Z202410564
OF-296496
vyhlásená
37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
Obnova podpory systému správy a zálohovania
obnova podpory, podpora systému správy a zálohovania
Služba
1. Obnova podpory systému správy a zálohovania NAKIVO Backup and Replication Pro for VMware, Hyper-V, and Nutanix — 3y Standard Support Renewal
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova podpory systému správy a zálohovania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
NAKIVO Backup and Replication Pro for VMware, Hyper-V, and Nutanix — 3y Standard Support Renewal (od 8.12.2024 do 7.12.2027) | ks | 10 |
Názov |
Pri plnení zákazky je Dodávateľ povinný postupovať v zmysle zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci, že je Dodávateľom oprávneným k dodaniu zákazky. |
SW podpora pre všetky zariadenia musí byť kompatibilná s existujúcou infraštruktúrou a poskytovaná a garantovaná výrobcom zariadení z dôvodu zachovania jednotnosti a šetrenia prevádzkových nákladov. |
Dodávateľ predloží Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkonne činnosti, minimálna poistná suma 50 000 Eur. |
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky. |
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy Dodávateľ predkladá na účely kontroly, či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality Dodávateľa. |
Tovar/služba, ktorý/á spĺňa požiadavky Objednávateľa bude odobratý/á na základe objednávky predloženej Dodávateľovi.. |
Úhrada sa vykoná platobným príkazom do 30 dní po doručení odsúhlasenej faktúry. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek, nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie. |
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká Dodávateľovi riadnym dodaním a odovzdaním Objednávateľovi. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie bude faktúra vystavená Dodávateľom, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní. |
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť Dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok. |
V momente uzavretia zmluvy musí Dodávateľ mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, inak je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa Objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. |
Zároveň sa Dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno Objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk. |
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi Dodávateľa. Komunikácia medzi Dodávateľom a Objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
02.12.2024 07:00 — 06.12.2024 15:00
1,00 zákazka
4 344,00
3 620,00
Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2024 14:29
27.11.2024 09:00
27.11.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
22.11.2024 09:00 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) | 4 344,00 | € | Cena s DPH | |
Celkový počet predložených ponúk: 1 |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: