30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
54786860
BEPO PD s. r. o.
Domovina 742/176, Zemianske Kostoľany, 972 43, SVK
Kontroly hasiacich prístrojov
kontroly hasiacich prístrojov, revízia hasiacich prístrojov
Služba, Tovar
1. Kontrola prenosných hasiacich prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov a zákona 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet hasiacich prístrojov | ks | 850 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typy hasiacich prístrojov | 2 kg, 5 kg, 6 kg, 9 kg, 50 kg, 1x50, 2x30 |
Druhy náplne prenosných HP | vodný, snehový, práškový |
Výrobcovia | Kodreta, Červinka, Kovoslužba, Haspo, Gefil, Mobiak, Kovoslužba, Tepostop, Pyrokontrol, Hastex, Hersteler, HTB, Beta, Ets, Neuruppin, Bavaria |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Miesto plnenia VÚ Sliač a VÚ Banská Bystrica. |
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 2 pracovné dni vopred. |
Kontroly hasiacich prístrojov budú vykonávané v pracovných dňoch v čase od 07,00 do 14,00 hod. |
Poskytovateľ služby objednávateľovi predloží fotokópie potrebných oprávnení o technickej spôsobilosti poskytovať službu. |
Pracovníci poskytovateľa služby musia byť oprávnení na vykonávanie kontrol hasiacich prístrojov podľa § 11 ods. 8 zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov. |
Poskytovateľ služby vydá po vykonaní kontroly hasiacich prístrojov potvrdenie (so všetkými údajmi a členením textu podľa príl. č.10 vyhlášky č.719/2002 Z.z.) a na vonkajšej strane tlakovej nádoby umiestni štítok o vykonaní kontroly hasiaceho prístroja (s rozmermi, údajmi a členením textu podľa príl. č.11 vyhlášky č.719/2002 Z.z.) a po vykonaní kontroly hasiaceho prístroja (ak bude označený ako akcieschopný) musia jeho vlastnosti spĺňať požiadavky uvedené v príl.č.5 k vyhláške č.719/2002 Z.z.. |
Poskytovateľ dodá na základe výzvy objednávateľa údaje o pracovníkoch, ktorí budú danú službu u objednávateľa vykonávať, z dôvodu vybavenia povolenia vstupu do priestorov objednávateľa služby. |
Kontroly hasiacich prístrojov budú vykonávané na jednotlivých pracoviskách objednávateľa služby. |
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry do miesta plnenia. Faktúru doručiť len do miesta plnenia. |
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s vykonaním služby. |
Súčasťou faktúry bude aj protokol vykonaní kontroly hasiacich prístrojov, v ktorom budú uvedené druhy, typy, množstvá skontrolovaných hasiacich prístrojov a výsledok kontroly každého hasiaceho prístroja. Poskytovateľ vystaví uvedené protokoly k faktúre v písomnej forme a zašle objednávateľovi aj elektronicky na služobný e-mail. Všetky náklady poskytovateľa, vrátane nákladov na dopravu, musia byť zahrnuté v cene jednotlivých úkonov. Nemôžu byť fakturované osobitne. |
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry. |
Československej armády 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
29.11.2024 07:00 — 10.12.2024 14:00
850,00 ks
5 100,00
4 250,00
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) tovaru je ponúkaný.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.11.2024 08:10
26.11.2024 09:00
27.11.2024 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2024 09:50 - Vstupná ponuka | 4 000,00 | € | Cena s DPH |
25.11.2024 18:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 499,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: