• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2024 15:19
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2024 15:11
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2024 15:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2024 16:05

Detail zákazky Z202410587

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2024 15:19
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2024 15:11
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2024 15:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2024 16:05

Základné údaje

Z202410587

OF-295876

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10096785

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

44020091

MB SERVIS, s.r.o.

Kostolecká 1242/19A, Moravany and Váhom, 92221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup čelných snehových radlíc

snehová radlica

  • 43313100-1 - Snehové pluhy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čelná snehová radlica
Funkcia
Nové, doposiaľ nepoužité prídavné zariadenie čelná snehová radlica kompatibilná k upínacej doske typu F1c, podľa EN15432-1 určená na čistenie pozemných komunikácií v zimnom období, odolná na prácu v ťažkých snehových podmienkach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čelná snehová radlica ks 2
Konštrukčná výška radlice mm 1000
Konštrukčná šírka radlice mm 3500 3700
Pracovný záber radlice mm 2700 3000
Celková hmotnosť radlice kg 1200
Prepravná poloha radlice od úrovne terénu vo výške mm 300
Schopnosť prekonávať prekážky na vozovke bez poškodenia radlice do výšky mm 120
Certifikát ISO 9001:2015
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet segmentov 4 ks
Obojstranná prevádzka áno
Konštrukcia radlice oceľ
Brity radlice polyuretánové vysoko oteru-vzdorné
Nastavenia uhla záberu voči rovine kolmej na pozdĺžnu os podvozku ± 30° áno
Požiadavka na záruku 24 mesiacov
Nové, doposiaľ nepoužité zariadenie (rok výroby 2024) áno
Možnosť použitia aj pri extrémnych snehových podmienkach (konštrukčne a pevnostne odolná proti záťažovému poškodeniu pri odhŕňaní väčšej vrstvy snehu resp. zrezávaní ľadových námrazkov na vozovke), pričom musí byť zaručený plynulý pohyb snehu po telese radlice bezpečnou rýchlosťou aj pri zásahoch vykonávaných pri rýchlostiach do 60 km/h áno
Zariadenie musí byť schválené pre montáž na univerzálny nosič náradia jeho výrobcom k upevneniu na upínacej doske podľa EN15432-1 - Typ F1c kompatibilná áno
Zvýšená ochrana proti korózii áno
Pohon od hydraulického okruhu nosiča, upínacie zdvíhacie zariadenie umožňujúce nastaviť jej pracovnú „plávajúcu“ polohu a „prepravnú“ polohu áno
Pripojenie snehovej radlice pomocou hydraulického systému podvozku s pripojením rýchlospojkami áno
Teleso radlice musí byť vybavené zariadením pre bezpečné prekonávanie prekážok s automatickým návratom do pôvodnej pracovnej polohy áno
Aretácia nastavenej „prepravnej“ polohy zamedzujúcou jej samovoľnému prestaveniu áno
Konštrukčné zabránenie úniku zhrňovaného snehu cez hornú hranu radlice na čelnú plochu nosiča (pružnou alebo pevnou zábranou) áno
Konštrukcia stieracích britov musí umožniť ich jednoduchú výmenu áno
Hydraulické a mechanické istenie proti nárazom áno
Obrysové LED osvetlenie (označenie maximálnych rozmerov) radlice v zmysle platných noriem s odpružením eliminujúcim otrasy a jeho poškodzovanie (24 V) áno
Bezdušové, plnené podjazdové kolesá pre väčšiu odolnosť áno
Vybavenie odkladacími stojanmi, umožňujúcimi uloženie, montáž resp. demontáž jednomužnou obsluhou bez použitia ďalších zdvíhacích zariadení, možnosť núdzového prestavenia aj v prípade poruchy hydraulického systému áno
Vyhotovenie vrchných farebných náterov v odtieni RAL 2011 alebo RAL 1028 s bezpečnostným šrafovaním okrajových častí v zmysle všeobecne platných právnych predpisov a noriem v kombinácii odtieňov „biela a červená“ áno
Technické osvedčenie radlice áno
Požaduje sa predložiť fotodokumentácia zobrazujúca snehovú radlicu v ponúkanom vyhotovení. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Podrobný aktualizovaný rozpočet, všetky požadované osvedčenia, potvrdenia a technický list (certifikát) predmetu plnenia sa požaduje predložiť do 2 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy. Certifikáty je potrebné predložiť v slovenskom alebo v českom jazyku.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa, spojené s realizáciou predmetu plnenia, ako dopravné náklady na dodanie tovaru, vrátane vyloženia tovaru na určené miesto a všetky súvisiace náklady, a tiež zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti, spojené s plnením predmetu plnenia.
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy, montáže zariadenia, uvedenia do prevádzky a zaškolenia obsluhy a vyloženia na miesto plnenia.
Návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku.
Požaduje sa predložiť osvedčenie výrobcu resp. zástupcu výrobcu samostatnej technickej jednotky pre snehovú radlicu, vydané MD SR.
Požaduje sa predložiť potvrdenie o autorizovanom zastúpení uchádzača od výrobcu pre ponúkaný typ snehovej radlice v prípade, že uchádzač nie je jej výrobcom.
Požaduje sa predložiť typové schválenie samostatnej technickej jednotky pre snehovú radlicu, vydané MD SR.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar na: Stredisko správy a údržby diaľnic Bratislava (ďalej len „SSÚD BA“), Domkárska 9, 821 05 Bratislava.
Oprávnené osoby na preberanie/odovzdanie a na rokovanie v prípade riešenia reklamácie predmetu zákazky, resp. jeho časti je vedúci strediska SSÚD BA, alebo vedúci oddelenia strojno-mechanizačného a dopravného SSÚD BA, alebo odborný referent mechanizácie a dopravy SSÚD BA.
Dodávateľ je povinný dodať požadovaný tovar najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia Kúpnej zmluvy.
Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 hodín vopred oprávnenej osobne Objednávateľa resp. vedúcemu strediska SSÚD BA, alebo vedúcemu oddelenia strojno-mechanizačného a dopravného SSÚD BA, alebo odbornému referentovi mechanizácie a dopravy SSÚD BA.
Dodanie predmetu zákazky je možné v pracovné dni, v čase od 9:00 do 13:00 hod., resp. pokiaľ sa objednávateľ s dodávateľom nedohodnú inak.
Objednávateľ si pri zistených vizuálnych chybách vyhradzuje právo tovar neprevziať a dodávateľ je povinný obratom dodať nový, nepoškodený tovar.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný tovar, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru, na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného preberacieho protokolu.
V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len „OPEP“) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.
Faktúra musí mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, číslo objednávky, číslo Zmluvy, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Súčasťou dodania tovaru bude dodací list/preberací protokol.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru spolu s prílohami v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa, alebo elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od Kúpnej zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

02.12.2024 15:15 — 02.01.2025 15:15

2,00 ks

34 066,67

34 066,67

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.11.2024 15:19

28.11.2024 15:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2024 15:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 137
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2024 09:11 - Vstupná ponuka 34 066,00 € Cena bez DPH
26.11.2024 15:46 - Najvýhodnejšia ponuka 34 065,67 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS