30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35920891
SERVIS IJ, s.r.o.
Prievozská 32, Bratislava, 900 54, SVK
Opravy a ošetrenie autobusov
Oprava, autobus,
Služba
|
1. Vykonanie technickej kontroly - STK na autobuse Mercedes Benz TOURISMO
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vykonanie technickej kontroly - STK na autobuse Mercedes Benz TOURISMO |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Mercedes Benz TOURISMO, r.v.: 2007, VIN: WEB63203613245660, stav tachometra: 379 260 km | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Vykonanie technickej kontroly - STK | |
| Do cenovej ponuky zahrnúť všetky náklady spojené s vykonaním STK |
|
2. Pravidelný servis autobusu Iveco CROSSWAY
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vykonanie pravidelnej servisnej prehliadky a technickej kontroly na autobuse Iveco CROSSWAY |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Iveco CROSSWAY, r.v.: 2021, VIN: VNE6236P40M050803, stav tachometra: 88 500 km | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Vykonanie pravidelnej servisnej prehliadky | Výmena prevádzkových kvapalín a filtrov - motorový olej, filter oleja, filter vzduchu, filter paliva, filter AD-BLUE, vysúšač vzduchu, filter odvetrávania motora, vodný filter |
| Vykonanie pravidelnej servisnej prehliadky | Kontrola bŕzd a vzduchovej sústavy, kontrola náprav a riadenia, kontrola prevodovky a motora, kontrola osvetlenia a bezpečnostných prvkov. Výmena remeňov (vodného čerpadla, klimatizácie, alternátora) |
| Vykonanie technickej kontroly - STK | |
| Do cenovej ponuky zahrnúť všetky náklady spojené s vykonaním pravidelnej servisnej prehliadky a vykonaním STK, vrátane originálnych náhradných dielov, spotrebného materiálu a ceny práce |
| Názov |
| Objednávateľ zabezpečí prepravu do miesta realizácie. |
| Miesto plnenia - Bratislava. |
| Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
| Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH a všetkých nákladov (náhradné diely, práca, administratívne úkony) súvisiacich s predmetom zákazky. |
| Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom - resp. servisným protokolom, musí byť servisný protokol jej súčasťou. |
| Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
| Dodávateľ na vykonanú službu poskytne objednávateľovi zákonnú záruku. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka. |
| Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa. |
| Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
| Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom) a opatrenie vozidla potrebnými označeniami, resp. štítkami. |
| Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Za Kasárňou 3, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
02.12.2024 08:00 — 13.12.2024 14:00
1,00 položky opisného formulára
2 446,93
2 039,11
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2024 12:15
25.11.2024 08:00
25.11.2024 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 22.11.2024 09:10 - Vstupná ponuka | 2 446,92 | € | Cena s DPH |
| 22.11.2024 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 446,92 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: