00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Podpora a predplatné pre existujúcu virtualizačnú platformu VMware u akademického zákazníka
VMware vSphere, VMware vSAN
Tovar, Služba
|
1. Podpora a predplatné pre existujúcu virtualizačnú platformu VMware u akademického zákazníka
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Podpora a predplatné pre existujúcu virtualizačnú platformu VMware u akademického zákazníka | komplet | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Rozsah: Podpora a predplatné virtualizačnej platformy pre akademického zákazníka od 1.1.2025 na ďalší rok v rozsahu 400 jadier CPU v hypervizoroch.Minimálna požiadavka licenčného pokrytia pre hardvérovú konfiguráciu je nasledovná: vCPU{6x2x14 + 4x2x26; (Hosts x Sockets x CPUCores)} s celkovou kapacitou vSAN: {300 TiBs}. | |
| 2. Identifikácia: VMware Cloud Foundation 8 (SKU: VCF-CLD-FND-5) | |
| 3. Dlžka trvania: Jeden rok, teda od 1.1.2025 do dátumu 31.12.2025, pričom aktuálne platný kontrakt 462931642 končí ku dňu 31.12.2024 | |
| 4. Kompatibilta: Virtualizačná platforma ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí podporovať serverový hardware rôznych renomovaných výrobcov (minimálne však: HP, IBM, Lenovo, Supermicro, Cisco, Dell). | |
| Podpora guest virtuálnych serverov s operačným systémom RedHat, SUSE Linux & SUSE Linux Enterprise, Ubuntu, CentOS, CoreOS, Mandriva, Windows Server 2012- 2022. | |
| Podpora aplikačných systémov minimálne Oracle DB, MS SQL a Veeam Backup and Replication. | |
| Virtualizačná platforma ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí podporovať spoluprácu so softvérovo definovým úložiskom minimálne v rozsahu VMWare vSAN 7.0 a novšie. | |
| Funkcionality a formáty ponúknutého riešenia musia byť na 100% kompatibilné s aktuálne používanou virtualizačnou platformou objednávateľa – VMWare VSphere 7.0 Enterprise Plus. | |
| 5. Architektúra: Diskové pole ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí umožňovať pripojenie k serverom bez potreby použitia technológie Storage Area Network. | |
| Rozšíriteľnosť diskového poľa musí podporovať architektúru SCALE OUT, s rozšírením aspoň na 64 nodov diskového poľa, rozširovanie musí byť podporované v režime online, bez prerušenia poskytovaných služieb. | |
| Jednotlivé nody diskového poľa musia podporovať technológiu SCALE IN, rozširovaním počtu diskových skupín a fyzických diskov. | |
| Softvérový kód diskového poľa musí byť integrovaný natívne vo virtulizačnom hypervizore. Diskové pole musí byť uspôsobené na prevádzku bez potreby inštalácie virtuálnych serverov alebo bez dedikovaných appliance, vytvárajúcich a poskytujúcich diskové služby. | |
| Diskové pole musí byť schopné prevádzky na certifikovanom HW rôznych výrobcov (minimálne HP, IBM, Supermicro, Cisco, Dell). | |
| Požaduje sa podpora pre využívanie diskovej kapacity pre externe pripojené servery cez ISCSI. | |
| Požaduje sa podpora fyzických diskov typu SAS, SATA, SSD, NVMe, NVRAM. | |
| Požaduje sa podpora politík pre riadenie kvality prístupu na diskové pole. | |
| Požaduje sa podpora deduplikácie a kompresie priamo v softvéri. | |
| Požaduje sa podpora natívnej enkrypcie dát bez nutnosti inštalácie ďalšieho softvéru pre šifrovanie dát. | |
| 6. Vysoká dostupnosť: Prostredie musí vedieť fungovať v konfigurácii High Availability - pri výpadku niektorého z hypervizorov musí byť zabezpečená automatická obnova prevádzky virtuálnych serverov na inom serveri virtualizačnej platformy v rovnakej kvalite. | |
| Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi hypervizor nodmi bez prerušenia prevádzky. | |
| Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi rôznymi diskovými oddielmi bez prerušenia prevádzky. | |
| Požaduje sa podpora automatického a dynamického umiestnenia virtuálnych serverov v rámci virtualizačného klastra podľa záťaže, bez prerušenia prevádzky virtuálnych serverov. | |
| Požaduje sa podpora v hypervizore pre memory balooning a over-provisioning. | |
| Požaduje sa možnosť replikácie virtuálneho servera do cloudového prostredia v rámci centralizovaného manažment nástroja. | |
| Požaduje sa podpora synchrónneho zrkadlenia virtuálneho servera na úrovni hypervizora. | |
| Riešenie Virtual SAN musí umožňovať zmeny úrovne redundancie dát v rámci klastra diskového poľa v ľubovoľný okamžik počas prevádzky. | |
| Riešenie Virtual SAN musí podporovať automatizovanú bezvýpadkovú prevádzku pri zlyhaní jednotlivých súčastí riešenia vrátane celých nodov diskového poľa. | |
| Požaduje sa podpora replikácie dát diskového poľa Virtual SAN na vzdialenú lokalitu. | |
| Požaduje sa podpora úrovne ochrany dát RAID1, RAID5 a RAID6 alebo inej technicky a kvalitatívne porovnateľnej technológie pri distribúcii dát v rámci klastra Virtual SAN. | |
| 7. Bezpečnosť: Požaduje sa natívna podpora enkrypcie virtuálnych serverov v rámci centralizovaného manažmentu prostredia. | |
| Požaduje sa podpora single-sign-on autentifikácie pre prístup do manažment rozhrania a podpora pre role-based prístup používateľov. | |
| Požaduje sa podpora secure-boot technológie pri štarte hypervízora. | |
| 8. Manažment: Požaduje sa centralizovaný manažment prostredia umožňujúci správu viacerých virtualizačných prostredí, virtualizačných clustrov a Virtual SAN súčasne. | |
| Všetky potrebné funkcionality pre konfiguráciu a prevádzku hypervizora musia byť k dispozícii v rámci grafického webového rozhrania manažment nástroja, bez potreby využitia CLI alebo scriptov. | |
| Prostredie manažment nástroja musí umožňovať monitorovanie prevádzkového stavu prostredia, výkonových a kapacitných charakteristík v grafickom rozhraní s možnosťou vytvárať automatické notifikácie pre správcov virtualizačného prostredia. |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| 2. Podpora: Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo Výrobcom v angličtine (alebo ako doplnková služba oficiálnym partnerom výrobcu v slovenčine) pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť Verejnému obstarávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu. |
| Požaduje sa prístup k novým verziám a aktualizáciám softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu. |
| Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a emailom. |
| Požadujú sa Výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory Výrobcu (alebo ako doplnková služba oficiálnym partnerom výrobcu v slovenčine). |
| Požaduje sa poskytnutie 24 hodín technických konzultácií on-site u Verejného obstarávateľa v súvislosti s ďalším rozvojom prevádzky riešenia alebo pri odstraňovaní závažných prevádzkových problémov. Čerpanie konzultačných hodín sa bude realizovať priebežne, podľa skutočných potrieb Verejného obstarávateľa na základe konsenzuálnej dohody s Dodávateľom. |
| Dodávateľ je povinný preukázať Verejnému obstarávateľovi, že je oficiálnym partnerom Výrobcu vyššej kategórie (Platinový alebo Gold partner resp. ekvivalent) v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie, ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre akademický a vzdelávací sektor. |
| Úroveň partnerstva Dodávateľa musí byť pre Verejného obstarávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu), alebo takéto partnerstvo doloží Dodávateľ písomným potvrdením výrobcu v elektronickej podobe. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, sú originálne produkty Výrobcu, dodané cez autorizovaný distribučný kanál a sú určené pre použitie v Slovenskej republike. |
| Tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu sa budú považovať za poskytované až po zaregistrovaní na zákazníckom účte Verejného obstarávateľa vedeného výrobcom produktu, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál výrobcu. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb informovať Verejného obstarávateľa o tejto skutočnosti e-mailom. |
| Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy preukázať Verejnému obstarávateľovi, že pre účely plnenia zmluvy má k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky od Výrobcu ponúkaného riešenia. |
| 3. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora, technické konzultácie, iné vyvolané práce a podobne (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
| 4. Implementácia: Pri prípadnej nevyhnutnej reimplementácii riešenia alebo jej časti poskytne Verejný obstarávateľ Dodávateľovi iba nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, existujúcej technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov pre Dodávateľa.Tieto budú poskytnuté Dodávateľovi výlučne v súlade s plat. internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa. Prípadné náklady na inú požadovanú súčinnosť zo strany Verejného obstarávateľa budú ním vyčíslené, budú sa započítavať do TCO a znáša ich v plnej výške Dodávateľ. |
| Verejný obstarávateľ prevádzkuje svoju celú IKT infraštruktúru homogénnu a plne virtualizovanú na platforme VMWare, ktorá je v infraštruktúre hardvérovo a softvérovo úzko integrovaná s riešeniami iných vendorov. Súčasné riešenie je nasadené vo veľkom rozsahu ako dlhodobo ekonomicky a procesne udržateľné. Zamestnanci Verejného obstarávateľa vrátane pracovníkov prvej línie postupujú pri riešení bezpečnostných incidentov podľa odladených procesných scenárov a bázy znalosti. Z uvedených dôvodov sa variantné riešenie nepripúšťa. |
| 5. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA. |
| 6. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát - CIT, Šafárikovo nám. č. 6, 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
27.11.2024 08:00 — 29.11.2024 14:00
1,00 Kompletné množstvo
63 000,00
63 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2024 11:02
22.11.2024 11:15
22.11.2024 11:30
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.11.2024 12:57 - Vstupná ponuka | 62 990,00 | € | Cena bez DPH |
| 20.11.2024 12:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 62 990,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: