00313271
Mesto Banská Bystrica
Československej armády 26, Banská Bystrica, 97401, SVK
46789146
Unique People, s.r.o
Štúrova 50, Košice, 04001, SVK
Microsoft Office 365 - licencie na 1 rok vrátane podporných služieb
softvér, licencia, Microsoft 365
Tovar, Služba
1. Licencie na softvér Microsoft 365 na 1 rok
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup licencií na softvér Microsoft 365 pre zamestnancov objednávateľa - varianta Annual - predplatená na 1 rok vrátane podporných služieb. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Exchange Online (Plan 2) | ks | 2 | ||
2. Microsoft 365 Apps for business | ks | 158 | ||
3. Microsoft 365 Business Basic | ks | 38 | ||
4. Microsoft 365 Business Basic EEA (no Teams) | ks | 239 | ||
5. Microsoft 365 Business Standard | ks | 111 | ||
6. Microsoft 365 Business Standard EEA (no Teams) | ks | 184 | ||
7. Microsoft Teams Essentials | ks | 6 | ||
8. Office 365 E1 | ks | 1 | ||
9. Office 365 E1 EEA (no Teams) | ks | 1 | ||
10. Office 365 E3 | ks | 1 | ||
11.Office 365 E3 EEA (no Teams) | ks | 1 | ||
12. Power Automate per user plan | ks | 1 | ||
13. Power BI Pro | ks | 2 | ||
14. Project Online Essentials | ks | 18 | ||
15. Project Plan 5 | ks | 3 | ||
16. Podporné služby, obsahom ktorých môžu byť služby súvisiace najmä, no nie výlučne s: a) konfiguráciou MS 365 Tenanta, Azure Entra ID a synchronizačných služieb s on-premise Active Directory, b) konfiguráciou služieb single sign-on autentifikácie a viacúrovňovej autentifikácie používateľov, c) zmenou a konfiguráciou služieb Microsoft 365, zmeny počtov a typov licencií a priraďovanie používateľom, d) projektovým riadením. | človekodeň | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
elektronické licencie Microsoft 365 s ročnou viazanosťou vrátane podporných služieb | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požiadavky na kompetencie dodávateľa: Solutions Partner for Modern Work |
Požiadavky na kompetencie dodávateľa: Solutions Partner for Infrastructure (Azure) |
Požiadavky na kompetencie dodávateľa: Solutions Partner for Digital & App Innovation (Azure) |
Požiadavky na kompetencie dodávateľa: Solutions Partner for Security |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť nový, doposiaľ nepoužitý softvér. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo aktivovať aj deaktivovať licencie podľa svojej aktuálnej potreby. Z tohto dôvodu je dodávateľ povinný bezodkladne po uzavretí rámcovej dohody oznámiť e-mailovú adresu alebo prístupové údaje k systému helpdesk k zasielaniu požiadaviek objednávateľa na aktiváciu a deaktiváciu jednotlivých licencií. |
Objednávateľ požaduje aktiváciu služieb do 12 hodín. |
Platnosť aktuálne využívaných licencií je do 01.12.2024. Prvé dodanie nových licencií sa uskutoční k 2.12.2024. |
Objednávateľ požaduje fakturovať licencie a podporné služby na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií/čerpaných podporných služieb a zmluvných a záväzných jednotkových cien. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa. |
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady, poplatky, úhrady dodávateľa súvisiace s riadnym dodaním predmetu rámcovej dohody. |
Uvedené počty ks licencií v tabuľke vyššie predstavujú predpokladaný počet použitých licencií podľa súčasného stavu. Skutočne odobraté počty licencií budú závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Objednávateľ si kedykoľvek počas trvania rámcovej dohody uplatňuje právo na objednanie podporných služieb, celkový počet človekodní je predpokladaný. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie 1 roka (12 mesiacov) ako rámcová dohoda. Jej celková hodnota nesmie presiahnuť maximálnu predpokladanú hodnotu zákazky, t.j. 78.290,47 EUR bez DPH. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody s uvedením: jednotkovej ceny predmetu dohody (t.j. licencií a podporných služieb) v EUR bez DPH, ceny za predpokladaný počet jednotlivých licencií/služieb v EUR bez DPH, celkovej ceny za predpokladaný počet všetkých druhov licencií/služieb v EUR bez DPH, výšky DPH a celkovej ceny za predpokladaný počet všetkých druhov licencií/služieb v EUR s DPH. |
Požaduje sa predložiť potvrdenia o požadovaných kompetenciách dodávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo od rámcovej dohody odstúpiť. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie predmetu rámcovej dohody od dodávateľa v prípade, ak predmet rámcovej dohody nie je dodaný v súlade s požadovanými vlastnosťami predmetu rámcovej dohody a podľa podmienok uvedených v tejto rámcovej dohode. |
Nakoľko časť plnenia predmetu rámcovej dohody sa uskutoční v r.2024 a časť plnenia v r.2025, uchádzač/dodávateľ predkladá svoju cenovú ponuku pre účely vyhodnocovania so súčasne platnou sadzbou DPH vo výške 20%. V súvislosti so zmenou sadzby DPH z doterajších 20 % na 23 % s účinnosťou od 1.1.2025 platí, že pri vzniku daňovej povinnosti v r.2025 sa použije sadzba dane platná v deň vzniku daňovej povinnosti. |
ČSA 26, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
768,00 ks a človekodni
93 950,00
78 290,47
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2024 16:09
22.11.2024 16:30
22.11.2024 16:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2024 10:45 - Vstupná ponuka | 90 000,00 | € | Cena s DPH |
22.11.2024 10:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 90 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: