |
Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zariadeniam v Trenčianskom kraji - Považská Bystrica, Bojnice a Myjava. Jednotlivé plnenia tejto Rámcovej dohody sa budú realizovať na základe čiastkových objednávok jednotlivých zdravotníckych zariadení, ktoré budú mať formu písomnej objednávky v zmysle ustanovení tejto Rámcovej dohody a budú v nej špecifikované všetky podmienky predmetu dodania (ďalej len "objednávka"). |
Objednávateľ a Dodávateľ sa pri zadávaní a plnení jednotlivých objednávok budú riadiť platnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Obchodný zákonník"), ak táto Rámcová dohoda neustanovuje inak. |
Za úplnú objednávku sa podľa tejto Rámcovej dohody považuje len objednávka čitateľná , podpísaná oprávneným zástupcom Objednávateľa a obsahujúca minimálne tieto náležitosti: a) názov a sídlo Objednávateľa, bankové spojenie,IČO, DIČ, IČ DPH, b) špecifikáciu predmetu dodania v zmysle tejto Rámcovej dohody a množstvo, c) lehotu dodania, d) cenu predmetu dodania, e) dátum vystavenia objednávky. |
Uvedené množstvá sú len orientačné. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Periodicita zasielania čiastkových objednávok na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - 1x mesačne |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia čiastkovej objednávky na plnenie do 10 dní. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť Objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH každého zmluvného produktu e-mailom do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a do 2 pracovných dní odo dňa vyžiadania bezplatnú vzorku (1 ks) pre každú požadovanú položku predmetu zákazky . Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky a skúšobnú vzorku, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
V prípade, že poskytnuté vzorky nebudú spĺňať požadované vlastnosti si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy (OPEP čl.XVIII. bod 18.2, písm.t). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu. |
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a/alebo v kvalite nespĺňajúcej podmienky podľa požiadaviek uvedených v tejto RD, je objednávateľ oprávnený v lehotách podľa podmienok OPEP uplatniť reklamáciu a požiadať dodávateľa o dodanie/výmenu tovar. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcim požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia o reklamácii tovaru objednávateľom. |
Platba bezhotovostne na faktúru. Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. |
Ak sa po uzatvorení RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto RD, objednávateľ vyzve dodávateľa k vypracovaniu dodatku predmetom, ktorého bude úprava ceny. Ak dodávateľ nesúhlasí s nižšou cenou, má právo na okamžité odstúpenie od RD resp. zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytnutou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronickej platformy. |
Predávajúci/Dodávateľ sa zväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za dodanie predmetu zmluvy za Kupujúceho/Odberateľa a v prípade, ak prijme plnenie za dodanie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od kupujúceho, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká kupujúcemu voči predávajúcemu nárok na nárok na náhradu škody vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenia. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
12
9 900,00 ks
41 402,00
41 402,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.11.2024 13:52
29.11.2024 09:00
29.11.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.11.2024 10:18 - Vstupná ponuka | 41 400,00 | € | Cena bez DPH |
28.11.2024 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 998,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: