• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2024 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2024 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2024 15:50

Detail zákazky Z202410568

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2024 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2024 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2024 15:50

Základné údaje

Z202410568

OF-296105

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10103857

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

35849428

eDevelopment s.r.o.

Dlhá 2, Stupava, 90031, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technická a licenčná aktualizácia komunikačného systému so službami na podporu prevádzky

Technická a licenčná aktualizácia, podpora prevádzky,

  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 72267000-4 - Služby na údržbu a opravu softvéru

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technická a licenčná aktualizácia komunikačného systému so službami na podporu prevádzky
Funkcia
1. Technická aktualizácia komunikačného systému a priebežné podpora prevádzky
1.1. Monitorovanie služieb systémov HCL Domino/Notes, HCL Domino Volt a HCL Sametime
1.2. Pravidelná analýza (1 x za 3 mesiace) bezpečnostných, konfiguračných a výkonnostných parametrov databáz nástrojmi ACL Retriever, ACL Analyzer a DB Analyzer
1.3. Podpora prevádzky Domino/Notes infraštruktúry (profylaktika, riešenie problémov pri prevádzke, konzultačné stretnutia)
1.4. Integrácia Audit Modulu do relevantných Domino/Notes databáz
1.5. Monitorovanie služieb systémov HCL Domino/Notes, HCL Domino Volt a HCL Sametime
1.6. Podpora prevádzky Domino/Notes infraštruktúry (profylaktika, riešenie problémov pri prevádzke, konzultačné stretnutia)
1.7. Monitorovanie a podpora workflow modulu na báze Domino Volt
1.8. Monitorovanie a podpora aplikačného systému Tlačové informácie
2. Licenčný rozvoj komunikačného systému
2.1. Aktualizácia licencií "HCL Domino Complete Collaboration, Term License and 12 Month S&S User" na 12 mesiacov od 01.01.2025 do 31.12.2025 - počet licencií: 1801
2.2. Licencie "HCL Domino Volt, Term License and S&S, User" na 12 mesiacov od 01.01.2025 do 31.12.2025 - počet licencií: 1801
2.3. Licencie "HCL Sametime Premium, Term License & S&S, User" na 12 mesiacov od 01.01.2025 do 31.12.2025 - počet licencií: 140
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Potvrdenie o štatúte "IBM Software Practice Accreditation - Notes and Domino" alebo ekvivalent garantujúci praktickú odbornosť pri zvládnutí technológie Domino/Notes a Potvrdenie o štatúte HCL Business Partner
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Do 10 dní odo dňa uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť analýzu podľa bodu 1.2. Opisného formulára
Do 10 dní odo dňa uzavretia zmluvy sa požaduje dodanie licencií
Požaduje sa poskytovanie podpory pri prevádzke od 01.01.2025 do 31.12.2025
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 23:59

1,00 ako celok podľa Opisného formulára

166 560,00

138 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2024 08:37

29.11.2024 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2024 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 433
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2024 07:57 - Vstupná ponuka 166 560,00 € Cena s DPH
25.11.2024 07:57 - Najvýhodnejšia ponuka 166 560,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS