Z202410468
OF-296383
vyhlásená
00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
Nábytok
nábytok, stolík, skriňa, komoda
Tovar, Služba
1. Nábytok
|
|
---|---|
Funkcia |
vybavenie pracoviska |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Príručný stolík na kolieskach | ks | 2 | ||
2. Príručný stolík - farba biela/prírodná | ks | 1 | ||
počet odkladacích plôch | počet | 3 | ||
3. Komoda | ks | 1 | ||
Maximálna nosnosť vrchnej dosky | kg | 20 | ||
Maximálna nosnosť vnútornej police | kg | 5 | ||
Maximálna nosnosť zásuvky | kg | 5 | ||
4. Skriňa policová | ks | 1 | ||
počet políc | počet | 4 | ||
5. Skriňa vešiaková | ks | 1 | ||
6. Skriňa 4-dverová vešiaková | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Príručný stolík na kolieskach | |
materiál | DTD laminovaná, hrúbka min. 15 mm |
farba | biela |
Rozmery (ŠxHxV) | 40x24x50 cm |
na kolieskach | áno |
2. Príručný stolík - farba biela/prírodná | |
materiál | MDF/masívne borovicové drevo (nohy) |
farba | biela/prírodná |
Rozmery (ŠxHxV) | 45,5x45,5x62,5 cm |
Hrúbka materiálu nôh (ŠxH) | 45x18 mm |
3. Komoda | |
typ | dvojdverová, vo vrchnej časti zásuvka po celej šírke, 1 vnútorná polica |
materiál | DTD laminovaná, hrúbka min. 16 mm |
farba | dub sonoma |
Rozmery (ŠxHxV) | 92x40x93,6 cm |
4. Skriňa policová | |
typ | policová skriňa so zámkom a kovovými úchytkami, priestor delený na päť úložných plôch |
materiál | DTD laminovaná, hrúbka min. 16 mm |
farba | dub sonoma |
Rozmery (ŠxHxV) | 57x34x175 cm |
5. Skriňa vešiaková | |
typ | dvojdverová, vešiaková - s vešiakovou tyčou a policou nad vešiakovou tyčou, so spodnou lištou |
materiál | DTD laminovaná, hrúbka min. 16 mm |
farba | dub sonoma |
Rozmery (ŠxHxV) | 70x50,6x190 cm |
6. Skriňa 4-dverová vešiaková | |
typ | 4-dverová vešiaková, s úložným priestorom, horná časť - vešiaková - s vešiakovou tyčou, spodná časť - policová - 1 polica |
materiál | DTD laminovaná, hrúbka min. 16 mm |
farba | dub sonoma |
Rozmery (ŠxHxV) | 83,4x55,3x195,5 cm |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy. |
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii a má zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy. |
3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale. |
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
6. Požaduje sa predložiť rozpis ceny, sadzbu DPH a ceny s DPH a bez DPH, do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
9. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň.doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. |
10. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
13. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
14. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
15. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
16. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
17. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
18. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy |
19. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
20. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
27.11.2024 08:00 — 30.12.2024 14:00
1,00 súbor
636,00
530,10
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2024 15:03
25.11.2024 12:00
25.11.2024 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
19.11.2024 15:33 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) | 636,00 | € | Cena s DPH | |
Celkový počet predložených ponúk: 1 |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: