• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2024 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    06.12.2024 10:03

Detail zákazky Z202410598

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2024 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    06.12.2024 10:03

Základné údaje

Z202410598

OF-296546

zrušená

Objednávateľ

17331927

Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát

Bajkalská 21/A, Bratislava - Ružinov, 82799, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup pohonných hmôt a doplnkových služieb na palivové karty

pohonné hmoty, palivá, benzín, nafta, palivové karty

  • 30163100-0 - Karty na čerpanie pohonnýchlátok
  • 09130000-9 - Ropa a ropné destiláty
  • 09134220-5 - Naftové palivo (EN 590)
  • 09132100-4 - Bezolovnatý benzín
  • 50112300-6 - Umývanie osobných motorových vozidiel a podobné služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup pohonných hmôt a doplnkových služieb na palivové karty
Funkcia
Bezhotovostný nákup motorovej nafty, bezolovnatého benzínu (ďalej spolu aj ako „pohonné hmoty“ alebo „PHM“) a doplnkových umývacích služieb (ďalej len „doplnkové služby“), ktorý bude realizovaný prostredníctvom tzv. palivových kariet vystavených podľa evidenčných čísiel služobných motorových vozidiel a pracovných strojov (ďalej len „SMV“) Slovenskej obchodnej inšpekcie na čerpacích staniciach na území Slovenskej republiky (ďalej len „SR“).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bezolovnatý automobilový benzín podľa normy STN EN 228 liter 16 000
Motorová nafta podľa normy STN EN 590 liter 1 300
Umývací program (základný) ks 250
Palivová karta ks 33
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
BEZOLOVNATÝ AUTOMOBILOVÝ BENZÍN
Bezolovnatý automobilový benzín Bezolovnatý automobilový benzín musí spĺňať všetky minimálne, funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre v zmysle normy STN EN 228 a...
Bezolovnatý automobilový benzín ...aktuálne platných a účinných právnych predpisov v SR
Bezolovnatý automobilový benzín Minimálne oktánové číslo 95
MOTOROVÁ NAFTA
Motorová nafta Motorová nafta musí spĺňať všetky minimálne, funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre v zmysle normy STN EN 590 a aktuálne platných a účinných právnych predpisov v SR
Motorová nafta Minimálne cetanové číslo 55
DOPLNKOVÉ SLUŽBY
Umývací program Základný umývací program, ktorý zahŕňa aktívnu penu, predumytie, umytie kolies, umytie šampónom a sušenie
PALIVOVÁ KARTA
Palivová karta Platobná karta s magnetickým čipom, na základe ktorej je používateľ oprávnený bezhotovostne uhrádzať bezhotovostný nákup pohonných hmôt a doplnkových služieb
Palivová karta Palivová karta je označená identifikačným číslom karty
Palivová karta Použitie palivovej karty musí byť viazané na znalosť osobného identifikačného kódu – PIN kódu s možnosťou zmeny PIN kódu
Palivová karta Doba platnosti každej palivovej karty nesmie byť kratšia ako doba platnosti Dohody
Palivová karta Palivové karty budú vystavené na evidenčné číslo SMV
Palivová karta Územná platnosť palivovej karty je územie SR
Palivová karta V prípade straty, zničenia alebo odcudzenia palivovej karty má Objednávateľ možnosť bezplatného obmedzenia, blokácie palivovej karty, a to bezplatne najneskôr do 1 (jednej) hodiny od nahlásenia...
Palivová karta ...telefonicky na tel. číslo uvedené Dodávateľom a to nepretržite 24 (dvadsaťštyri) hodín / 7 (sedem) dní v týždni, vrátane sviatkov, resp. možnosť zablokovania palivovej karty vo vlastnej réžií...
Palivová karta ...Objednávateľa prostredníctvom internetového konta na správu palivových kariet
Palivová karta Možnosť bezplatného odblokovania palivovej karty
Palivová karta V prípade straty, zničenia alebo odcudzenia palivovej karty Dodávateľ bezodplatne vystaví a dodá novú palivovú kartu do 5 (piatich) pracovných dní od doručenia požiadavky
Palivová karta Možnosti kontroly priebežného stavu nakúpených pohonných hmôt a doplnkových služieb kedykoľvek v priebehu mesiaca prostredníctvom internetového konta...
Palivová karta ...(prehľad za vybrané obdobie alebo vybranú palivovú kartu)
Palivová karta Možnosť individuálneho nastavenia a zmeny limitu na čerpanie pohonných hmôt
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Slovenská obchodná inšpekcia (ďalej len „SOI“ alebo „Objednávateľ“) požaduje vydanie a dodanie 33 (tridsaťtri) kusov palivových kariet na zabezpečenie bezhotovostného nákupu pohonných hmôt a doplnkových služieb prostredníctvom palivových kariet (ďalej aj ako „predmet plnenia“) podľa evidenčných čísiel SMV a pracovných strojov Slovenskej obchodnej inšpekcie na čerpacích staniciach Dodávateľa, resp. jeho zmluvných partnerov na území SR.
I.2 Miestom dodania palivových kariet je sídlo Objednávateľa: Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava.
I.3 Miestom dodania predmetu plnenia sú čerpacie stanice na území SR. Dodávateľ je povinný disponovať čerpacími stanicami plošne pokrývajúcimi územie SR, a to minimálne v každom krajskom meste musí byť minimálne jedna čerpacia stanica Dodávateľa, resp. jeho zmluvného partnera s nepretržitou prevádzkou 0-24 hod., a v každom kraji musia byť okresy pokryté minimálne na 80 (osemdesiat) % aspoň jednou čerpacou stanicou Dodávateľa, resp. jeho zmluvného partnera.
I.4 Rámcová dohoda (ďalej len „Dohoda“) sa uzatvára na dobu určitú, a to na obdobie 12 (dvanásť) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Dohody, alebo do vyčerpania sumy, ktorá nemôže prekročiť Celkovú cenu predmetu Dohody. Dohoda nadobúda platnosť momentom jej vzniku a účinnosť dňa 01.01.2025.
I.5 Dodávateľ predloží do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti Dohody nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam a umiestnenie čerpacích staníc na území SR v členení podľa jednotlivých okresov;
b) certifikát bezolovnatého benzínu a certifikát motorovej nafty vystavený výrobcom a vyhlásenie o zhode s platnými technickými špecifikáciami výrobcu, pričom certifikáty a vyhlásenia o zhode musia byť v súlade so znením noriem STN EN, platným v čase predkladania ponúk;
c) vzor palivovej karty s jej opisom alebo prospektový materiál vydávaných palivových kariet s uvedením postupu ich vydávania a používania.
I.6 Predmet plnenia musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu a všetky požiadavky Objednávateľa uvedené v Opisnom formulári, resp. v Dohode.
I.7 Dodávateľ sa zaväzuje bezodplatne vystaviť a dodať Objednávateľovi palivové karty spĺňajúce požiadavky Objednávateľa stanovené v bode Funkčná a technická špecifikácia predmetu v maximálnom počte 33 (tridsaťtri) kusov najneskôr v deň nadobudnutia účinnosti Dohody.
I.8 Dodávateľ sa zaväzuje v priebehu platnosti Dohody bezodplatne vystaviť a dodať Objednávateľovi palivové karty spĺňajúce požiadavky v zmysle bodu Funkčná a technická špecifikácia predmetu Dohody v lehote do 5 (päť) pracovných dní od doručenia žiadosti Objednávateľa.
I.9 Objednávateľ požaduje nákup pohonných hmôt a doplnkových služieb na základe princípu akceptácie palivovej karty Dodávateľa ako prostriedku bezhotovostnej úhrady za odobraté pohonné hmoty a doplnkové služby vo všetkých čerpacích staniciach Dodávateľa, resp. jeho zmluvných partnerov na celom území SR.
I.10 Dodávateľ sa zaväzuje, že:
a) vydané palivové karty budú po dobu platnosti a účinnosti Dohody spôsobilé na použitie na účel špecifikovaný v tomto Opisnom formulári, resp. Dohode;
b) vydané palivové karty budú počas platnosti a účinnosti Dohody akceptované na čerpacích staniciach Dodávateľa, resp. jeho zmluvných partnerov na celom území SR;
c) nebude účtovať Objednávateľovi žiadne poplatky za akékoľvek ďalšie úkony spojené s palivovými kartami počas plnenia Dohody, napr. poplatky za vydanie palivových kariet, za vydanie druhej (náhradnej) a ďalšej palivovej karty, poplatok za užívanie palivových kariet, poplatok v prípade zablokovania a odblokovania palivových kariet, vrátane všetkých súvisiacich služieb;
d) umožní zobrazovať prehľad čerpania pohonných hmôt, kedykoľvek v priebehu kalendárneho mesiaca prostredníctvom internetového konta (prehľad za vybrané obdobie alebo vybranú palivovú kartu).
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný predmet plnenia musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodávaním predmetu plnenia, vrátane dodania a aktivácie palivových kariet na miesto dodania palivových kariet a nákladov na vydanie nových kariet v prípade straty, poškodenia, odcudzenia alebo inej skutočnosti, ktorá môže nastať v súvislosti, s ktorou má byť vydaná palivová karta.
II.3 Dodávateľ poskytne Objednávateľovi na predmet plnenia zľavu, ktorú stanoví z jednotkových cenníkových cien za predmet plnenia na základe vlastných výpočtov, činností, výdavkov a príjmov podľa platných právnych predpisov, ako aj v súlade s informáciami uvedenými v tomto Opisnom formulári. Dodávateľ je pred predložením svojej ponuky povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie Dohody, pričom do svojej ceny, resp. zľavy zahrnie všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky podľa požiadaviek na predmet zákazky.
II.4 Kúpna cena za odobraté PHM bude účtovaná maximálne vo výške ceny za odobraté PHM v súlade s cenníkom PHM platným v čase a mieste odberu PHM, vrátane poskytovanej zľavy (bonusu) a bez akýchkoľvek iných prirážok alebo príplatkov.
II.5 Uchádzač predloží zároveň výšku zľavy uvedenú v percentách (%) z cenníkových cien predmetu plnenia, ktorý je špecifikovaný v Opisnom formulári. Uvedenú výšku zľavy predloží prostredníctvom Prílohy č. 1 – Návrh na plnenie kritéria, k Opisnému formuláru. Dodávateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať.
II.6 Výška pevne dohodnutej zľavy za bezhotovostný nákup pohonných hmôt, uvedenej v Prílohe č.1 – Návrh na plnenie kritéria, ktorú garantuje Dodávateľ počas platnosti a účinnosti Dohody je stanovená ako poskytnutá zľava na 1 liter pohonných hmôt bez ohľadu na odobraté množstvo a druh pohonných hmôt.
II.7 Kúpna cena je maximálna cena a dodávateľ nie je oprávnený ku kúpnej cene účtovať žiadne iné poplatky a príplatky, prirážky a iné sankcie, ani poplatky za vydanie palivovej karty a každej ďalšej palivovej karty, poplatky za užívanie palivových kariet, poplatok v prípade zablokovania a odblokovania palivovej karty, poplatky za zmenu údajov na palivovej karte, rovnako ani iné súvisiace služby, poplatky za stratu palivovej karty a za vystavenie novej palivovej karty.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Dodávateľom. Na účely fakturácie sa za deň plnenia predmetu zmluvy považuje posledný deň obdobia, na ktoré sa platba vzťahuje.
III.2 Dodávateľ má právo len na úhradu skutočne čerpaného predmetu plnenia, na základe prehľadu skutočne odobratých PHM a doplnkových služieb s uvedením cenníkových a kúpnych cien v členení na každú vystavenú palivovú kartu. Prehľad čerpania musí obsahovať údaje o SMV a pracovnom stroji, na ktoré je palivová karta vystavená (evidenčné číslo vozidla), dátume, čase a množstve čerpania pohonných hmôt. V súlade s prehľadom čerpania predmetu plnenia a po jeho odsúhlasení oprávnenou osobou Objednávateľa Dodávateľ vyhotoví do 15 (pätnástich) dní po skončení príslušného kalendárneho mesiaca faktúru.
III.3 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH.
III.4 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania predmetu plnenia je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Dohody fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.5 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry poštou, resp. osobného doručenia do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade s Dohodou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne čerpaný predmet plnenia.
III.7 Objednávateľ uhradí cenu za dodanie predmetu plnenia prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
III.8 Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných inštitúcií zmluvných strán, po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy na základe faktúry, ktorej splatnosť je stanovená na 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia Objednávateľovi.
III.9 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“).
IV. ODSTÚPENIE OD DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE DOHODY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na premet plnenia uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v Opisnom formulári, resp. v Dohode sa považuje za podstatné porušenie Dohody, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Dohody. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,05 (päť stotín) % z hodnoty zákazky denne.
IV.2 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený dodávať tovar a poskytovať služby, ktoré zodpovedajú požiadavkám Objednávateľa podľa Dohody, inak ide o podstatné porušenie Dohody, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Dohody.
IV.3 V prípade odstúpenia od Dohody z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EP ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Dohody riadne oboznámil so špecifikáciou predmetu plnenia uvedenou v Opisnom formulári, respektíve v Dohode.
V.2 Dodávateľ je povinný počas platnosti Dohody mať platné povolenie na predaj PHM a doplnkových služieb.
V.3 Podmienky neupravené v dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných OBCHODNÝCH PODMIENOK ELEKTRONICKEJ PLATFORMY verzie 1.2 účinnej odo dňa 03.11.2022.
V.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Návrh na plnenie kritéria.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

17 550,00 liter/kus

28 446,72

23 705,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2024 08:43

06.12.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 691
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS