00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
41949552
Branislav Polák TOM - line
Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK
Kancelárska a konferenčná stolička
Nábytok
Tovar, Služba
|
1. Kancelárska stolička
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárske vybavenie. |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 6 | ||
| výška | cm | 120 | 146 | |
| šírka | cm | 66 | 70 | |
| hĺbka | cm | 50 | 55 | |
| výška sedu | cm | 44 | 52 | |
| šírka sedu | cm | 48 | 50 | |
| hĺbka sedu | cm | 49 | 54 | |
| nosnosť | kg | 150 | 160 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| materiál: nylonová sieťovina | áno |
| konštrukcia: oceľ, nylon | áno |
| nastaviteľné podrúčky | áno |
| nastaviteľná opierka hlavy | áno |
| synchrónny mechanizmus s aretáciou vo všetkých polohách | áno |
| bedrová opierka flexibilná | áno |
| kolieska | áno |
| ilustračný obrázok v prílohe |
|
2. Konferenčná stolička
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Konferenčné stoličky sú určené na podujatia a konferencie. |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 50 | ||
| výška | cm | 80 | 82 | |
| hĺbka | cm | 55 | 58 | |
| šírka | cm | 40 | 45 | |
| nosnosť | kg | 120 | 140 | |
| výška chrbtovej opierky | cm | 40 | 43 | |
| šírka chrbtovej opierky | cm | 30 | 37 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| materiál čalúnenia: sieťovina | áno |
| farba: sivá | áno |
| materiál konštrukcie: kov | áno |
| farba konštrukcie: chróm | áno |
| stohovateľná | áno |
| ilustračný obrázok v prílohe |
| Názov |
| I. Zmluvná cena: |
| 1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, vrátane montáže, likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
| 2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
| 1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
| - meno, telefonický kontakt a e-mailovú adresu na osobu zodpovednú u dodávateľa za plnenie, prostredníctvom ktorej bude prebiehať vzájomná komunikácia, |
| - názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku, |
| - funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie, |
| - rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
| - prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny. |
| 2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či |
| a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo |
| b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov. |
| 3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa |
| a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
| 4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje. |
| 5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.1 a II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
| 6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
| 7. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať, len po odsúhlasení objednávateľom. |
| 8. Ekvivalent musí zodpovedať estetickým a vizuálnym požiadavkám objednávateľa v kontexte priestorov, v ktorých má byť nábytok umiestnený. |
| III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
| 1. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti, vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 2. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
| 4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
| IV. Reklamácia: |
| 1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| 2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
| 3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
| V. Odstúpenie od zmluvy: |
| 1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
| 2. V prípade, ak dodávateľ nebude vedieť dodať predmet zákazky definovaný v tejto zmluve v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
| 3. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
| 4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Trieda SNP 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
02.12.2024 08:00 — 23.12.2024 14:00
1,00 celkový predmet zákazky
2 946,00
2 455,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.11.2024 08:21
28.11.2024 11:00
28.11.2024 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 22.11.2024 09:33 - Vstupná ponuka | 2 946,00 | € | Cena s DPH |
| 22.11.2024 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 946,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: