• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2024 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2024 11:21
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2024 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2024 12:15

Detail zákazky Z202410450

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2024 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2024 11:21
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2024 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2024 12:15

Základné údaje

Z202410450

OF-296378

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10082693

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50046586

Dolphin Central Euriope, s.r.o.

Nádražná 1958, Ivanka pri Dunaji, 90028, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Balená pitná voda

balená, voda

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15900000-7 - Nápoje, tabak a príbuzné produkty

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Balená pitná voda
Funkcia
Balená neochutená pitná voda
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo barelov ks 760
Objem vody v bareloch l 18,5 20
Ca²⁺ mg/l 50 80
Fe²⁺ mg/l 0,001 0,02
K mg/l 0,5 1,5
Mg²⁺ mg/l 5 20
Na⁺ mg/l 1 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Požaduje sa aby minimálna doba trvanlivosti dodanej balenej vody bola minimálne do 12/2025. Dátum spotreby tovaru je čitateľne a zrozumiteľne uvedený na tovare a zároveň aj v dodacom liste.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na miesto plnenia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať nepoškodené prázdne vratne obaly do konca roka 2025, ktoré dodávateľ poskytol odberateľovi a vystaví mu dobropis na vrátené zálohované obaly.
Miesto plnenia predmetu zákazky - Jamník okres Liptovský Mikuláš
Vrátane dopravy a vykládky na miesto plnenia
Dovoz materiálu je v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 hod. po predchádzajúcom telefonickom dohovore s kontaktnou osobou, tovar bude dodaný jednorazovo
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy
Objednávateľ nie je platiteľom DPH , preto ceny predkladať vrátane DPH
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7(3) dní od uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jamník 1002, Jamník, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

28.11.2024 12:00 — 06.12.2024 11:22

1,00 ks

5 000,00

4 119,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.11.2024 11:30

26.11.2024 11:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2024 11:36

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 413
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2024 13:11 - Vstupná ponuka 4 939,99 € Cena s DPH
21.11.2024 13:11 - Najvýhodnejšia ponuka 4 939,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS