• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2024 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2024 10:50

Detail zákazky Z202410623

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2024 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2024 10:50

Základné údaje

Z202410623

OF-296547

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10096805

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31680259

ITES Vranov, s. r. o.

Čemernianska 137, Vranov nad Topľou, 09303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny nábytok do cvičební

laboratórium, skrinka, stôl, kontajner

  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny nábytok
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Laboratórny stôl 1500 x 600 x 760 mm, farebné prevedenie sivo-modré, 1x pracovná doska z vysokotlakého laminátu hr.1min. 16mm,  1x kovová podstava ks 1
2. Laboratórny stôl 1200 x 600 x 760 mm, farebné prevedenie sivo-modré, 1x pracovná doska z vysokotlakého laminátu hr.1min. 16mm, 1x kovová podstava ks 1
3. Skrinka 2 dvierková, hore zásuvka, 800 x 530 x 860 mm, farebné prevedenie sivo-modré, strop z DTD  min.18mm,  štand. kovové nožičky s nastaviteľnou výškou 120mm ks 1
4. Kontajner 4 zásuvkový,  500 x 400 x 780 mm, farebné prevedenie sivo-modré ks 3
5. Kontajner 1 dvierkový,  500 x 400 x 780 mm, farebné prevedenie sivo-modré ks 2
6. Kontajner 4 zásuvkový, 600 x 500 x 660 mm, farebné prevedenie sivo-modré ks 2
7.  Kontajner 1 dvierkový, 600 x 500 x 660 mm, farebné prevedenie sivo-modré ks 2
8. Laboratórny stôl 1200 x 600 x 900 mm, farebné prevedenie sivo-modré, 1x pracovná doska z vysokotlakého laminátu hr.1min. 16mm, 1x kovová podstava ks 1
9. Laboratórny stôl 1500 x 600 x 760 mm, farebné prevedenie bielo-modré, 1x pracovná doska z vysokotlakého laminátu hr.1min. 16mm, 1x kovová podstava ks 1
10. Laboratórny stôl 1500 x 600 x 900 mm, farebné prevedenie bielo-modré, 1x pracovná doska z vysokotlakého laminátu hr.1min. 16mm, 1x kovová podstava ks 1
11. Skrinka nástenná, 2 dvierková, 1200 x 340 x 480 mm, farebné prevedenie bielo-modré, 4x poloh. polica ks 3
12.  Skriňa 4 dverová, hore presklenná, 600 x 550 x 2020 mm, farebné prevedenie bielo-modré, 4x poloh. polica, bez uzamykania ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Laboratórny nábytok musí byť certifikovaný podľa EN 14056
Drevotrieskové dosky musia byť v zhode s platnými európskymi normami EN 14322 a EN 14323
Pracovné stoly musia byť certifikované podľa STN EN 13150, dodávateľ musí  s dodaním tovaru doložiť platný certifikát alebo potvrdenie o zhode, vzťahujúci sa na normu STN EN 13150
Skrine a skrinky dodávateľ musí s dodaním tovaru doložiť platný certifikát alebo potvrdenie o zhode, vzťahujúci sa na normu STN EN 717-1 pre zisťovanie uvoľňovania formaldehydu
Skrine a skrinky dodávateľ preukáže  dokladom vyššie emisie formaldehydu z finálneho výrobku - laboratórneho nábytku (nie drevotriesky) na úrovni max. do 0,01 mg/m3
Skrine a skrinky nie sú uzamykateľné
Drevené časti náybytku t.j. korpusy skriniek, dvierka a pod. - vyrobené z drevotrieskovej dosky hrúbky min. 18 mm, napr. typu EGGER
Hrany všetky kontaktné hrany chránené ABS hranou hrúbky 2 mm
Závesy na skrinkách typu napr. BLUM alebo ekvivalent. Každý záves musí byť vybavený systémom tlmeného zatvárania dverí, bez hluku.
Zásuvky skriniek na plnovýsuvoch s tichým chodom a systémom automatického samovoľného doťahu pri zatvorení, bez hluku.
Všetky skrinky (okrem nástenných) štandardné kovové nožičky s nastaviteľnou výškou min. 120 mm
Kolieska na kontajneroch pogumované, vpredu s brzdou, priemer 50 mm
Pracovné dosky z kompaktného vysokotlakého laminátu (HPL), hrúbky 16 mm v celej štruktúre prierezu, s odolnosťou voči vode, chemikáliám, kyselinám (okrem HF a HNO3), UV žiareniu
Kovové podstavy vyrobené z jaklových profilov 20 x 60 x 2 mm resp. 30 x 50 x 2 mm, ošetrené vrstvou vypaľovaných práškových pigmentov, výškovo nastaviteľné
Použité elektroinštalačné prvky: zásuvky, spínače, ističe, prúdové chrániče typu napr. LEGRAND, alebo ekvivalent, s bezpodmienečnou ochranou proti striekajúcej vode. Všetky elektrické zásuvky vyrobené zo samozhášavého odolného termoplastu.
Elektoinštalačné prvky so stupňom ochrany IP 55
Rozmery nábytku maximálna prípustná odchýlka definovaných rozmerov nábytku je +/- 5%.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1a. Dodanie tovaru na miesto plnenia, je vrátane všetkých súvisiacich služieb, predovšetkým: vykládky, vynesenia tovaru alebo zariadenia dodávateľom na miesto - do všetkých miestností určených objednávateľom, vybalenie, odstránenie a odvoz obalového materiálu. Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je aj montáž podľa špecifikácie položky a pokynov výrobcu tovaru, vrátane inštalácie a pripojenia médií - elektrina vrátane uzemnenia, vodovodné potrubie, odpadové potrubie a pod.), ďalej uvedenie do prevádzky.....
1b..... Montáž pripojenia elektrických médií musí byť vykonaná oprávnenou osobou dodávateľa, disponujúcou odbornou spôsobilosťou.
2. Predmetom zmluvy nie sú stavebné úpravy a príprava prívodov médií.
3. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
4. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar.
5. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
6. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2  pracovných dní  záväzný rozpočet na jednotlivé položky v € bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny v € s DPH.
7. Dodávateľ je povinný v rámci plnenia zmluvy na vyzvanie kontaktnej osoby objednávateľa vykonať osobne obhliadku a presné zameranie priestorov, v ktorých bude inštalovaný nábytok, s dôrazom hlavne na určenie presnosti stavebných rozmerov a prívodov médií (hlavne elektrina, odpad).  Súčasťou obhliadky je aj  predloženie vzorkovníka farieb  a záväzné odsúhlasenie farebného odtieňa nábytku podľa požiadavky objednávateľa.
8. Zameranie priestorov a prípadné akékoľvek zmeny, ktoré bude nutné urobiť tak, aby bol predmet kúpnej zmluvy dodaný na mieru podľa priestorov objednávateľa, budú súčasťou ceny.
9. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie návrh konečného umiestnenia/rozloženia laboratórneho nábytku, vzorky dekoru a farebné prevedenie nábytku v lehote do 5 pracovných dní od realizácie obhliadky a presného zamerania priestorov. Objednávateľ a dodávateľ sa následne dohodnú na postupe a časovej následnosti plnenia.
10. Až po konečnom odsúhlasení návrhu riešenia umiestnenia  nábytku a dekoru nábytku, po odsúhlasení postupov a termínov plnenia pristúpi dodávateľ k realizácii dodania nábytku a súvisiacich služieb.
11. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred.
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
13. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
14. Záväzok dodávateľa sa považuje za splnený prevzatím tovaru po jeho montáži, inštalácii a odskúšaní. Súčasťou odovzdania tovaru budú aj doklady, dokumenty a potvrdenia podľa špecifikácie pri jednotlivých položkách predmetu zmluvy. O kompletnom dodaní tovaru zmluvné strany vyhotovia preberací protokol podpísaný poverenými zástupcami zmluvných strán.
15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
16. Dodávateľ sa zaväzuje v priestoroch objednávateľa počas inštalácie a montáže predmetu tejto zmluvy dodržiavať právne predpisy o ochrane pred požiarmi, právne predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci ako aj ostatné právne predpisy súvisiace s dodávkou, inštaláciou a montážou predmetu tejto zmluvy.
17. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
18. Dodanie predmetu zmluvy je požadované do 31.03.2025.
19. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH
20. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
21. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
22. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
23. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
24. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že navrhovaný tovar alebo predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
25. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy
26. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
27. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

02.12.2024 08:00 — 31.03.2025 14:00

1,00 súbor

5 316,00

4 429,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2024 13:07

28.11.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 253
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2024 07:19 - Vstupná ponuka 5 316,00 € Cena s DPH
28.11.2024 07:19 - Najvýhodnejšia ponuka 5 316,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS