• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2024 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2024 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2024 11:25

Detail zákazky Z202410518

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2024 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2024 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2024 11:25

Základné údaje

Z202410518

OF-296456

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10082737

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiareň

Tlačiareň

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiareň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
KĽÚČOVÉ PARAMETRE: Farebné laserové multifunkčné zariadenie, farebná tlač laserovým lúčom, tlač, kopírovanie, skenovanie, odosielanie a fax. Automatická obojstranná tlač, jednoprechodové obojstranné skenovanie, možnosti pripojenia- LAN, Wi-Fi, USB. Odporúčaný mesačný objem tlače- 750- 4 000 strán za mesiac. Rozmer zariadenia ( Š 425 mmx H 461 mm x V 430 mm ). Hmotnosť média - Kazeta (štandardná a voliteľná): 60 až 163 g/m² (kriedový papier až do 200 g/m²) Viacúčelový zásobník: 60 až 176 g/m² (kriedový papier až do 200 g/m²) Automatický podávač dokumentov: 50 až 105 g/m².
Typ tonera a kapacita- Tonerová kazeta 069 čierna - 2 100 strán alebo 069H čierna - 7 600 strán , 069 farebné - 1 900 strán alebo 069H farebné - 5 500 strán. Štartovací toner- čierna: 2 000 strán, azúrová/purpurová/žltá: 1 200 strán. Vyžaduje sa obojstranná tlač: min. 29,5 obr./min (A4), Jednostranná tlač: až 33 str./min (A4). Kopírka- Jednostranne (A4): až 33 str./min Obojstranne (A4): až 29 obr./min, rozlíšenie min 600 x 600 dpi. Skener- rozlíšenie Optické: až 600 x 600 dpi rozšírené: min 9600 x 9600 dpi, rýchlosť skenovania Jednostranne čiernobielo: 50 obr./min (300 x 300 dpi)
Jednostranne farebne: 40 obr./min (300 x 300 dpi) , Jednostranne čiernobielo: 40 obr./min (300 x 600 dpi) Jednostranne farebne: 20 obr./min (300 x 300 dpi), Obojstranne čiernobielo: 100 obr./min (300 x 600 dpi) Obojstranne farebne: 80 obr./min (300 x 300 dpi) , Obojstranne čiernobielo: 80 obr./min (300 x 600 dpi) Obojstranne farebne: 40 obr./min (300 x 300 dpi), Hĺbka skenovania 24 bitov/24 bitov (vstup/výstup). Vstup na papier min Kazeta na 250 listov Viacúčelový zásobník na 50 listov Automatický podávač dokumentov na 50 listov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Splatnosť faktúry je 30 dní
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Ústav telesnej výchovy, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

29.11.2024 08:00 — 20.12.2024 14:00

1,00 ks

420,00

420,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.11.2024 09:19

26.11.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 289
 42
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2024 09:28 - Vstupná ponuka 420,00 € Cena bez DPH
26.11.2024 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 419,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS