Z202410587
OF-295876
vyhlásená
35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
Nákup čelných snehových radlíc
snehová radlica
Tovar, Služba
1. Čelná snehová radlica
|
|
---|---|
Funkcia |
Nové, doposiaľ nepoužité prídavné zariadenie čelná snehová radlica kompatibilná k upínacej doske typu F1c, podľa EN15432-1 určená na čistenie pozemných komunikácií v zimnom období, odolná na prácu v ťažkých snehových podmienkach. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čelná snehová radlica | ks | 2 | ||
Konštrukčná výška radlice | mm | 1000 | ||
Konštrukčná šírka radlice | mm | 3500 | 3700 | |
Pracovný záber radlice | mm | 2700 | 3000 | |
Celková hmotnosť radlice | kg | 1200 | ||
Prepravná poloha radlice od úrovne terénu vo výške | mm | 300 | ||
Schopnosť prekonávať prekážky na vozovke bez poškodenia radlice do výšky | mm | 120 | ||
Certifikát | ISO | 9001:2015 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet segmentov | 4 ks |
Obojstranná prevádzka | áno |
Konštrukcia radlice | oceľ |
Brity radlice | polyuretánové vysoko oteru-vzdorné |
Nastavenia uhla záberu voči rovine kolmej na pozdĺžnu os podvozku ± 30° | áno |
Požiadavka na záruku | 24 mesiacov |
Nové, doposiaľ nepoužité zariadenie (rok výroby 2024) | áno |
Možnosť použitia aj pri extrémnych snehových podmienkach (konštrukčne a pevnostne odolná proti záťažovému poškodeniu pri odhŕňaní väčšej vrstvy snehu resp. zrezávaní ľadových námrazkov na vozovke), pričom musí byť zaručený plynulý pohyb snehu po telese radlice bezpečnou rýchlosťou aj pri zásahoch vykonávaných pri rýchlostiach do 60 km/h | áno |
Zariadenie musí byť schválené pre montáž na univerzálny nosič náradia jeho výrobcom k upevneniu na upínacej doske podľa EN15432-1 - Typ F1c kompatibilná | áno |
Zvýšená ochrana proti korózii | áno |
Pohon od hydraulického okruhu nosiča, upínacie zdvíhacie zariadenie umožňujúce nastaviť jej pracovnú „plávajúcu“ polohu a „prepravnú“ polohu | áno |
Pripojenie snehovej radlice pomocou hydraulického systému podvozku s pripojením rýchlospojkami | áno |
Teleso radlice musí byť vybavené zariadením pre bezpečné prekonávanie prekážok s automatickým návratom do pôvodnej pracovnej polohy | áno |
Aretácia nastavenej „prepravnej“ polohy zamedzujúcou jej samovoľnému prestaveniu | áno |
Konštrukčné zabránenie úniku zhrňovaného snehu cez hornú hranu radlice na čelnú plochu nosiča (pružnou alebo pevnou zábranou) | áno |
Konštrukcia stieracích britov musí umožniť ich jednoduchú výmenu | áno |
Hydraulické a mechanické istenie proti nárazom | áno |
Obrysové LED osvetlenie (označenie maximálnych rozmerov) radlice v zmysle platných noriem s odpružením eliminujúcim otrasy a jeho poškodzovanie (24 V) | áno |
Bezdušové, plnené podjazdové kolesá pre väčšiu odolnosť | áno |
Vybavenie odkladacími stojanmi, umožňujúcimi uloženie, montáž resp. demontáž jednomužnou obsluhou bez použitia ďalších zdvíhacích zariadení, možnosť núdzového prestavenia aj v prípade poruchy hydraulického systému | áno |
Vyhotovenie vrchných farebných náterov v odtieni RAL 2011 alebo RAL 1028 s bezpečnostným šrafovaním okrajových častí v zmysle všeobecne platných právnych predpisov a noriem v kombinácii odtieňov „biela a červená“ | áno |
Technické osvedčenie radlice | áno |
Požaduje sa predložiť fotodokumentácia zobrazujúca snehovú radlicu v ponúkanom vyhotovení. | áno |
Názov |
Podrobný aktualizovaný rozpočet, všetky požadované osvedčenia, potvrdenia a technický list (certifikát) predmetu plnenia sa požaduje predložiť do 2 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy. Certifikáty je potrebné predložiť v slovenskom alebo v českom jazyku. |
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa, spojené s realizáciou predmetu plnenia, ako dopravné náklady na dodanie tovaru, vrátane vyloženia tovaru na určené miesto a všetky súvisiace náklady, a tiež zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti, spojené s plnením predmetu plnenia. |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Vrátane dopravy, montáže zariadenia, uvedenia do prevádzky a zaškolenia obsluhy a vyloženia na miesto plnenia. |
Návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku. |
Požaduje sa predložiť osvedčenie výrobcu resp. zástupcu výrobcu samostatnej technickej jednotky pre snehovú radlicu, vydané MD SR. |
Požaduje sa predložiť potvrdenie o autorizovanom zastúpení uchádzača od výrobcu pre ponúkaný typ snehovej radlice v prípade, že uchádzač nie je jej výrobcom. |
Požaduje sa predložiť typové schválenie samostatnej technickej jednotky pre snehovú radlicu, vydané MD SR. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar na: Stredisko správy a údržby diaľnic Bratislava (ďalej len „SSÚD BA“), Domkárska 9, 821 05 Bratislava. |
Oprávnené osoby na preberanie/odovzdanie a na rokovanie v prípade riešenia reklamácie predmetu zákazky, resp. jeho časti je vedúci strediska SSÚD BA, alebo vedúci oddelenia strojno-mechanizačného a dopravného SSÚD BA, alebo odborný referent mechanizácie a dopravy SSÚD BA. |
Dodávateľ je povinný dodať požadovaný tovar najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia Kúpnej zmluvy. |
Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 hodín vopred oprávnenej osobne Objednávateľa resp. vedúcemu strediska SSÚD BA, alebo vedúcemu oddelenia strojno-mechanizačného a dopravného SSÚD BA, alebo odbornému referentovi mechanizácie a dopravy SSÚD BA. |
Dodanie predmetu zákazky je možné v pracovné dni, v čase od 9:00 do 13:00 hod., resp. pokiaľ sa objednávateľ s dodávateľom nedohodnú inak. |
Objednávateľ si pri zistených vizuálnych chybách vyhradzuje právo tovar neprevziať a dodávateľ je povinný obratom dodať nový, nepoškodený tovar. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný tovar, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru, na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného preberacieho protokolu. |
V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len „OPEP“) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. |
Faktúra musí mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, číslo objednávky, číslo Zmluvy, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Súčasťou dodania tovaru bude dodací list/preberací protokol. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru spolu s prílohami v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa, alebo elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od Kúpnej zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
02.12.2024 15:15 — 02.01.2025 15:15
2,00 ks
34 066,67
34 066,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2024 15:19
28.11.2024 15:11
28.11.2024 15:26
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Celkový počet predložených ponúk: 0 |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: