• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2024 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2024 08:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2024 08:45

Detail zákazky Z202410548

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2024 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2024 08:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2024 08:45

Základné údaje

Z202410548

OF-296415

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10090824

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

54786860

BEPO PD s. r. o.

Domovina 742/176, Zemianske Kostoľany, 972 43, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontroly hasiacich prístrojov

kontroly hasiacich prístrojov, revízia hasiacich prístrojov

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrola prenosných hasiacich prístrojov
Funkcia
Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov a zákona 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet hasiacich prístrojov ks 850
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typy hasiacich prístrojov 2 kg, 5 kg, 6 kg, 9 kg, 50 kg, 1x50, 2x30
Druhy náplne prenosných HP vodný, snehový, práškový
Výrobcovia Kodreta, Červinka, Kovoslužba, Haspo, Gefil, Mobiak, Kovoslužba, Tepostop,  Pyrokontrol, Hastex, Hersteler, HTB, Beta, Ets, Neuruppin, Bavaria
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto plnenia VÚ Sliač a VÚ Banská Bystrica.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 2 pracovné dni vopred.
Kontroly hasiacich prístrojov budú vykonávané v pracovných dňoch v čase od 07,00 do 14,00 hod.
Poskytovateľ služby objednávateľovi predloží fotokópie potrebných oprávnení o technickej spôsobilosti poskytovať službu.
Pracovníci poskytovateľa služby musia byť oprávnení na vykonávanie kontrol hasiacich prístrojov podľa § 11 ods. 8 zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov.
Poskytovateľ služby vydá po vykonaní kontroly hasiacich prístrojov potvrdenie (so všetkými údajmi a členením textu podľa príl. č.10 vyhlášky č.719/2002 Z.z.) a na vonkajšej strane tlakovej nádoby umiestni štítok o vykonaní kontroly hasiaceho prístroja (s rozmermi, údajmi a členením textu podľa príl. č.11 vyhlášky č.719/2002 Z.z.) a po vykonaní kontroly hasiaceho prístroja (ak bude označený ako akcieschopný) musia jeho vlastnosti spĺňať požiadavky uvedené v príl.č.5 k vyhláške č.719/2002 Z.z..
Poskytovateľ dodá na základe výzvy objednávateľa údaje o pracovníkoch, ktorí budú danú službu u objednávateľa vykonávať, z dôvodu vybavenia povolenia vstupu do priestorov objednávateľa služby.
Kontroly hasiacich prístrojov budú vykonávané na jednotlivých pracoviskách objednávateľa služby.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry do miesta plnenia. Faktúru doručiť len do miesta plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s vykonaním služby.
Súčasťou faktúry bude aj protokol vykonaní kontroly hasiacich prístrojov, v ktorom budú uvedené druhy, typy, množstvá skontrolovaných hasiacich prístrojov a výsledok kontroly každého hasiaceho prístroja. Poskytovateľ vystaví uvedené protokoly k faktúre v písomnej forme a zašle objednávateľovi aj elektronicky na služobný e-mail. Všetky náklady poskytovateľa, vrátane nákladov na dopravu, musia byť zahrnuté v cene jednotlivých úkonov. Nemôžu byť fakturované osobitne.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

29.11.2024 07:00 — 10.12.2024 14:00

850,00 ks

5 100,00

4 250,00

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) tovaru je ponúkaný.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2024 08:10

26.11.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 560
 58
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2024 09:50 - Vstupná ponuka 4 000,00 € Cena s DPH
25.11.2024 18:09 - Najvýhodnejšia ponuka 2 499,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS