• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2024 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2024 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2024 10:45

Detail zákazky Z202410497

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2024 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2024 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2024 10:45

Základné údaje

Z202410497

OF-296381

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10074148

Objednávateľ

00738352

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK

Dodávateľ

31347525

MAJSTER PAPIER, s.r.o.

Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a dezinfekčné prostriedky neosobnej hygieny, interný kód zákazky 02-01

Čistiace prostriedky, dezinfekčné prostriedky, umývacie prostriedky, prostriedky na odstraňovanie vodného kameňa, pomôcky na upratovanie

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39831220-4 - Odmasťovacie prostriedky
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 39224000-8 - Metly a kefy a iné predmety rôznych typov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace, dezinfekčné, umývacie a hygienické potreby a pomôcky
Funkcia
Čistiace a dezinfekčné prostriedky a pomôcky na upratovanie určené na upratovanie a dezinfekciu priestorov. Dodanie tovaru požadujeme vrátane dopravy na adresu sídla verejného obstarávateľa.
V prípade, že sa v technickej špecifikácii nachádza odvolávka na konkrétnu značku, výrobcu, obchodné značenie, typ výrobku je možné v súlade so zákonom č. 343/215 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niekt. zákonov, takýto odkaz zameniť za ekvivalentný. Tento ekvivalent musí spĺňať rovnaké, prípadne lepšie parametre ako požadovaný tovar. Verejný obstarávateľ preto požaduje od uchádzača, v prípade ekvivalentu, preukázateľne dokladovať parametre ekvivalentu. Tieto doklady budú tvoriť súčasť predkladanej cenovej ponuky. Uchádzač definuje položky, ktorých sa použitie ekvivalentu týka.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
mydlo mazľavé 9kg, vhodné na umývanie podláh, hyg. zariadení, stien pred maľovaním a k odstráneniu hrubších nečistôt ks 70
Cipro 500g, práškový čistiaci prípravok určený na čistenie glazovaných a smaltovaných povrchov (sporáky, riad, obkladačky, vane, umývadla, hyg. zariadenia a pod.) Zloženie: aniónaktívne tenzidy <5%, anorganické abrazíva, sóda, aróma - citrón ks 200
Cipro Cream 600g tekutý, vysokoúčinný krémový čistiaci prípravok na čistenie všetkých keramických, pochrómovaných, smaltovaných a iných povrchov v domácnosti (sporáky, umývadla, obkladačky, riad a pod.) Zloženie: neiónové tenzidy 5-15%, jemné anorgatickéabrazívum, všetky komponenty majú garantovanú primárnu biologickú odbúrateľnosť min 80%, aróma - citrón ks 250
Senzi 500ml účinný kvapalný prípravok na odstraňovanie hrdze a vodného kameňa v rôznych aplikáciách (sanitárna keramika-umývadlá, WC, dlaždice, vodovodné armatúry apod.). viskozita in. 20 sek., pH koncentrát min. 1. Zloženie: kyselina citrónová,aniónaktívne tenzidy < 5%; všetky komponenty majú garantovanú primárnu biologickú odbúrateľnosť min. 80% ks 300
WC tableta Larin 900g, tableta do pisoárov, zabraňuje tvorbe usadenín a slúži k dezinfekcii Balenie: 900g (cca 35 ks tabliet) bal 40
BRAIT osviežovač vzduchu, rôzne vône, balenie 300ml až 340ml ks 300
wc závesný košík 40g ks 200
handra na podlahu, biela, bavlnená 50x60cm ks 1000
špongiová utierka 15,5x18cm, mix farieb 5ks/bal bal 120
utierka švedska z mikrovlákna 30x30cm ks 250
hubka profilovaná na riad 9x7x4,5cm, 5ks/bal bal 100
Podlahová stierka s gumenou lištou, plastová, dĺžka 55cm ks 30
kartáč drevený na násadu so závitom 23cm ks 100
Clin na okná, na profesionálne čistenie skla a lesklých povrchov. Zloženie: izopropylalkohol nad 30 %, aniónové a neiónové povrchovo aktívne látky do 5%, sodná soľ kyseliny nitrilotrioctovej, parfum, farbivo, voda Balenie: fľaša 500ml s rozprašovačom ks 100
Pulirapid - Acciaio Splendi s rozprašovačom určený na pravidelnú starostlivosť o nerezové povrchy, na čistenie kuchynských pracovných plôch, nerezového riadu, vodovodných batérií, umývadiel, stien rúr na pečenie. Zloženie: menej ako 5% tenzidy neiónogénne, alkohol, parfém, fosfonáty. Balenie: 500 ml ks 50
plastový zmetáčik s lopatkou s PVC gumou ks 100
hubka na riad MAXI 15x7x4,5cm 5 ks v balení bal 80
Krezosan Fresh 950ml tekutý, čistiaci a dezinfekčný prostriedok na podlahy, chodby, kúpeľne, hygienické zariadenia, bez chlóru, likvidujúci baktérie, spóry a vírusy ks 600
Dexa 750ml , na hygienické zariadenia kvapalný ekologický prípravok na čistenie hygienických zariadení, odstraňovanie hrdze a vodného kameňa (dlaždice, umývadlá, WC misy, vodovodné armatúry apod.). Viskozita min. 20 sek., pH koncentrát min. 1,5. Zloženie: kyseliny citrónová a fosforečná, aniónaktívne tenzidy < 5%, konzervačný prostiedok, farbivo, aróma; všetky komponenty majú garantovanú primárnu biologickú odbúrateľnosť min. 80% Balenie: 750 ml ks 350
zmeták TIPI TOP s rúčkou ks 100
násada drevená so závitom 120cm ks 80
drôtenka kovová 50g na čistenie čierneho kuchynského riadu určená pre gastro prevádzky ks 200
vlhčené utierky min. 40ks/bal, určené na upratovanie nie na osobnú hygienu bal 40
mop komplet s násadou - plochý ks 50
textilná náhrada kompatibilná na mop podľa predchádzajúcej položky (č. 35) ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Obstarávateľ požaduje dodať ku každému produktu kartu bezpečnostných údajov riadne opečiatkovanú a podpísanú.
Objednávateľ požaduje dodať predmet zákazky v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 14,00 hod.
V prípade ak objednávateľ zistí pri preberaní predmetu zákazky, že predmet zákazky nespĺňa predpísané parametre (vlastnosti, zloženie) vyhradzuje si tento tovar neodobrať.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny/ s dph a bez dph/ každej položky predmetu obstarávania zaokrúhlené na max. 2 desatinné miesta
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
V prípade, že sa v technickej špecifikácii nachádza odvolávka na konkrétnu značku, výrobcu, obchodné značenie, typ výrobku je možné v súlade so zákonom č. 343/215 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niekt. zákonov, takýto odkaz zameniť za ekvivalentný. Tento ekvivalent musí spĺňať rovnaké, prípadne lepšie parametre ako požadovaný tovar. Verejný obstarávateľ preto požaduje od uchádzača, v prípade ekvivalentu, preukázateľne dokladovať parametre ekvivalentu. Tieto doklady budú tvoriť súčasť predkladanej cenovej ponuky. Uchádzač definuje položky, ktorých sa použitie ekvivalentu týka.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: - ponúkaný tovar nebude porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval, pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH/dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00.
pokračovanie: V súlade s vyššími uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Doba trvania Rámcovej dohody je na dobu 1 rok. Zmluva je platná od 25.11.2024 do 24.11.2025. Plnenie predmetu zákazky bude prebiehať v období 12 mesiacov počas trvania rámcovej dohody na základe čiastkových objednávok.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z.
V prípade použitia ekvivalentu je uchádzač povinný k príslušnej položke identifikovať aký ekvivalent ponúka  ako súčasť cenovej ponuky relevanntne vydokladovať jeho parametre.
Cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s opakovaným dodaním predmetu zákazky, vrátane obalov, nákladov súvisiacich s dodanín na miesto dodania, príp. ďalších nákladov, t.j. predstavuje cenu konečnú. Cena musí zahŕňať aj predpokladané faktory, ktoré môžu mať vplyv na zvýšenie ceny počas platnosti zmluvy (zvýšenie cien vstupov, inflácia a pod.) Dodávateľ nie je oprávnený faktúrovať žiadne ďalšie poplatky.
Uvedené množstvá sú predpokladané a závisia od potrieb verejného obstarávateľa vyplývajúcich z aktuálneho počtu odsúdených, ktorý verejný obstarávateľ nevie ovplyvniť. Počty môžu byť v závislosti od skutočnýc potrieb verejného obstarávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej vysúťaženej ceny.
Akékoľvek zmeny a dodatky k Zmluve je možné uskutočniť len v súlade s § 18 zákona o verejnom obstarávaní, a to vo forme písomných dodatkov podpísaných oboma zmluvnými stranami. V prípade zmeny výšky DPH v priebehu realizácie dodávky predmetu zmluvy bude jej výška upravená v zmysle platnej legislatívy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlboká cesta 21, 010 24 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 sada

12 153,42

9 880,83

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.11.2024 11:56

25.11.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 501
 501
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2024 06:16 - Vstupná ponuka 11 880,00 € Cena s DPH
25.11.2024 07:31 - Najvýhodnejšia ponuka 11 760,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS