• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2024 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2024 13:50

Detail zákazky Z202410541

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2024 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2024 13:50

Základné údaje

Z202410541

OF-296500

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10082756

Objednávateľ

50086821

Úrad vládneho auditu

T. G. Masaryka 10, Zvolen, 96001, SVK

Dodávateľ

51712831

OPAlight.SK s.r.o.

Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení

Odborné prehliadky a odborné skúšky

  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborné prehliadky a odborné skúšky  elektrických zariadení
Funkcia
Vykonanie revízií elektrických spotrebičov a náradia v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z. a jej novelizácie č. 398/2013 a na základe normy STN 33 1600 a STN 33 1610 vrátane dopravných nákladov na miesto plnenia v budovách /objektoch objednávateľa. Vymedzenie skupín elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia: výpočtová technika (počítač, notebook, monitor, tlačiareň, kopírka, skener a pod.), kuchynské spotrebiče ( chladnička, kanvica, kávovar a pod.), prístroje spotrebnej  elektroniky, predlžovacie prívody, ostatné elektrické spotrebiče, náradie, vŕtačka, zváračka, atď.
Výkon odborných prehliadok a skúšok realizovaný na základe oprávnenia na činnosť alebo osvedčenia na vykonávanie činnosti v zmysle § 15 ods. 1 až 9 v znení zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Výstup z jednotlivých kontrol zariadení bude dodávateľ predkladať v zmysle platných právnych predpisov.
Miesto poskytnutia služby: Bratislava, Nitra, Zvolen (T.G. Masaryka 10), Zvolen (Nám. SNP 50), Košice a Spišská Nová Ves.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bratislava (Drieňová 34) revízia elektrických spotrebičov ks 375
Bratislava (Drieňová 34) revízia predlžovacích šnúr ks 73
Nitra (Štefánikova trieda 88) revízia elektrických spotrebičov ks 49
Nitra (Štefánikova trieda 88) revízia predlžovacích šnúr ks 9
Zvolen (T.G. Masaryka 10) revízia elektrických spotrebičov ks 428
Zvolen (T.G. Masaryka 10) revízia predlžovacích šnúr ks 111
Zvolen (Nám. SNP 50) revízia elektrických spotrebičov ks 157
Zvolen (Nám. SNP 50) revízia predlžovacích šnúr ks 37
Košice (Tomášikova 35) revízia elektrických spotrebičov ks 467
Košice (Tomášikova 35) revízia predlžovacích šnúr ks 143
Spišská Nová Ves (Školská 24) revízia elektrických spotrebičov ks 31
Spišská Nová Ves (Školská 24) revízia predlžovacích šnúr ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene budú zahrnuté všetky náklady spojené s poskytovanými službami (dopravné náklady, spracovanie a dodanie protokolov/správ z vykonaných odborných kontrol, skúšok a prehliadok).
Lehota plnenia najneskôr do 18.12.2024.
Podrobný harmonogram dodania služby dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na odsúhlasenie objednávateľom tak, aby výrazným spôsobom nenarušil prevádzku v budovách/objektoch, v ktorých sa revízia vykonáva.
Dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu.
Dodávateľ bude pri vykonávaní odborných kontrol, skúšok a prehliadok dodržiavať platné predpisy pre uvedené činnosti.
Súčasťou poskytovaných služieb a činností je aj odovzdanie dokladov a to Protokol alebo Revízne správy za každé miesto plnenia/poskytnutia služby  osobitne.
Každý protokol/správa musí  obsahovať údaje  v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z. a platných STN.
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi  žiadne zálohy ani preddavky.
Faktúra bude môcť byť vystavená až po poskytnutí všetkých služieb, vykonaní príslušných zápisov, a po predložení protokolov/správ o odbornej prehliadke a odbornej skúške. Faktúra bude doručená objednávateľovi najneskôr do 20.12.2024.
Dodávateľom  vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Faktúra je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Miestom doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa - Úrad vládneho auditu,T.G. Masaryka 10, 960 01 Zvolen.
Za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom sa považuje: a) omeškanie dodávateľa s včasným dodaním alebo poskytnutím Plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie.
Ostatné sa riadi OPEP, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

09.12.2024 08:30 — 18.12.2024 14:30

1 886,00 ks

3 800,00

3 166,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2024 09:55

26.11.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2024 10:05 - Vstupná ponuka 3 799,20 € Cena s DPH
21.11.2024 16:23 - Najvýhodnejšia ponuka 2 520,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS