• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2024 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2024 13:55

Detail zákazky Z202410595

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2024 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2024 13:55

Základné údaje

Z202410595

OF-296517

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10096833

Objednávateľ

31753604

Štátny geologický ústav Dionýza Štúra

Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK

Dodávateľ

51127989

Torreol, s. r. o.

Budova ORBIS, Rajská 7, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu 2025

zemný plyn, distribúcia zemného plynu, preprava plynu, služby obchodníka

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu pre odberné miesta objednávateľa
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie zemného plynu vrátane zabezpečenia prepravy, distribúcie, služieb spojených s dodávkou plynu v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR a pri prevzatí zodpovednosti za odchýlku s garanciou dodávky po celú dobu platnosti zmluvy pre jednotlivé odberné miesta (ďalej len "OM") objednávateľa. Tolerancia odberu ± 15 %.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo odobraného zemného plynu za 12 po sebe nasledujúcich mesiacov za OM spolu MWh 1 350
Dodávka zemného plynu od dátum 01.01.2025
Dodávka zemného plynu do dátum 31.12.2025
Dolná tolerancia spotreby (minimálne 85 % z predpokladaného množstva odobraného zemného plynu) MWh 1 147,5
Horná tolerancia spotreby (maximálne 115 % z predpokladaného množstva odobraného zemného plynu) MWh 1 552,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. OM: Mlynská dolina 1, Bratislava - Maloodber, POD / druh tarify SKSPPDIS000130020009 / M8
1. Predpokladaný odber za 12 mesiacov v MWh 589,2
2. OM: Markušovská cesta 1, Spišská Nová Ves - Maloodber, POD / druh tarify SKSPPDIS001030040173 / M8
2. Predpokladaný odber za 12 mesiacov v MWh 426,7
3. OM: Galvaniho 18, Bratislava - Maloodber, POD / druh tarify SKSPPDIS000110102125 / M4
3. Predpokladaný odber za 12 mesiacov v MWh 51,8
4. OM: Galvaniho 18, Bratislava - Maloodber, POD / druh tarify SKSPPDIS000110102126 / M6
4. Predpokladaný odber za 12 mesiacov v MWh 86,2
5. OM: Kráľová pri Senci 675 - Maloodber, POD / druh tarify SKSPPDIS000110110646 / M3
5. Predpokladaný odber za 12 mesiacov v MWh 18,8
6. OM: Jesenského 8, Košice - Maloodber, POD / druh tarify SKSPPDIS000910802400 / M7
6. Predpokladaný odber za 12 mesiacov v MWh 177,3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Súčasťou Zmluvy okrem v tejto časti uvedených osobitných požiadaviek na plnenie zmluvy budú aj Všeobecné zmluvné podmienky (ďalej len "VZP"), ktoré tvoria súčasť OPET a osobitné ustanovenia o zákazkách na dodanie elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"), ktoré tvoria prílohu č. 1 k VZP.
2. OPET spolu s VZP a OUEP budú tvoriť prílohu k tejto Zmluve. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto osobitné požiadavky na plnenie zmluvy prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP a zároveň osobitné požiadavky na plnenie zmluvy, VZP a OUEP majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi dodávateľa.
3. Predmet zmluvy:
3.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberných miest objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, VZP a OUEP.
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelnú dodávku zemného plynu do všetkých odberných miest objednávateľa po celú dobu trvania zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie plynu a prípadov vyššej moci.
3.3 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa prepravu plynu, distribúciu plynu, regulované distribučné služby od príslušného Prevádzkovateľa distribučnej sústavy a Prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej spolu alebo každý jednotlivo aj ako „PDS“), ku ktorej je odberné miesto objednávateľa pripojené a ostatné súvisiace služby (Distribučné služby).
3.4 Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberných miest objednávateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov.
3.5 Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby do všetkých jeho odberných miest.
3.6 Tolerancia odberu je ± 15 % z predpokladaného množstva odobraného zemného plynu.
3.6.1 Objednávateľ je povinný odobrať minimálne 85 % z predpokladaného množstva odobraného zemného plynu. Ak Objednávateľ poruší svoj záväzok tým, že za Vyhodnocovacie obdobie odoberie množstvo energie v plyne menšie ako je Dolná tolerancia spotreby, má Dodávateľ právo doúčtovať Objednávateľovi zmluvnú pokutu tzv. - poplatok za nedočerpanie množstiev nasledovne: Poplatok za nedočerpanie množstiev = (rozdiel medzi Dolnou toleranciou spotreby a skutočne odobratým množstvom) * 0,005 €/kWh.
3.6.2 Objednávateľ odoberie maximálne 115 % z predpokladaného množstva odobraného zemného plynu. Ak Objednávateľ poruší svoj záväzok tým, že za Vyhodnocovacie obdobie odoberie množstvo energie v plyne vyššie ako je Horná tolerancia spotreby, má Dodávateľ právo doúčtovať Objednávateľovi zmluvnú pokutu tzv. - poplatok za prečerpanie množstiev nasledovne: Poplatok za prečerpanie množstiev = (rozdiel medzi skutočne odobratým množstvom a Hornou toleranciou spotreby) * 0,005 €/kWh.
4. Miesto, čas a spôsob plnenia zmluvy:
4.1 Miestom plnenia sú špecifikované odberné miesta objednávateľa. Technické údaje a identifikácia odberných miest objednávateľa (POD kódy) sú uvedené v Technickej špecifikácii.
4.2 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov. Obdobie dodávky je od 01.01.2025 00:00 hod. do 31.12.2025 do 24:00 hod.
5. Cena:
5.1 Cena za plnenie je stanovená ako konečná cena, ktorá musí zahŕňať všetky zložky ceny plynu podľa všeobecne-záväzných právnych predpisov, pozostáva zo súčtu ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou a ceny za služby obchodníka pozostávajúcej z ceny za komoditu a obchodnej prirážky dodávateľa (už vrátane nákladov za skladovanie, štruktúrovanie a fixnej mesačnej sadzby za OM) ako aj spotrebnej dane, počas celého zmluvného obdobia, vrátane DPH.
5.2 Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou zmien poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO. Cena komodity (plyn) bude nemenná počas doby trvania zmluvy.
5.3 DPH a spotrebnú daň uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia zmluvy. Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
5.4 V prípade zavedenia ďalších alebo zmeny existujúcich poplatkov súvisiacich s prepravou plynu na prepravnej trase z obchodného bodu THE na slovenský domáci bod oproti stavu pri podpise tejto zmluvy, má dodávateľ právo zohľadniť navýšenie ceny za služby súvisiace s prepravou z dôvodu uplatnenia tohto poplatku v mesiaci nasledujúcom po oznámení takejto zmeny odberateľovi s poukazom na rozhodnutia príslušných orgánov, resp. príslušný právny predpis alebo cenník prevádzkovateľa prepravnej siete.
5.5 Cenu za služby súvisiace s prepravou určuje dodávateľ v zmysle Rozhodnutia URSa, ktorým sa spoločnosti eustream, a.s. ako prevádzkovateľovi prepravnej siete určujú tarify za prístup do prepravnej siete a prepravu plynu (ďalej len „Rozhodnutie PPS“) platného v čase dodávky so zohľadnením všetkých poplatkov vyplývajúcich z platného Rozhodnutia PPS, pričom dodávateľ si má právo vždy pred začiatkom každého kalendárneho roka zvoliť vstupný bod pre výpočet príslušnej sadzby.
5.6 V prípade zmeny prepravných sietí, prostredníctvom ktorých dodávateľ zabezpečuje dodávku plynu, je dodávateľ oprávnený uplatniť cenu za služby súvisiace s prepravou podľa Cenníka zverejneného na webovom sídle dodávateľa.
6. Platobné a fakturačné podmienky:
6.1 Úhrada za odobratý plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Cena za dodávku zemného plynu bude uhrádzaná zálohovými mesačnými splátkami s ročným vyúčtovaním. Dodávateľ vyhotoví zálohovú faktúru (rozpis mesačných zálohových platieb) na základe odhadu, 11-krát za ročné zúčtovacie obdobie k poslednému dňu príslušného mesiaca. Zálohové faktúry budú doručené do 15. dňa daného mesiaca elektronicky ako aj v papierovej forme poštou na adresu objednávateľa.
6.2 Dodávateľ vyhotoví vyúčtovaciu faktúru za spotrebu plynu v prípade odberných miest s priebehovým meraním (mesačným) k poslednému dňu príslušného mesiaca, v ktorej vypočíta rozdiel medzi finálnou cenou stanovenou podľa skutočného odberu plynu a objednávateľom už uhradenými zálohovými platbami za príslušný mesiac, pričom vyúčtovacia faktúra za každý mesiac bude objednávateľovi doručená elektronicky ako aj v papierovej forme poštou do 15. dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, za ktorý je faktúra vystavená.
6.3 Vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku, resp. k dátumu konca zmluvy. Vo vyúčtovacej faktúre sa odpočítajú zálohové platby, ktoré boli objednávateľom uhradené dodávateľovi za príslušný kalendárny rok.
6.4 Ak vzniknú pri fakturácii chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnych konštánt, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., má objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry.
6.5 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov. Splatnosť faktúry je 14 pracovných dní odo dňa jej doručenia v papierovej forme poštou na adresu objednávateľa. Dodávateľ je povinný zasielať faktúry prostredníctvom držiteľa poštovej licencie na adresy objednávateľa určené podľa jednotlivých odberných miest (objednávateľ si vyhradzuje právo fakturácie pre jednotlivé odberné miesta samostatne) a súčasne elektronicky na emailovú adresu v súlade kontaktnej osoby.
6.6 Adresy a fakturačné náležitosti jednotlivých OM ako aj emailové adresy objednávateľa pre zasielanie faktúr (kontaktné osoby), budú doručené dodávateľovi po uzavretí zmluvy a ukončení procesu VO.
7. Povinnosti dodávateľa - Dodávateľ predloží objednávateľovi ešte pred samotným plnením zmluvy, avšak najneskôr do 10 dní od uzatvorenia zmluvy:
7.1 Štruktúru zmluvnej ceny, t. j. rozpis jednotlivých položiek, z ktorých je vysúťažená cena zložená. Z predloženého rozpisu musia byť jednoznačné všetky sadzby (€/m3, €/kWh), ktoré tvoria zmluvnú cenu, za použitú tarifu. V prípade, ak vysúťažená cena nekorešponduje s požadovaným rozpisom, prípadne dodávateľ nepredloží tento dokument, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
7.2 Doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu.
7.3 Platnú zmluvu na obdobie plnenia zmluvy uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na obdobie plnenia zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej siete.
7.4 Nesplnenie povinnosti dodávateľa v bode 7.1 až 7.3 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava; Markušovská cesta 1, 052 01 Spišská Nová Ves; Jesenského 8, 040 01 Košice - Staré Mesto, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 30.12.2025 23:59

1,00 celok

140 000,00

98 850,43

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2024 10:35

28.11.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 168
 40
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2024 10:18 - Vstupná ponuka 139 856,15 € Cena s DPH
28.11.2024 10:47 - Najvýhodnejšia ponuka 134 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS