Z202410623
OF-296547
vyhlásená
00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
Laboratórny nábytok do cvičební
laboratórium, skrinka, stôl, kontajner
Tovar, Služba
1. Laboratórny nábytok
|
|
---|---|
Funkcia |
vybavenie pracoviska |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Laboratórny stôl 1500 x 600 x 760 mm, farebné prevedenie sivo-modré, 1x pracovná doska z vysokotlakého laminátu hr.1min. 16mm, 1x kovová podstava | ks | 1 | ||
2. Laboratórny stôl 1200 x 600 x 760 mm, farebné prevedenie sivo-modré, 1x pracovná doska z vysokotlakého laminátu hr.1min. 16mm, 1x kovová podstava | ks | 1 | ||
3. Skrinka 2 dvierková, hore zásuvka, 800 x 530 x 860 mm, farebné prevedenie sivo-modré, strop z DTD min.18mm, štand. kovové nožičky s nastaviteľnou výškou 120mm | ks | 1 | ||
4. Kontajner 4 zásuvkový, 500 x 400 x 780 mm, farebné prevedenie sivo-modré | ks | 3 | ||
5. Kontajner 1 dvierkový, 500 x 400 x 780 mm, farebné prevedenie sivo-modré | ks | 2 | ||
6. Kontajner 4 zásuvkový, 600 x 500 x 660 mm, farebné prevedenie sivo-modré | ks | 2 | ||
7. Kontajner 1 dvierkový, 600 x 500 x 660 mm, farebné prevedenie sivo-modré | ks | 2 | ||
8. Laboratórny stôl 1200 x 600 x 900 mm, farebné prevedenie sivo-modré, 1x pracovná doska z vysokotlakého laminátu hr.1min. 16mm, 1x kovová podstava | ks | 1 | ||
9. Laboratórny stôl 1500 x 600 x 760 mm, farebné prevedenie bielo-modré, 1x pracovná doska z vysokotlakého laminátu hr.1min. 16mm, 1x kovová podstava | ks | 1 | ||
10. Laboratórny stôl 1500 x 600 x 900 mm, farebné prevedenie bielo-modré, 1x pracovná doska z vysokotlakého laminátu hr.1min. 16mm, 1x kovová podstava | ks | 1 | ||
11. Skrinka nástenná, 2 dvierková, 1200 x 340 x 480 mm, farebné prevedenie bielo-modré, 4x poloh. polica | ks | 3 | ||
12. Skriňa 4 dverová, hore presklenná, 600 x 550 x 2020 mm, farebné prevedenie bielo-modré, 4x poloh. polica, bez uzamykania | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Laboratórny nábytok | musí byť certifikovaný podľa EN 14056 |
Drevotrieskové dosky | musia byť v zhode s platnými európskymi normami EN 14322 a EN 14323 |
Pracovné stoly | musia byť certifikované podľa STN EN 13150, dodávateľ musí s dodaním tovaru doložiť platný certifikát alebo potvrdenie o zhode, vzťahujúci sa na normu STN EN 13150 |
Skrine a skrinky | dodávateľ musí s dodaním tovaru doložiť platný certifikát alebo potvrdenie o zhode, vzťahujúci sa na normu STN EN 717-1 pre zisťovanie uvoľňovania formaldehydu |
Skrine a skrinky | dodávateľ preukáže dokladom vyššie emisie formaldehydu z finálneho výrobku - laboratórneho nábytku (nie drevotriesky) na úrovni max. do 0,01 mg/m3 |
Skrine a skrinky | nie sú uzamykateľné |
Drevené časti náybytku | t.j. korpusy skriniek, dvierka a pod. - vyrobené z drevotrieskovej dosky hrúbky min. 18 mm, napr. typu EGGER |
Hrany | všetky kontaktné hrany chránené ABS hranou hrúbky 2 mm |
Závesy na skrinkách | typu napr. BLUM alebo ekvivalent. Každý záves musí byť vybavený systémom tlmeného zatvárania dverí, bez hluku. |
Zásuvky skriniek | na plnovýsuvoch s tichým chodom a systémom automatického samovoľného doťahu pri zatvorení, bez hluku. |
Všetky skrinky (okrem nástenných) | štandardné kovové nožičky s nastaviteľnou výškou min. 120 mm |
Kolieska na kontajneroch | pogumované, vpredu s brzdou, priemer 50 mm |
Pracovné dosky | z kompaktného vysokotlakého laminátu (HPL), hrúbky 16 mm v celej štruktúre prierezu, s odolnosťou voči vode, chemikáliám, kyselinám (okrem HF a HNO3), UV žiareniu |
Kovové podstavy | vyrobené z jaklových profilov 20 x 60 x 2 mm resp. 30 x 50 x 2 mm, ošetrené vrstvou vypaľovaných práškových pigmentov, výškovo nastaviteľné |
Použité elektroinštalačné prvky: zásuvky, spínače, ističe, prúdové chrániče | typu napr. LEGRAND, alebo ekvivalent, s bezpodmienečnou ochranou proti striekajúcej vode. Všetky elektrické zásuvky vyrobené zo samozhášavého odolného termoplastu. |
Elektoinštalačné prvky | so stupňom ochrany IP 55 |
Rozmery nábytku | maximálna prípustná odchýlka definovaných rozmerov nábytku je +/- 5%. |
Názov |
1a. Dodanie tovaru na miesto plnenia, je vrátane všetkých súvisiacich služieb, predovšetkým: vykládky, vynesenia tovaru alebo zariadenia dodávateľom na miesto - do všetkých miestností určených objednávateľom, vybalenie, odstránenie a odvoz obalového materiálu. Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je aj montáž podľa špecifikácie položky a pokynov výrobcu tovaru, vrátane inštalácie a pripojenia médií - elektrina vrátane uzemnenia, vodovodné potrubie, odpadové potrubie a pod.), ďalej uvedenie do prevádzky..... |
1b..... Montáž pripojenia elektrických médií musí byť vykonaná oprávnenou osobou dodávateľa, disponujúcou odbornou spôsobilosťou. |
2. Predmetom zmluvy nie sú stavebné úpravy a príprava prívodov médií. |
3. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
4. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar. |
5. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
6. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní záväzný rozpočet na jednotlivé položky v € bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny v € s DPH. |
7. Dodávateľ je povinný v rámci plnenia zmluvy na vyzvanie kontaktnej osoby objednávateľa vykonať osobne obhliadku a presné zameranie priestorov, v ktorých bude inštalovaný nábytok, s dôrazom hlavne na určenie presnosti stavebných rozmerov a prívodov médií (hlavne elektrina, odpad). Súčasťou obhliadky je aj predloženie vzorkovníka farieb a záväzné odsúhlasenie farebného odtieňa nábytku podľa požiadavky objednávateľa. |
8. Zameranie priestorov a prípadné akékoľvek zmeny, ktoré bude nutné urobiť tak, aby bol predmet kúpnej zmluvy dodaný na mieru podľa priestorov objednávateľa, budú súčasťou ceny. |
9. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie návrh konečného umiestnenia/rozloženia laboratórneho nábytku, vzorky dekoru a farebné prevedenie nábytku v lehote do 5 pracovných dní od realizácie obhliadky a presného zamerania priestorov. Objednávateľ a dodávateľ sa následne dohodnú na postupe a časovej následnosti plnenia. |
10. Až po konečnom odsúhlasení návrhu riešenia umiestnenia nábytku a dekoru nábytku, po odsúhlasení postupov a termínov plnenia pristúpi dodávateľ k realizácii dodania nábytku a súvisiacich služieb. |
11. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred. |
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
13. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať. |
14. Záväzok dodávateľa sa považuje za splnený prevzatím tovaru po jeho montáži, inštalácii a odskúšaní. Súčasťou odovzdania tovaru budú aj doklady, dokumenty a potvrdenia podľa špecifikácie pri jednotlivých položkách predmetu zmluvy. O kompletnom dodaní tovaru zmluvné strany vyhotovia preberací protokol podpísaný poverenými zástupcami zmluvných strán. |
15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje v priestoroch objednávateľa počas inštalácie a montáže predmetu tejto zmluvy dodržiavať právne predpisy o ochrane pred požiarmi, právne predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci ako aj ostatné právne predpisy súvisiace s dodávkou, inštaláciou a montážou predmetu tejto zmluvy. |
17. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
18. Dodanie predmetu zmluvy je požadované do 31.03.2025. |
19. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH |
20. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
21. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
22. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
23. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
24. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že navrhovaný tovar alebo predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
25. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy |
26. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
27. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
02.12.2024 08:00 — 31.03.2025 14:00
1,00 súbor
5 316,00
4 429,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.11.2024 13:07
28.11.2024 10:00
28.11.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Celkový počet predložených ponúk: 0 |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: