Z202410538
OF-296065
vyhlásená
00316881
Obec Sklabiňa
108, Sklabiňa, 03803, SVK
Zber, preprava a zneškodnenie odpadov
Komunálny odpad, kuchynský odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo
Služba
1. 1. Zber, odvoz a zhodnotenie komunálneho, objemného, bio odpadu, kuchynského odpadu a textilného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zber, preprava z obce na miesto zneškodnenia a zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu, objemného odpadu, drobného stavebného odpadu, nebezpečných odpadov a elektroodpadu; biologicky rozložiteľného odpadu z verejnej zelene, textilného odpadu a vykonávanie triedeného zberu prepravy komunálneho odpadu v pravidelných intervaloch vzniknutého na území obce v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákon v znení neskorších predpisov, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Predmetom zákazky je aj zber, preprava z obce na miesto zneškodnenia a zneškodnenie kuchynského odpadu (zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zeleniny, škrupiny z vajec a iné) vymedzeneného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinárskeho oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Legislatívny servis spočívajúci vo vypracovaní programov odpadového hospodárstva (POH) obce, vypracovávaní podkladov pre ročný výkaz o komunálnom odpade z obce. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Zberná nádoba 110l a zberná nádoba 120l - odvoz komunálneho odpadu | ks | 4940 | ||
2. Zberná nádoba 240l kontajner - odvoz komunálneho odpadu | ks | 1690 | ||
3. Zberná nádoba 1100l kontajner - odvoz komunálneho odpadu | ks | 208 | ||
4. Uloženie komunálneho odpadu | tona | 117 | ||
5. Úprava komunálneho odpadu pred skládkovaním | tona | 117 | ||
6. Veľkokapacitný kontajner 5,7m3 - odvoz objemného odpadu | vývoz | 2 | ||
7. Uloženie objemného odpadu | tona | 5 | ||
8. Zberná nádoba 120l - odvoz kuchynského odpadu | ks | 104 | ||
9. Zberná nádoba 120l - odvoz Bio odpadu | ks | 3500 | ||
10. Zhodnotenie Bio odpadu | tona | 52,5 | ||
11. Odvoz textilného odpadu | ks | 24 | ||
12. Zhodnotenie textilného odpadu | tona | 6 | ||
13. Prenájom kontajnera na textil | ks | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Frekvencia vývozu zmesového komunálneho odpadu | v pravidelných intervaloch 1x za dva týždne |
Frekvencia vývozu objemného odpadu | minimálne 2 x ročne |
Frekvencia vývozu "kuchynského odpadu" | v pravidelných intervaloch 1x za dva týždne |
Frekvencia vývozu "Bio odpadu" | v pravidelných intervaloch 1x za jeden týždeň v termíne od 1.4 - 30.11. |
Frekvencia vývozu "textilného odpadu" | v pravidelných intervaloch 1x mesačne |
Položka č. 5. Úprava komunálneho odpadu pred skládkovaním | v prípade, že dôjde k legislatívnej zmene resp. k posunu účinnosti vyhlášky, uvedená položka nebude fakturovaná |
Názov |
Dodávateľ služby zabezpečí odvoz jednotlivých druhov odpadov prostredníctvom vlastných vozidiel vybavených vážnym zariadením a ich zneškodnenie na riadenej skládke odpadu. |
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi doklad, že je držiteľom platného certifikátu systému manažérstva kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001 a EN ISO 14001 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení manažérstva kvality, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade so ZVO |
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi doklad, že je držiteľom platného oprávnenia na nakladanie s biologicky rozložiteľným odpadom. |
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi rozpis jednotkových cien všetkých položiek uvedených v položke č. 1 spolu s rozčlenením na sumu bez DPH a sumu s DPH ( podľa úpravy § 27 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty platný od 1.1.2025) |
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi harmonogram zberu odpadu pre zložku odpadov: 20 03 01 - zmesový komunálny odpad, podľa požiadaviek objednávateľa, v elektronickej forme; 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad; 20 01 25 - jedlé tuky a oleje, 20 01 10 - šatstvo a 20 01 11 - textílie. |
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom od odstúpenia od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný postupovať podľa objednávky dodržiavať harmonogram zberov. Ak z objektívnych príčin nebude môcť dodávateľ dodržať termín zberu, oznámi túto skutočnosť objednávateľovi. |
Pri nedodržaní vývozného dňa odpadu určeného v harmonograme vývozu odpadu je dodávateľ služby povinný uskutočniť zber a prepravu odpadu najneskôr do 24 hodín od plánovaného vývozu. |
K cenám za zneškodnenie komunálneho odpadu sa pripočítava poplatok v súlade so zákonom č. 17/2001 o poplatkoch za uloženie odpadu. |
Pod zberom zmesového komunálneho odpadu sa rozumie vyprázdnenie všetkých zberných nádob na zmesový komunálny odpad pri každom zbere aj v prípade, ak nie sú celkom naplnené. Pri každom zbere Dodávateľ vyprázdnenú zbernú nádobu umiestni na pôvodné miesto, resp. stojisko a v prípade 1100 l zberných nádob zaisti proti posunutiu tak, aby bolo možné ich plynulé otváranie a aby nedochádzalo k ich samovoľnému odsunutiu mimo stojiska. |
Dodávateľ je povinný vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, ekologickým, požiarnym a iným závadám, prípadne ku škode na majetku alebo poškodeniu životného prostredia. |
V prípade, že pri vyprázdňovaní nádoby dôjde k jej poškodeniu, dodávateľ je povinný nádobu na vlastné náklady opraviť. Ak nie je oprava možná, je dodávateľ povinný, zabezpečiť na vlastné náklady výmenu poškodenej nádoby za plne funkčnú. |
Zberné nádoby sú a budú počas celej účinnosti zmluvy o zabezpečovaní služieb v oblasti odpadového hospodárstva vo vlastníctve verejného obstarávateľa, resp. objednávateľa alebo obyvateľov obce. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať dohodnuté služby vhodnými technickými prostriedkami určenými na tento účel hlavne počas zimného obdobia ako aj fyzickými osobami, ktorých zdravotný stav, schopnosti, kvalifikačné predpoklady a odborná spôsobilosť zodpovedajú činnosti podľa tejto zmluvy. V súvislosti s tým je Dodávateľ povinný dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a plniť si úlohy na úseku BOZP, požiarnej ochrany a ochrany životného prostredia. |
V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ročné predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zber, odvoz respektíve likvidáciu odpadov podľa skutočných (aktuálnych) množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Predpokladané množstvo, ktoré je uvedené v položke č. 1. bude odobraté po častiach počas trvania zmluvy 1 roka resp. 12 mesiacov. |
Dodávateľ bude fakturovať objednávateľovi za plnenie uvedené v položke č. 1 iba za skutočne vykonané plnenie potvrdené dokladmi o vážení objednávateľom a nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie v prípade vyššieho, alebo nižšieho plnenia ako je uvedené v položke č. 1. |
Objednávateľ informuje, že v prípade preukázateľných dôvodov na zvýšenie jednotkových cien (najmä PHM či poplatkov za skládkovanie) či vzniku iných podstatných náležitostí, sa tieto budú uzatvárať písomnou formou, t.j. dodatkom k tejto zmluve a v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. V prípade neodôvodneného či nepodloženého navýšenia jednotkových cien služby, bude objednávateľ považovať za hrubé porušenie rámcovej dohody. |
Služba sa má poskytovať v okrese Martin, približne 8 km od okresného mesta. |
Dodávateľ a objednávateľ sa dohodli, že v prípade ak budú čiastočné plnenia prebiehať bez problémov, vystaví objednávateľ dodávateľovi len jednu referenciu v zmysle § 12 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní po ukončení zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Splatnosť faktúr | 30 kalendárnych dní |
Spôsob fakturácie | raz mesačne, podkladom pre fakturáciu budú pracovné listy, vážne listy |
Vystavenie faktúr | na základe schváleného zákona č. 278/2024 Z. z. a úprave § 27 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty platný od 1.1.2025. |
Sklabiňa, Martin, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 23:59
1,00 celok
60 239,14
48 974,91
1. Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi doklad, že je držiteľom platného certifikátu systému manažérstva kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001 a EN ISO 14001 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení manažérstva kvality, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade so ZVO 2. Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi doklad, že je držiteľom platného oprávnenia na nakladanie s biologicky rozložiteľným odpadom. 3. Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi rozpis jednotkových cien všetkých položiek uvedených v položke č. 1 spolu s rozčlenením na sumu bez DPH a sumu s DPH ( podľa úpravy § 27 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty platný od 1.1.2025) 4. Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi harmonogram zberu odpadu pre zložku odpadov: 20 03 01 - zmesový komunálny odpad, podľa požiadaviek objednávateľa, v elektronickej forme; 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad; 20 01 25 - jedlé tuky a oleje, 20 01 10 - šatstvo a 20 01 11 - textílie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2024 09:41
27.11.2024 09:30
27.11.2024 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Celkový počet predložených ponúk: 0 |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: