00166073
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK
35792141
ALISON Slovakia s.r.o.
Tomášikova ulica 12735/64, Bratislava, 83104, SVK
Podpora a údržba HW
technická podpora
Služba
1. Predmetom zákazky je zabezpečenie podpory a údržby HW (hardvérových produktov) na 1 rok s podporou 24x7 a s garantovanou opravou do 24 hodín, v zmysle všeobecných podmienok dostupných na https://www.hpe.com/us/en/about/end-user-agreement-terms.html#europe
|
|
---|---|
Funkcia |
Pod zabezpečením podpory a údržby HW sa rozumejú nasledujúce typy služieb HPE Hardware Maintenance Onsite Service: • Hardware Problem Diagnosis• Onsite Support• Parts and Material provided• 24 Hr Call-To-Repair Time• 24 Hrs Std Office Days• 24 hrs, Day 6• 24 hrs, Day 7• Holidays Covered• Enhanced Parts Logistics |
Predmetom hardvérovej podpory a údržby je nasledovné: |
1. Telefonická podpora pri riešení a diagnostike hardvérových problémov. Hardvérové problémy sú nahlasované poskytovateľovi telefonicky alebo mailom počas servisného pokrytia podľa bodu 4 tejto špecifikácie. |
2. Údržba a podpora HW na mieste plnenia. |
3. Poskytovateľ poskytne nástroje a materiál, potrebný k udržiavaniu HW v dobrých prevádzkových podmienkach prostredníctvom nutnej výmeny alebo opravy komponentov. |
4. Servisné pokrytie – 24x7, servisné pokrytie špecifikuje dobu počas ktorej sú tieto služby k dispozícii. |
5. Doba odozvy – Poskytovateľ potvrdí zaregistrovanie nahláseného hardvérového problému najneskôr do 4 (štyroch) hodín od nahlásenia hardvérového problému podľa bodu 1 tejto špecifikácie. Poskytovateľ vykoná servisný zásah s garantovanou opravou do 24 h od potvrdenia registrácie problému podľa predchádzajúcej vety. |
6. Servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje odstránenie hardvérového problému, teda uvedenie HW do funkčného stavu (obnovenie fungovania HW, resp. obnovenie jeho funkcionality), alebo so súhlasom Objednávateľa servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje i dosiahnutie primeraného pokroku. |
7. Riadenie eskalácie – koordinácia eskalácie problémov. Možnosť eskalovať nahlásenie problému na vyššiu úroveň v prípade nedodržania lehoty podľa bodu 5 tejto špecifikácie. |
8. Prístup do elektronických a internetových nástrojov a služieb týkajúcich sa HW, ako sú aktualizácie firmvéru a proaktívne upozorňovacie služby. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
755258-B21 - HP DL360 Gen9 8SFF CTO Server | Sériové čísla: CZ35251S5A, CZ35251S66, CZ35251S67 |
755258-B21 - HPE ProLiant DL360 Gen9 | Sériové čísla: CZJ52505LF, CZJ52505LD |
719064-B21 - HPE ProLiant DL380 Gen9 | Sériové čísla: CZJ64906D7, CZJ64906D9, CZJ7100775, CZJ64906D8 |
793161-B21 - HPE ProLiant DL580 Gen9 | Sériové číslo: CZ3710KA23 |
727021-B21 - HP BL460c Gen9 | Sériové čísla: CZ35251S4H, CZ35251S4K, CZ35251S4M, CZ35251S4P, CZ35251S4S, CZ35251S4V, CZ35251S4X, CZ35251S50, CZ35251S52, CZ35251S54, CZ35251S56, CZ35251S58, CZ35251S5C, CZ35251S5E, CZ35251S5H |
727021-B21 - HP BL460c Gen9 | Sériové čísla: CZ35251S5K, CZ35251S5M, CZ35251S5P, CZ35251S5S, CZ35251S5V, CZ35251S5X, CZ35251S60, CZ35251S62, CZ35251S64 |
681844-B21 - HP BLc7000 CTO 3 IN LCD Plat Enclosure | Sériové čísla: CZ35251S4F, CZ35251S5B |
K2Q36A - HP_3PAR 8200 | Sériové číslo: CZ3710JWJX |
Názov |
1. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek náklady Poskytovateľa súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky (s poskytnutím služieb), vrátane akýchkoľvek nákladov na dopravu, montáž, balenie, odstránenie odpadov a poplatkov za znovu pridanie položky pod podporu výrobcu HW (ak je pri niektorých položkách/HW nutné takýto poplatok zaplatiť). |
2. Poskytovateľ je povinný do 7 (siedmich) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát výrobcu HW o poskytnutí podpory HW, z ktorého bude zrejmá doba, počas ktorej je poskytovaná podpora HW podľa tejto zmluvy. |
3. Platnosť a aktuálny stav podpory pre konkrétne sériové číslo HW musí byť preukázateľný a overiteľný priamo u výrobcu HW. V prípade, ak niektorý servisovaný komponent (HW) nespadá pod garanciu výrobcu, resp. nie je možné overiť platnosť a aktuálny stav podpory podľa predchádzajúcej vety, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. |
4. Poskytovateľ je zároveň povinný zabezpečiť vlastné klientske pracovisko na nahlasovanie servisných požiadaviek, ktoré je prevádzkované nepretržite v režime 24/7. |
5. Poskytovateľ je povinný v termíne do 7 (siedmych) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktné údaje pre pracovisko pre nahlasovanie servisných požiadaviek minimálne v rozsahu emailová adresa, telefónne číslo a adresa webového portálu. |
6. Poskytovateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek vo formáte XLSX a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy. |
7. Objednávateľ sa zaväzuje oznámiť kontaktnú osobu Dodávateľovi do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
8. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 3 a 5 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka služby, ktorá nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu alebo dokumentu. |
9. Cena za dodanie predmetu zákazky bude poskytovateľovi uhradená na základe faktúry vystavenej po dodaní certifikátov a po podpísaní dodacieho/akceptačného protokolu zo strany objednávateľa. |
Račianska 71, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 23:59
1,00 celok
72 600,00
72 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2024 13:53
29.11.2024 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.11.2024 13:37 - Vstupná ponuka | 71 496,00 | € | Cena s DPH |
28.11.2024 13:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 71 496,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: