• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2024 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2024 15:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2024 15:55

Detail zákazky Z202410480

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2024 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2024 15:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2024 15:55

Základné údaje

Z202410480

OF-296357

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10074132

Objednávateľ

52809528

SERVIS DpH, s. r. o.

Hlavná 40, Družstevná pri Hornáde, 04431, SVK

Dodávateľ

45329478

ŠTÝL EU s.r.o.

Vyšný Kazimír 23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prívesný vozík dvojnápravový na prepravu stavebných strojov – 1ks

prívesný vozík

  • 34223310-2 - Univerzálne prívesy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prívesný vozík dvojnápravový na prepravu stavebných strojov
Funkcia
Dvojnápravový brzdený prepravník na prepravu stavebných strojov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prívesný vozík ks 1
Rok výroby rok 2024
Celková hmotnosť kg 3500
Úžitková hmotnosť kg 2700
Ložná plocha (dxš) mm 3650x1800
Oporné kolieska s držiakom ks 1
Zadná nájazdová rampa dĺžka mm 1800
Zakladacie kliny ks 2
Rezervné koleso s držiakom ks 1
Bočnice plechové výška mm 260
Ložná výška mm 580
Úchyt pre upevnenie prepravovaných strojov ks 8
Vybavený blatníkmi ks 2
Konštrukčná rýchlosť km/hod 80
Záruka rok 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podlaha preglejka protišmyková
Zadné oporné nohy sklopné a vyskovo nastavitelné áno
Pneumatiky 185R14C
Elektroinštalácia 13 - pin
Konštrukcia oceľová zváraná, žiarovo pozinkovaná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ písomne oznámi objednávateľovi obchodnú značku a typ ponúkaného predmetu zmluvy do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zmluvy s požadovanými technickými parametrami v požadovanej výbave a dokumentáciou, ktoré sa viažu k jeho riadnemu užívaniu.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Súčasťou dodania v zmysle zmluvy kompletná dokumentácia potrebná na prihlásenie a prevádzku prívesy v zmysle platnej legislatívy vrátane technického preukazu, COC dokumentu, návodu na údržbu v slovenskom jazyku.
Predmetom zmluvy je aj zaškolenie obsluhy predmetu tejto zmluvy predávajúcim na mieste plnenia.
Odovzdanie a a prebranie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán.
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného vozíka. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru.
Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru za kompletné zariadenie na adresu miesta plnenia v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, alebo podľa dodatočného upresnenia. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH, za predmet zákazky v požadovanej výbave a celkovú cenu s DPH za položku a prípadne ďalšie údaje, ktoré bude Objednávateľ požadovať.
Predmet zmluvy spĺňa technické predpisy a normy platné v SR resp. v celej Európskej únii.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar vyrobený v roku 2024
Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia a oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať v zmysle zmluvnej lehoty,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru do 30 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy, najneskôr do 31.12.2024
Platba faktúrou. Faktúra bude vystavená na základe potvrdeného dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.
V prípade, ak bude zistené pri preberaní, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať.
Táto zmluva sa uzatvára v rámci výzvy na predkladanie žiadosti o poskytnutie regionálneho príspevku Okresného úradu Košice-okolie. Financovať sa bude v rámci žiadosti o poskytnutie príspevku.
Účinnosť zmlúv uzavretých cez EKS, ktoré budú spolufinancované z nenávratného finančného príspevku, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného VO zo strany poskytovateľa. Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude pozitívny, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS. Z uvedeného dôvodu je potrebné upozorniť na skutočnosť, že k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou.
Zmluvné strany sa dohodli na pokute z omeškania dodávky tovaru vo výške v súlade s OPET. Omeškanie sa považuje za porušenie Zmluvy a dáva kupujúcemu nárok na odstúpenie od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Záručná doba je minimálne 24 mesiacov  od dodania tovaru
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Zmluvné vzťahy neupravené touto zmluvou sa budú riadiť ustanoveniami zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a ďalších platných právnych predpisov Slovenskej republiky.
Ak v momente uzavretia zmluvy, nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy , objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 38, Družstevná pri Hornáde, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

31.12.2024 07:52

1,00 ks

4 500,00

4 499,44

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.11.2024 08:25

25.11.2024 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2024 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 196
 11
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2024 10:04 - Vstupná ponuka 4 450,00 € Cena bez DPH
20.11.2024 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka 4 450,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS