• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2024 13:50

Detail zákazky Z202410510

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2024 13:50

Základné údaje

Z202410510

OF-296152

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10096839

Objednávateľ

00166260

Úrad geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky

Chlumeckého č. 2, Bratislava , 82012, SVK

Dodávateľ

35760419

Asseco Central Europe, a. s.

Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie licenčného maintenance licencií FABASOFT eGOV-suite na obdobie roku 2025

upgrade, Fabasoft, softvér, licencia, maintenance, podpora

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 72267000-4 - Služby na údržbu a opravu softvéru
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie licenčného maintenance licencií FABASOFT eGOV-suite na obdobie roku 2025
Funkcia
Vyžaduje sa zabezpečenie štandardných služieb licenčného maintanance pre licencie Fabasoft eGov Suite na obdobie roka 2025
Poskytnutie tejto služby je podmienené doručením písomnej výzvy Objednávateľa na poskytnutie služieb v závislosti od pridelenia finančných prostriedkov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Štandardný licenčný maintenance pre licencie Fabasoft eGov Suite na obdobie roka 2025 Ks 2500
Vývojové prostredie na úpravu zdrojových kódov ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Poskytovanie služieb licenčného maintenance pre licencie FABASOFT eGov Suite sa vyžaduje na základe licenčných podmienok výrobcu FABASOFT.
Dodávateľ sa zaväzuje začať s poskytovaním služieb podľa zmluvy v lehote najneskôr 15 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa.
Požaduje sa plnenie predmetu zákazky autorizovaným partnerom FABASOFT pre Slovenskú republiku. Dodávateľ sa v mene výrobcu zaväzuje poskytovať služby údržby softvérových produktov vrátane vývojového prostredia na úpravu zdrojových kódov počas celého obdobia platnosti a účinnosti tejto zmluvy v súlade s podmienkami výrobcu FABASOFT a Dodávateľa.
Cena za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady, vrátane priamych i nepriamych nákladov Dodávateľa na plnenie predmetu zákazky vrátane nákladov prípadných subdodávateľov alebo tretích strán.
Platbu za poskytnutie služieb na obdobia roku 2025 bude Dodávateľ fakturovať do 15 dni od riadneho poskytnutia plnenia zmluvy uzavretej medzi zmluvnými stranami. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru v listinnej podobe alebo v elektronickej forme podľa § 71 ods. l písm. b) zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov vo formáte PDF (ďalej len „elektronická faktúra“).
Dodávateľ je povinný vystaviť tri faktúry: 1. osobitne fakturovať 2.250 ks štandardný licenčný maintenance pre licencie Fabasoft eGov Suite na obdobie do konca roka 2025; 2. osobitne fakturovať 250 ks licenčný maintenance pre licencie Fabasoft eGov Suite na obdobie do konca roka 2025. 3.osobitne fakturovať používanie vývojového prostredia na úpravu zdrojových kódov Fabasoft eGov Suite bez nutnosti dodatočných licencií, alebo iných komponentov umožňujúcich plnohodnotné používanie tohto prostredia.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. Faktúra v listinnej podobe sa považuje za doručenú dňom jej doručenia na adresu sídla Objednávateľa. Elektronická faktúra sa považuje za doručenú dňom jej doručenia na e-mailovú adresu Objednávateľa: faktury@skgeodesy.sk. Ak je elektronická faktúra doručená Objednávateľovi vo sviatok, v deň pracovného pokoja alebo v pracovný deň po 16.00 hod., považuje sa za deň doručenia najbližší nasledujúci pracovný deň.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade prístupu do prostredia Objednávateľa, Dodávateľ nebude inštalovať v prostredí Objednávateľa odlišný predmet plnenia a/alebo nevyžiadané plnenia.
Objednávateľ sa zaväzuje, že vývojové prostredie na úpravu zdrojových kódových budú používať výlučne vyškolení používatelia Objednávateľa
Dodávateľ predloží Objednávateľovi údaje o kontaktnej osobe/zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy v rozsahu min. meno a priezvisko, telefonický a emailový kontakt, právny vzťah k Dodávateľovi.
Porušenie akejkoľvek povinnosti podľa  osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa.
Zmluvu je možné pred uplynutím dohodnutej doby jej trvania ukončiť aj výpoveďou Objednávateľa bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po kalendárnom mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená Dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chlumeckého 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 23:59

1,00 celok

157 500,00

131 250,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2024 11:12

28.11.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 440
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2024 13:57 - Vstupná ponuka 157 380,00 € Cena s DPH
27.11.2024 13:57 - Najvýhodnejšia ponuka 157 380,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS